Zamoht Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Se på dennne linken!! http://discuss.madonion.com/forum/showflat...=0&fpart=1&vc=1 Veldig enkelt å modifisere din nåværende G-force256/2/3 MX/pro/ULTRA/TI til QUADRO, som koster mange tusen kroner mer! Dette UTEN å modifisere selve kortet! Test selv og post deres resultater her... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Kan noen andre teste først? hehe Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Eneste som skjer er at du modifierer driverene... Kan du ikke lese videre i linken jeg viser til? Ganske mange svar der! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Leste linken etter at jeg svarte :smile: Men min maskin er ikke oppe nuh. Nytt (og bugga?) hovedkortet og jeg GIDDER ikke stresse ikveld (tror jeg) Denne ha G450 og den skal du lure KRAFTIG om du vil ha noe ytelse ut av. Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Har prøvd dette.. fungerte greit nok.. Merket ingen forskjell i Direct3D, heller ikke forventet, men en liten økning i OpenGL ytelse var å spore.. ikke det at jeg merket dette heller i praksis :wink: Måtte jo et benchmark progg til for å fortelle meg dette.. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Så vidt jeg vet skal ikke quadro gi noe bedre direct3d ytelse, men bare bedre på open gl.. Quadro skal visst støtte noen flere funksjoner når det gjelder 3d rendering, uten at jeg vet så mye om dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå