unwill Skrevet 13. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2003 Har lest at begge de to hovedkortene over er gode, men fant ingen som skrev om de bruker vifte eller ribbe? Jeg vil nemlig ha en så stille PC som mulig... Etter bilder som jeg har sett ser det ut som om Asus bruker ribbe, og Abit vifte stemmer det? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 13. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2003 Tror Asus bruker ribbe ja, og Abit bruker vifte Kunne hjulpet mer men posten stengte klokka 4.. fordømte jævler.. kunne vært oppe til 5 Skulle få A7N8X Deluxe i dag... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2003 Takker for svar, jeg skal ikke sende bestillingen før om noen uker så jeg har tid å vente. Har nå søkt og sett at det er flere slike tråder, får bare beklage at det er en til, men det er ingen som har spurt akkurat dette tror jeg? De fleste går ut på overklokkingsegenskaper o.l.... Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 17. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2003 sikkert alt for sent til at noen leser dette men :=) asus bruekr ribbe, abit har som vanlig brukt en vifte, som begynner å bråke... at abit aldri lærer Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 17. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2003 abit har som vanlig brukt en vifte, som begynner å bråke... at abit aldri lærer Jeg har ABIT kortet og den vifta bråker ikke. Jeg merker ikke noe hvertfall, det som plager livet av meg er den forbanna vifta på GF4 kortet mitt Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 17. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2003 Abit klarer høyere FSB med viften på NB, men dette er kanskje ikke viktig for deg. Men det er alltid noen som liker å se at FSB passerer 225Mhz+ Lenke til kommentar
Danny Skrevet 17. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2003 jess abit har vifte men den høres knapt. Bra kort,anbefales! + med abit er at det følger med sånn pata til sata adapter men jeg får det ikke til å funke kommer nok av jeg har ata66 hd men den krever min ata100. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 17. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2003 jess abit har vifte men den høres knapt.Vel, jeg syns den bråker litt i meste laget. Men den er jo enkel å bytte ut til fordel for en vannblokk 8) Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 17. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2003 lol Abit vifta bråker!!! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 17. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2003 Abit vs Asus Du har ikke vurdert Epox da? 8rda3+ har passiv kjøling på chipset... Ellers er det ikke det vanskeligste å bytte, kan f.eks sette på en større ribbe -> Zalman har en god passiv chipsetkjøler, men den er nok lite egnet ved høye hastigheter... Epox 8rda3+ kortet til en venn av meg kjører 225FSB med passiv kjøling på chipset (ordinal kjøler), men jeg ville nok anbefalt bedre kjøling dersom en skal kjøre såpass høy FSB over tid (han skal bytte til en vannblokk om ikke lenge). Lenke til kommentar
Raz Skrevet 17. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2003 Er det pci/agp lås på Epox 8rda3+? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 18. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2003 Er det pci/agp lås på Epox 8rda3+? Alle nForce2 baserte kort har PCI/AGP lås Men vær obs, det er ett nytt 8rda+ kort på vei... 8rda+ rev2. Det er ikke det Komplett har inne nei, desverre Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 18. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2003 abit har som vanlig brukt en vifte, som begynner å bråke... at abit aldri lærer Jeg har ABIT kortet og den vifta bråker ikke. Jeg merker ikke noe hvertfall, det som plager livet av meg er den forbanna vifta på GF4 kortet mitt hehehehe da har du ikke hørt mit Geforce FX 5800 Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 18. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2003 ehhh...Ribbe? hva er det? kan man lisom ike kjøpe vanlige vifter på komplett? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 18. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2003 ehhh...Ribbe? hva er det? kan man lisom ike kjøpe vanlige vifter på komplett?Ribbe = Kjøleribbe uten vifte, også kalt passiv kjøler. Vifte = Liten (i denne sammenhengen) kjøleribbe med vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå