Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!

Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke på det at vi mennesker er slik "menn liker damer" ..så enkelt altså. Vi blir formet av alt rundt oss, gener og hele suppa.

Det jeg går utifra er en person med en legning som ikke gjør noe ulovlig slik som vi vet, og har prøvd og legge litt mer kjøtt på beinet om at pedofile ikke bare er overgripere...og overgripere har vi i alle legninger.

Jeg ser ikke på det som det viktige her og er\var heller ikke det viktige:)

Edit: Det jeg skriver om hva jeg mener er ikke et bidrag til den diskusjonen bare så det er sagt:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er allmenn kjent at pedofili har arvet pedofili og homofili, dermed er det liten tvil om at legning er noe som kan påvirkes i en grad. Som igjen betyr ditten og datten.

Javell?

At homofili og pedofili(er hebofili med i den gruppen også?) er arvelig og allment kjent, er ukjent for meg. Hverken fra media eller snikk-snakk fra andre jeg har pratet med.

Lenke til kommentar

Hei!

Nei, jeg har ikke utøvd min legning, og er takknemlig for at jeg vet forskjellen på rett og galt:)

Jeg var 14 år da jeg begynte og oppdage at jeg likte yngre. Men jeg tenkte ikke så mye over det da. Men da jeg var 16-17 så begynte og tenke "er jeg pedofil?". Men jeg valgte og undertrykke det og tenkte at det helt sikkert går over. Men nå har jeg erkjent at jeg er det. Det er blandede følelser rundt det. Lettelse over å kunne være ærlig med meg selv, men også en nedtur fordi jeg nå vet at det aldri går over.

Spørsmål? Hei, jeg er Kristen, du har sikkert fått spørsmålet allerede men du har fått en del svar som jeg ikke har hatt tid til å lese. Så here goes:

Hvordan kan du tro at noen av menneskene ble skapt (av Gud eller bare naturlig) sånn at noen hadde legninger som ikke ga noen mening? Jeg prøver ikke å skyve tråden ut av topic, men hverken homofili, pedofili, nekrofili, bestialitet osv får du avkom av. Og i ditt tilfellet er det jo til og med ULOVLIG å faktisk gjøre det du visstnok er født til.

Endret av LoverBoy90
Lenke til kommentar
Og i ditt tilfellet er det jo til og med ULOVLIG å faktisk gjøre det du visstnok er født til.
Det er fordi samfunnet har bestemt at det er ulovlig å ha sex med barn, og det er slik vår kultur er. Var det slik for 50 000 år siden? Hvem vet.

Du siterte en del av min tekst, så jeg antar "spørsmålet" var til meg. Skal jeg ta deg på ordet så levde ikke vi mennesker for 50 000 år siden ifølge Bibelen.

EDIT: Ville du la en pedofil ligge med en av dine (fremtidige) barn?

Endret av LoverBoy90
Lenke til kommentar

Okei, la meg komme med et annet svar.

For dyr i naturen, er det ingen regler som sier at "du skal ikke ha sex med barn". For noen dyrearter, er sex en form for sosial tilknytning, for å bli bedre "venner". Da har de sex med hverandre, uavhengig av kjønn og alder. Incest forekommer også i dyreriket.

Men i vår kultur, vårt samfunn, blir både incest og pedofili sett ned på, fordi vi ikke aksepterer det.

EDIT: Ville du la en pedofil ligge med en av dine (fremtidige) barn?

Selvsagt ikke.

Lenke til kommentar

Okei, la meg komme med et annet svar.

For dyr i naturen, er det ingen regler som sier at "du skal ikke ha sex med barn". For noen dyrearter, er sex en form for sosial tilknytning, for å bli bedre "venner". Da har de sex med hverandre, uavhengig av kjønn og alder. Incest forekommer også i dyreriket.

Men i vår kultur, vårt samfunn, blir både incest og pedofili sett ned på, fordi vi ikke aksepterer det.

Dyr følger instinkt. De parrer for å reprodusere, ikke for å bli venner. Tenker du på de youtube-videoene hvor en eller annen hund jokker på en annen hund som viser seg å begge være gutter? Dette gjør de med alt, beinet ditt, bamser alt mulig. Det forekommer altfor sjelden i naturen til at du kan kalle det naturlig.

Endret av LoverBoy90
Lenke til kommentar

Nei, jeg tenker ikke på youtube-videoer, men sitat fra folk i dyrebransjen.

Do Pedophilia and Incest exist in the Animal Kingdom?

Yes. Bonobos are a good example - each individual regularly mates with all members of its group, regardless of age or sex. This is a form of social bonding for them, helping them resolve conflicts without the need for violence. It is obviously not done for reproduction, since they mate with individuals of the same sex and those too young to breed.

Bonobo er dverg-sjimpanse.

Wikipedia - Sexual Social Behaviour

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Nei, jeg tenker ikke på youtube-videoer, men sitat fra folk i dyrebransjen.

Do Pedophilia and Incest exist in the Animal Kingdom?

Yes. Bonobos are a good example - each individual regularly mates with all members of its group, regardless of age or sex. This is a form of social bonding for them, helping them resolve conflicts without the need for violence. It is obviously not done for reproduction, since they mate with individuals of the same sex and those too young to breed.

Bonobo er dverg-sjimpanse.

Wikipedia - Sexual Social Behaviour

Ja, hehe. Dette vil jeg bare si at er meget oppskrytt. Dyr er dyr, de følger instinkt og av og til kan de være usikre på hva deres oppgave i verden er.

Lenke til kommentar

Nei, dette er ikke oppskrytt. Dette er dokumentert oppførsel fra en hel rase med apekatter. Jeg tror ikke alle de apekattene er "usikre på hva deres oppgave i verden er".

"Sexual intercourse plays a major role in Bonobo society observed in captivity, being used as what some scientists perceive as a greeting, a means of conflict resolution, and post-conflict reconciliation." -Wikipedia.

Mon tro hva disse dyrene utsettes for i fangenskap. Det er ikke mye naturlig da.

Lenke til kommentar

Ja og takk gud for det :)

Pedofile trenger hjelp

Det er vel akkurat det som er poenget med tråden, å gi de hjelp og forståelse og støtte.

Forståelse og støtte er det ikke mye av desverre. Trenger og snakke med en Psykolog disse folka

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forståelse og støtte er det ikke mye av desverre. Trenger og snakke med en Psykolog disse folka

Nei, det er ikke mye forståelse og støtte de får. Det er det som er galt, og det er derfor de trenger psykolog-hjelp. Problemet der er at de igjen kan bli forhåndsdømt og anklaget av psykologen, og de da vegrer seg med å kontakte folk.

Alle har muligheten til å overgripe. De fleste velger å ikke benytte seg av mulighetene, da de har den mentale stabilitet til å ikke gjøre det. Om en person blir mobbet og latterliggjort i 10, 20 og 30 år, og ingen ser på han som et medmenneske, så forsvinner deres mentale stabilitet. Finnes utallige eksempler på dette.

Nei, dette er ikke oppskrytt. Dette er dokumentert oppførsel fra en hel rase med apekatter. Jeg tror ikke alle de apekattene er "usikre på hva deres oppgave i verden er".

"Sexual intercourse plays a major role in Bonobo society observed in captivity, being used as what some scientists perceive as a greeting, a means of conflict resolution, and post-conflict reconciliation." -Wikipedia.

Mon tro hva disse dyrene utsettes for i fangenskap. Det er ikke mye naturlig da.

Hva du antar at dyrene går igjennom i fangenskap har ingenting å si. Kom gjerne med noe kilder og bevis som motbeviser hva jeg har funnet frem til deg.

Lenke til kommentar

Hva du antar at dyrene går igjennom i fangenskap har ingenting å si. Kom gjerne med noe kilder og bevis som motbeviser hva jeg har funnet frem til deg.

Jeg trenger ingen utdrag for å skjønne at oss intelligente mennesker skjønner at det ikke trengs å ha sex med hverandre for å løse en konflikt. ikkesant?

Det starter med aksept av homofile, deretter følger alle de andre legningene som går på kryss og tvers mellom kjønnene. Til slutt er det bare kaos.

Jeg er bare glad for at dommedagen er nær.

Edit: Dette mente jeg å si i mitt forrige innlegg: Jeg syns ikke man skal gå utifra at noe er naturlig når undersøkelsene er gjort i fangenskap.

Gå ut i skogene hvor disse dyrene lever og heng opp noen skjulte kameraer så skal du se naturlig oppførsel.

Endret av LoverBoy90
Lenke til kommentar
Jeg trenger ingen utdrag for å skjønne at oss intelligente mennesker skjønner at det ikke trengs å ha sex med hverandre for å løse en konflikt. ikkesant?

Det er slik vår kultur er i dagens øyne. Men hvordan løste andre kulturer det? Grunnen til du mener som du sier nå, er fordi du er oppvokst i en kultur som mener det.

Det starter med aksept av homofile, deretter følger alle de andre legningene som går på kryss og tvers mellom kjønnene.
Homofile er mennesker óg. Dyreriket har tross alt flere eksempler på dette.
Jeg er bare glad for at dommedagen er nær.
Hvilken dommedag? 2012?
Lenke til kommentar
Det er slik vår kultur er i dagens øyne. Men hvordan løste andre kulturer det? Grunnen til du mener som du sier nå, er fordi du er oppvokst i en kultur som mener det.
Jeg syns det er motbydelig at eldre menn skal få lov til å ligge med små barn.

Homofile er mennesker óg. Dyreriket har tross alt flere eksempler på dette.
Sa jeg at homofile ikke er mennesker? Og igjen med de eksemplene .. fangenskap = ikke naturlig.

Hvilken dommedag? 2012?
Nei. :) Dommedagen når Jesus vender tilbake, jeg vil tro det er rundt 30-50 år til. Endret av LoverBoy90
Lenke til kommentar

Ja, og det syns jeg også. De aller aller fleste syns det. Men hva om kulturen vår, på lik linje med dvergsjimpansene hadde tillatt det, så hadde jo det vært OK.

Lenke til kommentar

Ja, og det syns jeg også. De aller aller fleste syns det. Men hva om kulturen vår, på lik linje med dvergsjimpansene hadde tillatt det, så hadde jo det vært OK.

Nå snakker du litt rart. :hmm: Hvorfor i all verden skulle vi tillate det? Sjimpanser har visst litt intelligens, men ulikt mennesker så får ikke de psykiske problemer senere i livet etter å ha hatt sex med en eldre hann. Det tviler jeg på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...