Populært innlegg Mchansern Skrevet 14. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. mai 2011 Vel, ts er en person. Jeg kan også dra fram en pedofil eller 20 for den saks skyld fra nyheter som ikke er fullt så fine... Jeg kan dra frem en heterofil eller 20 for den saks skyld fra nyhetene som ikke er fullt så fine... 11 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Vel, ts er en person. Jeg kan også dra fram en pedofil eller 20 for den saks skyld fra nyheter som ikke er fullt så fine... Jeg kan dra frem en heterofil eller 20 for den saks skyld fra nyhetene som ikke er fullt så fine... Endrer forsatt ikke faktumet at alle pedofile ikke er som ts? Gjør det? Din tankegang går jo ut på; siden det allerede fins faenskap i verden er det like greit å legge på mer? Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 14. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Nei, min tankegang går utpå å ikke skjære alle over en kam. Endret 14. mai 2011 av Mchansern 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Flimzes Skrevet 14. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. mai 2011 Vel, ts er en person. Jeg kan også dra fram en pedofil eller 20 for den saks skyld fra nyheter som ikke er fullt så fine... Jeg kan dra frem en heterofil eller 20 for den saks skyld fra nyhetene som ikke er fullt så fine... Endrer forsatt ikke faktumet at alle pedofile ikke er som ts? Gjør det? Din tankegang går jo ut på; siden det allerede fins faenskap i verden er det like greit å legge på mer? Å mene at alle pedofile vodltar barn er som å mene at alle heterofile menn voldtar kvinner. Eller for de som bruker argumentet at pedofile ikke får seg noe, så blir det som å si at alle menn som er jomfruer der ute voldtar kvinner. Det er bare et latterlig argument. 13 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Så den dagen du blir voldtatt av ei dundre på 170 kilo, så hater du alle heterofile? Akkurat her saken kommer, jeg er i mer enn nok stand til å forsvare meg mot slikt, noe et barn ikke er. Det er alltid noen som er sterkere og større enn deg. Det er alltid noen du ikke er i stand til å forsvare deg mot, og kan bli voldtatt av. Men du ville vel ikke generalisert heterofile menn på grunn av det, ville du vel? 3 Lenke til kommentar
DrDoogee Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Dette er vel egentlig utdebattert opp og ned i mente, og det er kun et bittelitte fåtall folk som ikke forstår forskjellen mellom følelser og handlinger. Endret 15. mai 2011 av DrDoogee Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) - Endret 29. juli 2017 av th1nk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Interessant lesning: - Alle pedofile er ikke pedofile (dagbladet) 8 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Slimda Det var en herlig lesning, å jeg er så enig med han, takk så mye, den går garantert i mine Bokmerker Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Uansett begår man der den samma gamla feilen som alle gjør. Barn blir definert som "puberteten er ikke over", fordi... det har blitt bestemt, hvorfor? Nei, ingen bestemt grunn. Bortsett fra at da kan man si at folk som liker dem som har kommet i puberteten, er pedofile. Men det er dem faktisk ikke, de er hebefile. Og de er det veldig mange av. Ikke at det er så veldig viktig. Før så definerte man jo pedofile som homofile i tillegg, så den generelle forståelsen av det hele har jo alltid vært dysfunksjonell. Postet av anonym: 871ff9fa08a8aea4db78c0339727341f Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 ...og for å legge til: definisjonen på hebefil er ikke helt den samme overalt. Wikipedia sier noe, men ei jeg pratet med som studerer til å en -nom sa noe annet. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Mente ordet, ikke definisjonen. Ephebofili var det adre ordet for hebofili(kanskje det første er engelsk?) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Mente ordet, ikke definisjonen. Ephebofili var det adre ordet for hebofili(kanskje det første er engelsk?) Nei. Innen dette, snakker vi om pedofili (ikke kommet i puberteten), hebofili (akkurat kommet i puberteten), og ephebofili (nesten ferdig med puberteten). Media, og egentlig alle andre, blander da spesielt hebofili sammen med pedofili. Noe som, øh, irriterer meg. Postet av anonym: 871ff9fa08a8aea4db78c0339727341f 2 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Helt rett anynonym, jeg blander ordene Lenke til kommentar
marte2011 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Noen som vet hvor det er blitt av TS? Synd om han har trukket seg fra debatten, satt pris på innspillene hans. Vi trenger flere som han her i samfunnet! Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ephebofili er nå iværtfall bare oppskrytt, må liksom diagnotisere alt, det er helt normalt, hvis du er en frisk mann, så er du nok ephebofili, vil nå si at hebefili er nok å veldig normalt, igjen, hvis du er en frisk mann. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 vil nå si at hebefili er nok å veldig normalt, igjen, hvis du er en frisk mann. Problemet med å definere hebefili som normalt, er at tiltrekningen går ikke på alder, men på inntruffet pubertet. Hvis man da tar et skritt tilbake og betrakter alder, blir det nok litt overlapp med pedofili, noe som ikke på langt nær i samme grad inntreffer med ephebophili. Postet av anonym: 871ff9fa08a8aea4db78c0339727341f Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Kort å enkelt, hva mener du`? Alt med alder tullet som er så frustrerende for folk flest, å det forstår jeg godt. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ephebofili, nesten ferdig med puberteten? er det virkelig en diagnose, H*n der er faen meg Ephebofili, latterlig, hvis det der stemmer så er det sykt, hør bare på det her --> nesten ferdig med puberteten? Skulle ikke forundre meg om dem mener det er unormalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg