Gå til innhold

Brushes i Photoshop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit ikkje heilt om eg forstår problemet. Er det at du ikkje får lagt eit sett penslar du har lasta ned til i Photoshop, altso at du ikkje får dei opp i lista over penslar? Forklaring på korleis du gjer det kan du lese på denne sida.

Eller er problemet at penselverktøyet ikkje fungerer, altso at det ikkje skjer noko når du prøver å bruke penselverktøyet? I so fall har eg ingen umiddelbare tips, so meir informasjon kan vere greit. Kan du laste opp ein skjermdump av heile Photoshop, slik det er når du opplever problemet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Veit ikkje heilt om eg forstår problemet. Er det at du ikkje får lagt eit sett penslar du har lasta ned til i Photoshop, altso at du ikkje får dei opp i lista over penslar? Forklaring på korleis du gjer det kan du lese på denne sida.

Eller er problemet at penselverktøyet ikkje fungerer, altso at det ikkje skjer noko når du prøver å bruke penselverktøyet? I so fall har eg ingen umiddelbare tips, so meir informasjon kan vere greit. Kan du laste opp ein skjermdump av heile Photoshop, slik det er når du opplever problemet?

Fant det ut selv

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke skjønte problemstillingen så kan det være greit å legge inn løsning på innlegget til neste som lurer på det samme :)

jo det er sant :)

Jeg fikk ikke lagt til brushes i Photoshop, sånne som jeg hadde lasta ned og uploada i Photoshop, men hadde gjort det før. Men så funka det plutselig ikke.

Det jeg måtte gjøre var å trykke på den pila som er ringa rundt på det bildet jeg legger ved, og ta på en av de andre jeg har også ringa rundt.

Si ifra hvis dere ikke sjønte ;)

post-209683-1274694893,2345_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...