Insomniatic Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 På ene PCen her virker ikke Telenor Mobilt Kontor. Den får innstallert softwaren fra modemet, men når interfacen kommer opp, så står det bare "Enhet ikke funnet", selv når den er koblet til. Dette står bakpå: Designed in E.U. by Option Made in Ireland by Option CE 0700 QUALCOMM 3G CDMA ICON 7.2 EL Model: GI0205 FCC ID: NCMOGI0205 SNA: Z23776DGNR IMEI: 356237010276317 2001757_1_2001757 Når den skal innstallere drivere kommer det feilmelding; "Globetrotter HSDPA MODEM finner ingen driver" Modemet virker på flere andre PCer, med både Windows Vista og Windows XP. Jeg har prøvd å starte opp PCen med tvungen driversignatur avslått, og det hjalp ikke noe. Har søkt på nettet, og finner ikke noe hjelp, bare folk som har problemet med Ubuntu. Noen som har forslag på hva jeg kan gjøre? Har sjekka Option sin side, men driverne blir ikke gjenkjent når jeg velger å oppdatere driver med enhetsbehandlig. Takker for hjelp på forhånd Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Har du vært innom her: http://mbprog.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå