Dunsay Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Ja snakker om det, ja blir ikke lenger pedofil, men hebefil, men er enig i at små barn ikke skal bli utsatt for det, og at dem tåler ikke det, så klart, Men du spekulerer i at de psykologiske skadene (antagelig) skyldes samfunnets tabuer og offer-stempling, hvis ikke jeg har misforstått noe...? EDIT, angående første mens og alder: ja, det er en generell trend av tidligere mens hos barn, men vi vet ikke hvorfor ennå. Det eneste vi vet sikkert er at det skjer for fort til å være genetisk. Endret 4. oktober 2010 av Dunsay Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja, men ikke når gjeld små barn da. Når ungen er overvektig så kommer mensen før, og det skyldes jo maten vi spiser idag, mcDonalds mat Etc. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Det var det forskerne trodde først, men så fant de at mensen kom tidligere hos unger som ikke var overvektige også. De har ikke funnet noen klare fellesnevnere ennå. Ja, barns kroppsvekt ser ut til å være en viktig faktor for tidlig pubertet, men det er ikke spesielt for overvektige barn. Det gjelder for alle. EDIT: At du tror det skyldes tabuer og offer-stempling er jeg uenig i, men der kan vi stå og stampe så mye vi vil begge to. Det er ingen av oss som vet det sikkert. Endret 4. oktober 2010 av Dunsay Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 ja, men jeg snakker for meg selv nu, sånn jeg har opplevd ting, vet om mange jenter som har hadd sex i meget ung alder, ingen ting galt med dem idag, + min egen kjæreste, men vil ikke si hvor gammel hun var første gang jeg, jah... Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Unge debutanter pleier å debutere med jevnaldrende, ikke med godt voksne. Jeg debuterte selv i en alder som kan anses å ha vært tidlig, med min jevngamle, daværende kjæreste. Tidlig sex er ikke synonymt med psykiske problemer, nei, men tidlig seksualisering er. Barn forventer at voksne er stødige, stabile og forutsigbare. Brytes dette med blir barnet usikkert, og reagerer med aggresjon. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Igjen snakker vi jo ikke om barn, ser ikke 12-13-14 åringer som barn i dette tilfelle.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nå er ikke denne tråden om hebefili, eller ungdom som har sex. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ok, men ville bare si det, for synes det er mange som ikke helt forstår det der, å kalle hebefile for pedofile, hehe, skal ikke skrive mer offtopic... Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er faktisk litt usikker om det er Danielle som har latt seg intervjue. Danielle sier 4-13 er alderen for han, mens "Kristoffer" på Aftenposten sier 6-12. Danielle sier han fant det ut når han var rundt 14-15, mens Kristoffer sa han har forelsket seg i barn siden 10års-alderen. Isåfall er jo det flott! At flere våger seg frem i media, mener jeg! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Både Danielle og Kristoffer svarte på spørsmål med smiletegn uten mellomrom («svar her:)») så jeg er rimelig sikker på at Danielle er Kristoffer. Men jeg fremhever det ikke som et absolutt faktum, altså. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kristoffer nevnte også at han ikke hadde vært på noen nettfora. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 I det tilfellet er det jo bare bra at andre også våger å stå frem slik, dog anonymt, men det får folk til å tenke uansett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Alle kan ta feil sa den pedofile mannen til dvergen. Høhøhø. Følte den passet inn her. Absolutt sterkt gjort av Danielle / Kristoffer(?) Står vel ingenting i artikkelen om at Kristoffer har sagt det til noen av sine beste venner? Det har jo Danielle gjort. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Står vel ingenting i artikkelen om at Kristoffer har sagt det til noen av sine beste venner? Jo, gjør det ikke det, da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Står vel ingenting i artikkelen om at Kristoffer har sagt det til noen av sine beste venner? Jo, gjør det ikke det, da? Hmm, jeg bare skumleste. Får lese bedre i morgen. Vet i hvertfall at forumisten sa det til to venner hvorav minst 1 hadde småbarn i hans preferanse-alder. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Men jeg har da for faen lov å mene det jeg vil. Hadde jeg funnet ut at en voksen person fantaserte om barnet mitt, på samme måte som jeg fantaserer og har lyster om kvinner hadde det vært synd i denne personen. Dessuten vet man aldri om personen kan krysse grensen, det vil det alltid være en stor risiko for. Jeg fantaserer om å ha sex med din mor. Din mor ønsker ikke å ha sex med meg. Konklusjon: **** off. Din tanke er fri. 3 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Joda Fro, MEN siden det er en risiko for at du kan plutselig hoppe på mora hans og jokke så må vi skyte deg :!: 3 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har en oppgave i sosiologi nå, hvor vi skal gjøre oss en mening om pedofile er sosiale avvik, hva mener dere? Og hva har gjort at det evt. er et sosialt avvik? Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er homofili et sosialt avvik? Ja eller nei, og hvorfor? Hva er likt og ulikt ved pedofili, og hvorfor? Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 ^^^^ Kunne homofile sies å være sosiale avvikere for 50 år siden da de ble stigmatisert på lignende måte som pedofile blir i dag? Problemstillingen blir: er en legning et sosialt avvik når den er veldig stigmatisert og tabubelagt i samfunnet? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg