the_lynx Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hei! Jeg driver nå å finner varer til min nye pc. Jeg har funnet de meste av varene som CPU, HK, skjerm, HD osv... Men det jeg lurer på av hva jeg burde velge av "microplex" varer: -Chieftec Dragon Miditower Sort :smile: -Thermaltake Volcano 11 (skal brukes på AMD XP2500+) :smile: -2 stykker: Papst 12dba 80mm (eller burde jeg gå for 19dba?) :-? -Zalman 400 watt eller Enermax 360 watt (Er Zalmanen verdt de ekstra kronene når egentlig ikke trenger 400 watt? Jeg tenker da på fremtiden. Vil jeg kunne bruke den når jeg en gang i fremtiden skal oppgradere? :-? Er disse gode valg? De med :smile: etter jeg ganske sikre på at jeg vil ha. :-?'ene er det jeg lurer på. Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Skal du kjøpe kabbis hos Microplex foreslår jeg noe mer eksotisk. Men går sikkert bra det. Kanskje kjøpe en SLK900 m/vifte etter behov til å kjøle? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Chieftec er fine dem da. Vil ha et kabinett som har kvalitet, lett å bygge i, har stil, og er billigere enn Lian Li. SLK900 blir for dyrt. Men som sagt så lurer jeg mest på strømforskyninga og kabinettviftene. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Ville valgt 2 st papst 12db vifter, de er meget bra og støysvake. Ville ha valgt enermax 360w psu, den er meget bra. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Ville valgt 2 st papst 12db vifter, de er meget bra og støysvake.Ville ha valgt enermax 360w psu, den er meget bra. Da bestiller jeg det jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå