One_ar Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg lurer på om noen har erfaring med NGT (NextGenTel) adsl 704/128 og kan si hva de mener :-? Hvor raskt er det egentlig? Er det lett å sette opp? (og andre ting dere gjerne vil legge til) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...122874&forum=61 Ikke post ting mer enn en gang. Lær deg å søke før du spør. Og ja, linjen er veldig bra, selskapet er veldig bra, prisen er bra i forhold til ytelsen og linjen er 704Kbps+/- et 50 eller noe. Tilsvarer vel rundt 80 kBp/s når du laster ned filer. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hei! Jeg har det vanligvis (for tiden 4000 / 864 ) og 704 holder som regel i massevis. Laster ned den del, til tider større filer, og dette går meget greit. Det er sjelden jeg føler behov for raskere linje enn 704 (Bravo) Hvor enkelt, det er å sette opp, vel, det kan nesten ikke bli enklere! For det første er det meget enkelt slik at folk som kan et minimum om nettverk klarer det uten å kikke på papirene som kommer med utstyret, og folk som kanksje ikke kan så mye klarer det meget enkelt ved å følge den meget detaljerte beskrivelsen som kommer sammen med utstyret Lykke til! Mvh. Dings Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 704 kbits. sec. tilsvarer ca. 80 kbytes. sec. Dette er innkommende hastighet altså hvor fort det går på internett gjennomsnittlig. 128 kbits sec. tilsvarer 16 kbytes. sec. og er hastigheten den andre veien, fek.s uploadinshastigheten på kazaa. Det bør ikke være noe problem å sette det opp. Gjør det selv!!! Følger med bruksanvisning og alt. Mye lettere enn å sette opp el. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 1; Den hastigheten finnes ikke hos NGT. De leverer ikke 128 ut, men mer. Det du tenker på er kansje 704/384 2: Personlig har jeg bare gode erfaringer med NGT. De gir god hastighet, er hyggelige å snakke med (på support) og er enkle å sette opp. 3: Oppsettet er veldig enkelt, bare følg manualen. Er vel egenlig den beste ISP (internett leverandøren), om vi ser bort fra bredbåndsfabrikken og slike. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=122874&forum=61 Ikke post ting mer enn en gang. Lær deg å søke før du spør. Og ja, linjen er veldig bra, selskapet er veldig bra, prisen er bra i forhold til ytelsen og linjen er 704Kbps+/- et 50 eller noe. Tilsvarer vel rundt 80 kBp/s når du laster ned filer. Husk at søke funksjonen er ikke den beste på jorden heller da... Lenke til kommentar
petterøes Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg lurer på om noen har erfaring med NGT (NextGenTel) adsl 704/128 Det er Telenor og endel andre som tilbyr denne hastigheten. Nextgentel tilbyr 704/384. Siden jeg sender endel vedlegg til epost, pluss digitalbilder til fremkalling er jeg veldig glad for den forskjellen. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg og! Hvis du spiller har, ping tiden mye mer å si enn hastigheten! Det er ikke så mange som tenker på!!! Og NGT sin ping er svært bra. Har vert nede i 18ms i ping til NGT sin egen Battlefield server. 30ms ping er vanlig når jeg spiller på norske servere. MVH Øyvind! Lenke til kommentar
chma Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg og! Hvis du spiller har, ping tiden mye mer å si enn hastigheten! Det er ikke så mange som tenker på!!! Og NGT sin ping er svært bra. Har vert nede i 18ms i ping til NGT sin egen Battlefield server. 30ms ping er vanlig når jeg spiller på norske servere. MVH Øyvind! enig i det, når jeg spiller seint på ngt sin cs server så er pingen god, og midt på dagen er den lik. Den er lik uansett last på nett, med andre ord god kapasitet i begge ender..... btw. man kan "aldri" få nok av raske linjer....skulle ønske jeg hadde vdsl. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå