Gå til innhold

Hvordan oppgraderer jeg til Android 2.1?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har bestilt meg en Samsung I5700 Spica siden Telenor er så utrolige billig på denne nå. Jeg har lest at denne takler Android 2.1 strålende og jeg lurer på hvordan jeg oppgraderer telefonen til dette? Jeg må ha en idiot forklaring da jeg er ei jente som ikke er spesielt teknisk klok :blush: Er det noen som vet vilken Android versjon disse telefonene leveres med nå om dagen?

Takker masse for all hjelp :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil vel tro at de fortsatt leveres med Android 1.5. Du finner en veiledning her: http://www.samsung.com/no/content_services/index.html

Velg telefonen din i listen. Gikk helt uten problemer da jeg oppdaterte min egen, brukte Windows XP og nyeste NPS som du får en link til på side to i veiledningen.

Tusen takk kjære deg :love: Det så veldig greit ut men jeg har Windows 7 kan dette by på problemer?

Lenke til kommentar

Akkurat nå er det problemer, samme hva du bruker. Ser ut som Samsung har serverproblemer. Har forsøkt å hjelpe en kamerat med oppdatering, får nå følgende beskjed: "Kan ikke koble til server. Oppdateringen kan ikke fortsette".

Når det gjelder Windows 7 kan jeg ikke svare deg, jeg har fortsatt noen maskiner med XP, så brukte/bruker det til denne oppdatering.

Får håpe noen som har prøvd med Windows 7 kommer på banen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...