gudbjorn Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 da får jeg håpe att jeg ikke kommer oppi en slik situasjon da... hva hvis en fyr klår på dama di, så slår du han ned da? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 da får jeg håpe att jeg ikke kommer oppi en slik situasjon da... hva hvis en fyr klår på dama di, så slår du han ned da? Håper virkelig inderlig for dama di at du slår han som klår på dama di ned. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 da får jeg håpe att jeg ikke kommer oppi en slik situasjon da... hva hvis en fyr klår på dama di, så slår du han ned da? Håper virkelig inderlig for dama di at du slår han som klår på dama di ned. Ja, om du lever i steinalderen. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 da får jeg håpe att jeg ikke kommer oppi en slik situasjon da... hva hvis en fyr klår på dama di, så slår du han ned da? Håper virkelig inderlig for dama di at du slår han som klår på dama di ned. Ja, om du lever i steinalderen. Så om en mann kommer og tar litt her og der på dama di skal du bare stå og se på? Og dette kaller du steinalderen? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det finnes faktisk en hel del reaksjonsmønstre mellom "slå ned" og "stå og se på". 1 Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 da får jeg håpe att jeg ikke kommer oppi en slik situasjon da... hva hvis en fyr klår på dama di, så slår du han ned da? Jeg hadde blitt med og klådd Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det finnes faktisk en hel del reaksjonsmønstre mellom "slå ned" og "stå og se på". This. At folk tror løsningen på alt er vold, viser mest hvor korttenkt dem er. Hva om det viser seg at dama flørtet med mannen som om hun var singel, og at det var hun som tok initiativet? Skal du dundre ned henne også da? Jeg er ikke en tilhenger av vold, og mener folk som reagerer med det lever i steinalderen. Skulle ønske det fantes egne uteplasser/byer/land for dem som mener vold er løsningen på alt, så hadde iallefall jeg sluppet å bekymre meg for at en eller annen tulling vil slå meg ned fordi jeg overså han i kebabkøen. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hei Jeg er 14 år og er anmeldt for å banke en gutt på min egne alder skal på politi stasjon... Hva kan politiet gjøre med dette siden jeg er under 15 år gammel? Har hørt at jeg kanksje må betale erstatning for at tennene hans ble ødlelagt og jeg brakk nesa til motparten. Men det var ikke jeg som bydde til bråk det var motparten. må jeg like vell betale erstattning for dette... håper på kjappt svar siden jeg skal til polititet 14/5. Vel her burde du få juling, 30 rapp over ryggen med et lærbelte burde være passende. Hvordan kan kan motparten ha lagt opp til bråk og fortjent å bli slått så hardt at nesen og tenner har blitt knukket?? Jeg har vært i utallige slosskamper og aldri gitt eller fått nok til å knekke noe, vold er tåpelig men noen ganger nødvendig, men en ærlig slosskamp involverer en mot en og det er kroppslig (høyde og vekt) likhet, men når du skamslår noen slik er det synd at du ikke er over femten sånn at du kunne få passende konsekvenser, sånn som en heftig bot, sånne tullinger som deg har jeg null respekt for!!! 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kan jeg spørre hvordan det har gått med TS? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Den som slår noen på bakgrunn av at de klår på dama hans vil kanskje kunne slippe straff etter reglene om straffritak ved provokasjon. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det er ulik grad av "å slå". Tror ikke du får straffritak dersom du slår han ihel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå