andeik Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Bare jeg som synes dette høres merkelig ut? http://www.rbnett.no/lokal/fraena/article217083.ece Hvis man ikke tar med "forsøk på å skalle ned dørvakt" "Retten mente det ikke var tilstrekkelig med bevis for at en 26 år gammel mann fra Fræna nektet å betale for inngang ved et utested i Molde." .. "Frænamannen var tiltalt for å ha nektet å betale inngangspenger til utestedet ”Kompagniet” i Molde og for å ha forsøkt å slå/skalle ned en vakt." Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Helt vanlig å ta med flere tiltaleposter i samme sak, var nok ikke coversaken som stod i sentrum uansett. Lenke til kommentar
andeik Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Helt vanlig å ta med flere tiltaleposter i samme sak, var nok ikke coversaken som stod i sentrum uansett. Beklager, formulerte ikke spørsmålet mitt skikkelig: Er det ulovlig å snike seg inn på utested uten å betale? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Det spørsmålet besvarte artikkelen du linket til med tanke på at det var tatt ut tiltale. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 straffeloven § 403 fastsetter i alle fall straff for det. Jeg vet ikke om det holder for å si at det er straffbart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå