KriLad Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei! Jeg skal selge mitt paintball-utstyr, og lurer på hvilken pris jeg skal sette på dette. Det er brukt kun 3-4 ganger, så det er med andre ord nesten nytt! Blir bare ikke brukt. Det som skal selges: - Tippmann A5 markør - 16" riflet løp (skyter lengre med mye bedre presisjon i forhold til standardløpet på 8" uten rifler) - 300PSI lufttank - Remote (ledning fra tank til våpen, slipper da å ha tanken på markøren) - Justerbar kolbe montert på markøren¨ - 4 stk pods (beholder for kuler) - Utstyrbelte (hvor man kan ha lufttank og pods) - Maske - Div beskyttelssutstyr som hansker og halsbeskyttelse Noen som vet hva dette dreier seg om og kan estimere et grei salgspris? Takk og takk Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 ville ha ssolgt det for 3-4 tusen det er bare noe jeg sier rett ut av the blue skyes .. hva kostet ting nytt da? Lenke til kommentar
KriLad Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Kanskje! Har ikke orka å sett på prisene, men det er nok veien å gå. Sjekke hva alt koster i dag å trekke fra litt Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 lykke till med og finne kjøper Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 men sån kosta hele utstyrs pakken 11 k så må du slege det for mer men tror ikke du er helt reetard heller da Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Idag koster det du har ca 5000,- nytt Såå.. 2500-3000 kr Ikke forvent noe mer enn det! PS KriLad: jeg sendte deg en PM.. Hadde satt pris på raskt svar Endret 21. mai 2010 av Cruzative Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå