Gå til innhold

crit eller haste?(pala)

Anbefalte innlegg

Heey ;)

spørsmålet angår retri pala.

selfølgelig er strength en prio i geming , men vist f.eks vill ha socket bonus(gul) bør du velge strength/crit eller strength/haste gem?. for vist du gemer haste så stacker seal of corruption faster, flere divine storm resets, og melee gjør faktisk 20-25% av damagen i en boss fight. sjekket også www.maxdps.com og di sier at haste er bedre en både crit og strength!!(må fylles ut!)

Takk for svar :D

MvH Evo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke gå for socket bonus, du får mer ut av å gemme ren strenght.

Det er feil. Har man high end gear (t9.5 eller bedre), får man mer utav å gemme strength+crit i gule sockets om de gir en socket bonus på 6 strength eller mer.

Haste er en dritt stat for Retri paladin, den kommer langt bak i prioriteringslisten.

Strength>Hit(til 8%)>Crit>Expertise>Haste>ArP

http://elitistjerks.com/f76/t68951-retribution_updated_3_3_a/

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar

husker jeg rett fra den tiden jeg spilte på paladinen så skal du gemme 10 str/10 crit i gule gems intil du har fått tak i 4pc t10 og brutt 2 pc t9. er ikke helt sikker tho.

I de tider ToC10/25 var den siste raid instancen, leste jeg på elitistjerks og fikk tips av andre ret paladiner. Hadde man 2 deler t9, skulle man gå for str/crit i sockets som gav 6str eller mer. Jeg har ikke lest eller hørt noe som tilsier at man ikke kan fortsette å gemme på denne måten. Jeg tror også at ICC10 og hvertfall ICC25 gear kan overgå bonusene til t9.

Uansett, om man gemmer 20 str all the way, eller gemmer 10str/10 crit innimellom, tror jeg forskjellen i dps er minimal, men crit får man jo aldri nok av. RnG is a bitch :p

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...