Gå til innhold

Hvor mye burde jeg selge PS3 for ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jammen for helvete, spør jeg etter det? Jeg spør etter deres opinion...

Det kan være greit å holde en sivilisert tone når man spør noen om hjelp.

Du har fått masse nyttige tips og hint for å hjelpe deg å finne en fornuftig pris. Og det er ikke sånn at vi går rundt med priser på alt mulig i hodet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tipper ett par tusen kroner. jeg solgte hvertfall min 40 gb for 1500,- Det er rart det der. På finn.no trur folk att alt de skal selge er lagd av gull og grønne skoger. Du finner brukte ps3 og xbox 360 maskiner til høyere priser enn det de har i butikkene.. :no:

Lenke til kommentar

Er enig med trådstarter, Whackedorange vet dette mye bedre enn de tullingene på Gamestop, QXL og Finn, så han burde uansett la WhackedOrange bestemme prisen..

Selv mener jeg at, sportspill som Fifa, og NBA Live kommer ut årlig og de faller utrolig raskt i pris, kan maks regne med 50kr-100kr ekstra for dem, CoD4 kan du sikkert få 100-150kr. ekstra for, kanskje FIFA også, siden det er siste versjon, og fotball er mere populært.

Konsollen og kontrollene kan du vel maks håpe å få ca. 60% av dagens nypris. :-/

Lenke til kommentar

jammen for helvete, spør jeg etter det? Jeg spør etter deres opinion...

jammen i alle dager, er jo nettop det de prøver å gi deg svar på , hvis du ser på finn så ser du jo hva markedsprisen er... hjelper lite at noen her syntes at du skal selge den for 10 000 når markedsprisen er 1500..... Eller var du egentlig for lat til å gidde å ta en titt på finn.no så det du egentlig ville var at noen andre skulle gjøre den jobben for deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...