Gå til innhold

Hjelp til valg av nytt gaming tastatur

Anbefalte innlegg

Vurderer nå og anskaffe et nytt tastatur da ctrl og shift knappene begynner å henge seg opp. så jeg lurte da på om noen hadde noen forslag på et nytt et

Jeg ønsker

Vanlige taster (ingen laptop lignende tastatur)

Gode føtter (det jeg har nå driver å sklir rundt på bordet)

Gjerne uten numpad

Ikke trådløst

Pris maks kr 1000

Endret av Theiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det minste gaming tastaturet jeg kommer på er vel Microsoft Sidewinder X6. har hatt det i snart 1 år og nå har jeg fått litt probelemer med tastene, o, punktum og noen andre fungerer bare da jeg trykker dem hardt inn og litt av hvert, ellers ett veldig bra tastatur. det funka veldig bra før iallefall, og kan hende du er heldig så det fungerer litt lengre enn mitt^^ byttet til Microsoft Entertainment 8000 tastaturet og det er ikke så stort det heller, mye mindre enn Logitech sine G-serie tastatur pluss at jeg liker tastene bedre ;)

det er trådløst via bluetooth da pluss at tastene er litt lavere enn vanlig tastatur, men dem er ikke så lave som laptop-taster og det er heller ingen føtter på d. er mer ett sofa-tastatur, men jeg syns det fungere ypperlig for spill og det er ingen delay på tastene i det hele tatt. og det er heller ingen numpad.

Endret av Timmeyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...