Gå til innhold

Peppes - B'n'B - Biff/Pommes Frites/Bernaise!

Anbefalte innlegg

Hei, har noen prøvd denne bomben?

Saftig mørbradbiff krydret med sort pepper, fersk purre og ringer av rødløk. Toppes med pommes frites og bernaise a la Sven Erik

Er det liv laga eller blir det bare for kraftig kost?

Morsomt tiltak uansett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pommes frites og bernaise er godt.. MEN det har absolutt ingenting i en pizza å gjøre.

Jeg er enig når det gjelder pommes frites, men Beranise er bare himmelsk når det kommer på Pizzza. Jeg vet i hvert fall om et sted i Oslo hvor man får Pizza med bernaise, og det er Bella Napoli, utrolig god pizza. :D

Lenke til kommentar

Indeed. Han røyka nok biff og pommes frites.

Jeg fatter ikke at en (tilsynelatende) god kokk kan synke så jævla lavt. Eller, jeg gjør jo det. Penger all the way. Men å slenge på pommes frites? Det er faktisk et par ganger verre enn den idioten som fant på å legge ananas på pizzaen.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Da har jeg prøvd selv, blir ikke gjentatt - før til høsten.

Vemmelig mektig nå,

Men den var god?

Jeg fatter ikke at en (tilsynelatende) god kokk kan synke så jævla lavt. Eller, jeg gjør jo det. Penger all the way. Men å slenge på pommes frites? Det er faktisk et par ganger verre enn den idioten som fant på å legge ananas på pizzaen.

Jeg liker ananas på pizzaen, og hvis jeg skal følge din tankegang må pommes frites (og béarnaise) være minst par ganger bedre. Jeg vet jeg kommer til å prøve den før eller siden, så kan like gjerne hoppe i det!

Lenke til kommentar

Bernaise har vært standard på pizza-restauranter i evigheter, da. Det er kjempegodt med biff+bernais på pizza. Du dropper selvsagt den uhyggelig hvitløksdressingen da, siden dressing+bernais er total kræsj.

Pommes frites på pizza har jeg aldri hørt om. Fikk masse pommes frites i bunnen av pitabrødet på en kebab en gang, og det var motbydelig. PF'n ble jeg gjennomtrukket av fettet fra kjøttet og ble bare våte klumper.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det var ingenting galt med smaken, men den ble spist en varm dag - og da hadde det nok passet bedre med "noe" lettere s.s. skinke...

Følte også at det var en "bestikk" pizza, siden den ble noe tung og det ble en del "pes" med å holde stykket jevnt lenge nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...