Evo1994 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Heey spørsmålet angår retri pala. selfølgelig er strength en prio i geming , men vist f.eks vill ha socket bonus(gul) bør du velge strength/crit eller strength/haste gem?. for vist du gemer haste så stacker seal of corruption faster, flere divine storm resets, og melee gjør faktisk 20-25% av damagen i en boss fight. sjekket også www.maxdps.com og di sier at haste er bedre en både crit og strength!!(må fylles ut!) Takk for svar MvH Evo Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Ikke gå for socket bonus, du får mer ut av å gemme ren strenght. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Ikke gå for socket bonus, du får mer ut av å gemme ren strenght. Det er feil. Har man high end gear (t9.5 eller bedre), får man mer utav å gemme strength+crit i gule sockets om de gir en socket bonus på 6 strength eller mer. Haste er en dritt stat for Retri paladin, den kommer langt bak i prioriteringslisten. Strength>Hit(til 8%)>Crit>Expertise>Haste>ArP http://elitistjerks.com/f76/t68951-retribution_updated_3_3_a/ Endret 14. mai 2010 av Exsecror Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 husker jeg rett fra den tiden jeg spilte på paladinen så skal du gemme 10 str/10 crit i gule gems intil du har fått tak i 4pc t10 og brutt 2 pc t9. er ikke helt sikker tho. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) husker jeg rett fra den tiden jeg spilte på paladinen så skal du gemme 10 str/10 crit i gule gems intil du har fått tak i 4pc t10 og brutt 2 pc t9. er ikke helt sikker tho. I de tider ToC10/25 var den siste raid instancen, leste jeg på elitistjerks og fikk tips av andre ret paladiner. Hadde man 2 deler t9, skulle man gå for str/crit i sockets som gav 6str eller mer. Jeg har ikke lest eller hørt noe som tilsier at man ikke kan fortsette å gemme på denne måten. Jeg tror også at ICC10 og hvertfall ICC25 gear kan overgå bonusene til t9. Uansett, om man gemmer 20 str all the way, eller gemmer 10str/10 crit innimellom, tror jeg forskjellen i dps er minimal, men crit får man jo aldri nok av. RnG is a bitch Endret 15. mai 2010 av Exsecror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå