Gjest fredrik Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Trenger du virkelig å stå her med anonym bruker og angripe andre brukere? Skaff deg i det minste en bruker hvor du kan stå for meningene dine. Har en bruker men velger å bruke gjeste-posting tilbudet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Tråden stenges for opprydding. Bruk tiden på å roe dere ned et par hakk. Da var et par innlegg slettet. Hold dere til emnet! Trenger du virkelig å stå her med anonym bruker og angripe andre brukere? Skaff deg i det minste en bruker hvor du kan stå for meningene dine. Har en bruker men velger å bruke gjeste-posting tilbudet. Du bryter reglene for bruk av gjestepost-tilbudet. Som navnet sier er det en tilbud, ikke en rett. Hvis du fortsetter å poste som gjest uten at innleggene dine er av sensitiv art, vil innleggene bli slettet og ferie utdelt. Endret 7. september 2010 av Runar 2 Lenke til kommentar
FredrikFred Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Vil forøvrig få understreke at jeg har all respekt for homofile, de er bare mennesker som alle oss andre. Siste setning i forrige avsnitt skal være: Har et inntrykk av at mange damer sier det er medfødt for legning skal være så forbanna spesielt, noe det ikke er. Vi er alle skapt like(med vårt kjønns instinkter som baserer seg på å tiltrekke seg den andre arten bl.a), det skal knulles for å videreføre arten. Er det fysisk umulig at du ikke har kunnet like damer har du heller ikke/aldri hatt kuk. Det finnes homofile individer i omtrent alle dyrearter, og det kan være mange mulige evolusjonære fordeler for gruppen når man har et visst antall homofile individer. Sex brukes f.eks. for å roe ned stemningen i dyreflokken, og da ofte mellom samme kjønn. Å påstå at vi er skapt som mann og kvinne og dermed basta, er å utvise en stor mangel på kunnskap om emnet. Du er fryktelig naiv hvis du tror at dyr inndeler hanhunner som knuller hanhunner i grupper, det er jeg hundreprosent sikker på at de ikke gjør pga vi gjør det pga vår inntligens og vårt samfunn, de har ikke denne intligensen eller det samfunnet. Dyr er stokk dumme og er ikke alltid i stand til skille på hvilket hull de stikker tissemannnen inn i, det er det logiske, dermed bør det å bruke dyreriket som eksempel være totalt utelukket. Det siste avsnittet gidd jeg ikke å kommentere. Se litt i deg selv og denne gangen tenk littegran. Endret 7. september 2010 av FredrikFred Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Nei, homofil er medfødt fordi det er dette forskningen viser. Du må gjerne komme med kilder på dette du sier. En link til forskningen du snakker om? Hvis du blar litt i tråden finner du lange diskusjoner om dette. Det er blant annet gjort forskning som viser at livmoren er grunnleggende her. Jo flere guttebarn som har blitt båret frem, desto større er sannsynligheten for homofilt avkom. Det er også gener involvert, men det er sannsynligvis en mer innviklet prosess der gener aktiveres forskjellig avhengig av hvordan livmoren påvirker fosteret. Vil forøvrig få understreke at jeg har all respekt for homofile, de er bare mennesker som alle oss andre. Siste setning i forrige avsnitt skal være: Har et inntrykk av at mange damer sier det er medfødt for legning skal være så forbanna spesielt, noe det ikke er. Vi er alle skapt like(med vårt kjønns instinkter som baserer seg på å tiltrekke seg den andre arten bl.a), det skal knulles for å videreføre arten. Er det fysisk umulig at du ikke har kunnet like damer har du heller ikke/aldri hatt kuk. Det finnes homofile individer i omtrent alle dyrearter, og det kan være mange mulige evolusjonære fordeler for gruppen når man har et visst antall homofile individer. Sex brukes f.eks. for å roe ned stemningen i dyreflokken, og da ofte mellom samme kjønn. Å påstå at vi er skapt som mann og kvinne og dermed basta, er å utvise en stor mangel på kunnskap om emnet. Du er fryktelig naiv hvis du tror at dyr inndeler hanhunner som knuller hanhunner i grupper, det er jeg hundreprosent sikker på at de ikke gjør pga vi gjør det pga vår inntligens og vårt samfunn, de har ikke denne intligensen eller det samfunnet. Dyr er stokk dumme og er ikke alltid i stand til skille på hvilket hull de stikker tissemannnen inn i, det er det logiske, dermed bør det å bruke dyreriket som eksempel være totalt utelukket. Det siste avsnittet gidd jeg ikke å kommentere. Se litt i deg selv og denne gangen tenk littegran. Du er veldig sikker på alt mulig uten å ha satt deg inn i saken. Dyr er ikke så dumme som du tror, og det finnes mange eksempler på rent homofile par i naturen, og at individer foretrekker eller går eksklusivt etter samme kjønn. Anbefaler deg å sette deg litt mer inn i saken før du fortsetter diskusjonen. 2 Lenke til kommentar
FredrikFred Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Nei, homofil er medfødt fordi det er dette forskningen viser. Du må gjerne komme med kilder på dette du sier. En link til forskningen du snakker om? Hvis du blar litt i tråden finner du lange diskusjoner om dette. Det er blant annet gjort forskning som viser at livmoren er grunnleggende her. Jo flere guttebarn som har blitt båret frem, desto større er sannsynligheten for homofilt avkom. Det er også gener involvert, men det er sannsynligvis en mer innviklet prosess der gener aktiveres forskjellig avhengig av hvordan livmoren påvirker fosteret. Dette er bare vås, som understrekes av at du nok en gang gir blaffen i kilder, hvorfor? Fordi du har ingen. Har aldri hørt om dette livmor-pisset ditt. Heller ikke google tydeligvis. Puler spedbarna hverandre i ræven inne i livmoren? Pisspreik fra ende til annen. Diskusjonene i tråden har ingenting å si, all den tid det som er sagt fra deres side er ubegrunnet og feilaktig info. Det er aldri funnet noe homofilt gen. Vil forøvrig få understreke at jeg har all respekt for homofile, de er bare mennesker som alle oss andre. Siste setning i forrige avsnitt skal være: Har et inntrykk av at mange damer sier det er medfødt for legning skal være så forbanna spesielt, noe det ikke er. Vi er alle skapt like(med vårt kjønns instinkter som baserer seg på å tiltrekke seg den andre arten bl.a), det skal knulles for å videreføre arten. Er det fysisk umulig at du ikke har kunnet like damer har du heller ikke/aldri hatt kuk. Det finnes homofile individer i omtrent alle dyrearter, og det kan være mange mulige evolusjonære fordeler for gruppen når man har et visst antall homofile individer. Sex brukes f.eks. for å roe ned stemningen i dyreflokken, og da ofte mellom samme kjønn. Å påstå at vi er skapt som mann og kvinne og dermed basta, er å utvise en stor mangel på kunnskap om emnet. Du er fryktelig naiv hvis du tror at dyr inndeler hanhunner som knuller hanhunner i grupper, det er jeg hundreprosent sikker på at de ikke gjør pga vi gjør det pga vår inntligens og vårt samfunn, de har ikke denne intligensen eller det samfunnet. Dyr er stokk dumme og er ikke alltid i stand til skille på hvilket hull de stikker tissemannnen inn i, det er det logiske, dermed bør det å bruke dyreriket som eksempel være totalt utelukket. Det siste avsnittet gidd jeg ikke å kommentere. Se litt i deg selv og denne gangen tenk littegran. Du er veldig sikker på alt mulig uten å ha satt deg inn i saken. Dyr er ikke så dumme som du tror, og det finnes mange eksempler på rent homofile par i naturen, og at individer foretrekker eller går eksklusivt etter samme kjønn. Anbefaler deg å sette deg litt mer inn i saken før du fortsetter diskusjonen. Dyr er ekstremt dumme i forhold til mennesker og som realisten jeg er tror jeg ikke på dette annet enn at dyr velger feil hull i blant, har aldri hørt om homofile par eller individer som kun går etter samme kjønn. Forøvrig dette er siste gang jeg svarer deg hvis du ikke kommer med kilde-henvisninger eller linker til det du sier. Diskusjonen blir useriøs og trekker ned diskusjon.no til et labert nivå hvis alle finner opp det de sier. Forresten, er du gutt eller jente? Endret 9. september 2010 av FredrikFred Lenke til kommentar
FredrikFred Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Forøvrig inntressant å lese at trådstarter desverre, sannsynligvis ble utsatt for overgrep som barn. Neppe tilfeldig. "Husker ikke om jeg ble voldtatt". Vedder hus og hytte på at han forteller mindre enn han kanskje kunne ha gjort. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Han er ihvertfall smart med og ikke fortelle alt når det gjelder slike ting skal jeg si deg, har selv fortalt litt om hva jeg har opplevd og ble bokstavlig forfulgt inne på forumet her og han postet fine "stikkere". Så at man er litt forsiktig.....har min fulle respekt. Men som gjest så blir det noe annet da Angående det med overgrep og misbruk skjer mye mer enn mange tror. Og jeg forstår heller ikke hvorfor det er så viktig, trådstarter har gjort faktisk noe jeg tror ingen andre har gjort. Han fikk igang en diskusjon om noe så tabu, skambelagt og hele pakka...og mange har kanskje ikke forandret selve meningen sin om pedofile. Men de forstår mer hva som ligger bak, det er faktisk vanlige mennesker som meg og deg bare med en legning( som de fleste ikke lever ut, vi kunne jo prøvd og gå uten det vi foretrekker hele livet ) som jeg har fått mer forståelse for enn før og fått mer lærdom. TS har gjort det som var poenget med tråden her tror jeg da:) Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria 4 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Dette er bare vås, som understrekes av at du nok en gang gir blaffen i kilder, hvorfor? Fordi du har ingen. Har aldri hørt om dette livmor-pisset ditt. Heller ikke google tydeligvis. Puler spedbarna hverandre i ræven inne i livmoren? Pisspreik fra ende til annen. Diskusjonene i tråden har ingenting å si, all den tid det som er sagt fra deres side er ubegrunnet og feilaktig info. Det er aldri funnet noe homofilt gen. Her har du en kilde: http://www.health.am/sex/more/boys-becoming-gay/ Forøvrig dette er siste gang jeg svarer deg hvis du ikke kommer med kilde-henvisninger eller linker til det du sier. Kan si det samme om deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det er aldri funnet noe homofilt gen.Hadde det vært et homofilt gen, ville det vært mulig å endre personers seksuelle legning. Dette er ikke mulig. Dyr er ekstremt dumme i forhold til mennesker og som realisten jeg er tror jeg ikke på dette annet enn at dyr velger feil hull i blant, har aldri hørt om homofile par eller individer som kun går etter samme kjønn. NRK.no - Homofili blant dyrEn zoolog har vel mer peiling om dyr enn hva du har, ikke sant? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Nei, homofil er medfødt fordi det er dette forskningen viser. Du må gjerne komme med kilder på dette du sier. En link til forskningen du snakker om? Hvis du blar litt i tråden finner du lange diskusjoner om dette. Det er blant annet gjort forskning som viser at livmoren er grunnleggende her. Jo flere guttebarn som har blitt båret frem, desto større er sannsynligheten for homofilt avkom. Det er også gener involvert, men det er sannsynligvis en mer innviklet prosess der gener aktiveres forskjellig avhengig av hvordan livmoren påvirker fosteret. Dette er bare vås, som understrekes av at du nok en gang gir blaffen i kilder, hvorfor? Fordi du har ingen. Har aldri hørt om dette livmor-pisset ditt. Heller ikke google tydeligvis. Puler spedbarna hverandre i ræven inne i livmoren? Pisspreik fra ende til annen. Diskusjonene i tråden har ingenting å si, all den tid det som er sagt fra deres side er ubegrunnet og feilaktig info. Det er aldri funnet noe homofilt gen. Vil forøvrig få understreke at jeg har all respekt for homofile, de er bare mennesker som alle oss andre. Siste setning i forrige avsnitt skal være: Har et inntrykk av at mange damer sier det er medfødt for legning skal være så forbanna spesielt, noe det ikke er. Vi er alle skapt like(med vårt kjønns instinkter som baserer seg på å tiltrekke seg den andre arten bl.a), det skal knulles for å videreføre arten. Er det fysisk umulig at du ikke har kunnet like damer har du heller ikke/aldri hatt kuk. Det finnes homofile individer i omtrent alle dyrearter, og det kan være mange mulige evolusjonære fordeler for gruppen når man har et visst antall homofile individer. Sex brukes f.eks. for å roe ned stemningen i dyreflokken, og da ofte mellom samme kjønn. Å påstå at vi er skapt som mann og kvinne og dermed basta, er å utvise en stor mangel på kunnskap om emnet. Du er fryktelig naiv hvis du tror at dyr inndeler hanhunner som knuller hanhunner i grupper, det er jeg hundreprosent sikker på at de ikke gjør pga vi gjør det pga vår inntligens og vårt samfunn, de har ikke denne intligensen eller det samfunnet. Dyr er stokk dumme og er ikke alltid i stand til skille på hvilket hull de stikker tissemannnen inn i, det er det logiske, dermed bør det å bruke dyreriket som eksempel være totalt utelukket. Det siste avsnittet gidd jeg ikke å kommentere. Se litt i deg selv og denne gangen tenk littegran. Du er veldig sikker på alt mulig uten å ha satt deg inn i saken. Dyr er ikke så dumme som du tror, og det finnes mange eksempler på rent homofile par i naturen, og at individer foretrekker eller går eksklusivt etter samme kjønn. Anbefaler deg å sette deg litt mer inn i saken før du fortsetter diskusjonen. Dyr er ekstremt dumme i forhold til mennesker og som realisten jeg er tror jeg ikke på dette annet enn at dyr velger feil hull i blant, har aldri hørt om homofile par eller individer som kun går etter samme kjønn. Forøvrig dette er siste gang jeg svarer deg hvis du ikke kommer med kilde-henvisninger eller linker til det du sier. Diskusjonen blir useriøs og trekker ned diskusjon.no til et labert nivå hvis alle finner opp det de sier. Forresten, er du gutt eller jente? Jeg må riste på huet av din åpenbare uvitenhet. Homofili er veldig vanlig i dyreriket. Grunnene er mange, noen dyr har sex for sosiale årsaker. Knytte bånd med andre individer, roe ned gemyttene osv. Homofili er ikke noe som kun gjelder mennesker. Og som nevnt har forskning kommet fram til at det er noe som skjer i livmora under svangerskapet. Homofili har ikke noe med gener og gjøre. Fordi det er tilfeller blant eneggede tvillinger der den ene er homofil og den andre er heterofil. Så ting tyder på at det er under svangerskapet noe skjer. Men nok offtopic. Dette er ikke en tråd om homofili. Men akkurat som homofili er pedofili en legning. Man blir født med en legning og den beholder man livet ut. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior Endret 9. september 2010 av Uderzo Lenke til kommentar
FredrikFred Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Dette er bare vås, som understrekes av at du nok en gang gir blaffen i kilder, hvorfor? Fordi du har ingen. Har aldri hørt om dette livmor-pisset ditt. Heller ikke google tydeligvis. Puler spedbarna hverandre i ræven inne i livmoren? Pisspreik fra ende til annen. Diskusjonene i tråden har ingenting å si, all den tid det som er sagt fra deres side er ubegrunnet og feilaktig info. Det er aldri funnet noe homofilt gen. Her har du en kilde: http://www.health.am/sex/more/boys-becoming-gay/ Intressant. Forøvrig usaklighetene hadde nok mer med bruker enn innhold, ettersom kildehenvisninger og linker har vært fraværende hos denne personen i 10/10 innlegg. Forøvrig dette er siste gang jeg svarer deg hvis du ikke kommer med kilde-henvisninger eller linker til det du sier. Kan si det samme om deg. Hva er det du vil ha kilder og linker til? Brukerens fraværenhet på linker og kildeh.? Ok, her har du dem: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1228620 Bla gjennom tråden så finner du det du søker. Endret 9. september 2010 av FredrikFred Lenke til kommentar
Gjest Henke Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 begynner å skli ut her nå, gitt! Noen som vet om TS kommer tilbake til denne tråden? Føler at det meste (som han vil svare på) er blitt sagt, det siste som har blitt postet her nå er jo bare intetsigende fyllmasse. Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Må bare si at jeg er veldig imponert over denne tråden. Dessverre har folk altfor store fordommer om pedofile. Det er nok mange pedofile som forstår at de ikke kan utøve legningen sin, men lever et fint liv allikevel. Som det er sagt tidligere i denne tråden må folk lære å skille mellom pedofili og overgrep. Bare fordi en er pedofil, betyr ikke det automatisk at han/hun er en dårlig person. De kan som sagt ingenting for hvem de er, akkurat som homofile, bifile, nekrofile osv. Det er alt oppi hodet, og er en del av den du er. Mange ser på pedofili som en seksuell preferanse, men det synes jeg er vrøvl. De har ikke rett til å uttale seg med slike meninger før de har opplevd det selv. Stå på! Lev et godt liv uten å utøve denne legningen Ønsker deg vel videre Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) begynner å skli ut her nå, gitt! Noen som vet om TS kommer tilbake til denne tråden? Føler at det meste (som han vil svare på) er blitt sagt, det siste som har blitt postet her nå er jo bare intetsigende fyllmasse. Intetsigende fyllmasse? Absolutt ikke...det som skjer nå er positivt. Så lenge det holdes på et nivå der vi faktisk er voksne osv. Dette emnet er ganske "sårt" for omtrent alle, ALLE har en mening om denne legningen. TS kommer nok når han har tid eller vil, han har sine ting også. Og forresten så tenker du kanskje ikke på det at det som skjer her nå er det TS ville Han klarte faktisk og starte dette, som jeg tror kostet han litt. Og at folk har jo kommet og sagt i tråden her at de har lært mye av det han har sagt og fått et dypere syn....jeg tror det er mye av poenget her. At han ville vi skulle forstå det var mer enn bare DEN PEDOFILE. Så jeg håper tråden fortsetter, men håper at han kommer innom og skriver også ja. Men om han ikke gjør det så er det hans valg, han har klart noe meget bra uansett. Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Henke Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Joda, det er jeg enig i. Men tråden heter "spør en pedofil", vi mangler en pedofil. Tråden har utspilt sin rolle med mindre vi har en pedofil å spørre spørsmål. Med tanke på trådens lengde, er det kanskje like greit å si stopp. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Tror det er noe av det verste som kan skje, denne tråden er viktig. Hva tittelen er på tråden er bryr jeg meg fint lite om..HVA den har gjort er meget viktig. Og forsvinner denne...så er jeg veldig sikker på at det ikke kommer flere. Men det jeg blir mest glad for er at det finnes enkelt mennesker som kan forandre "mye". Edit: Må egentlig tilegge at det at han var her og svarte så bra..slik han følte og hadde det var veldig viktig. Så jeg håper han plutselig dukker opp igjen, ellers blir den nok stengt..... Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria 1 Lenke til kommentar
FredrikFred Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ekstremt vittig hvor selvsikre folk ble da det plutselig dukket opp en link fra en armensk webside(sier ikke at det er feil). At sjansene øker med noe, betyr ikke at det avgjør alt. VIF må forsatt vinne kamper, om Rosenborg taper alle. Forøvrig kan det vel bare nevnes at alt har sine kritikere, før det kommer flere som hopper i taket. Jeg har heller aldir sagt at det ikke kan være medfødt. Etter å ha studert artikkelen synes jeg, ikke overraskende, den så veldig tynn og forferdelig søkt ut, men inntressant er det at legning kan bli påvirket av hvor mange brødre ens mor har født. Men etter min mening liten tvil om at artikkelen har lagt extra lass på denne i publiseringen av denne forskningen. Dog sier det egentlig bare noe om at det i tilfelle påvirker ens persons utganspunkt når en blir født, ergo et spedsbarn legning. Sier ingenting om at det er medfødt slik at den er permanent uforandelig og totalt fastlåst. Også inntressant lesing at en annen forsker har gjentatt akkurrat samme forskning, men ikke fått noen av de samme resultatene. Det er allmenn kjent at pedofili har arvet pedofili og homofili, dermed er det liten tvil om at legning er noe som kan påvirkes i en grad. Som igjen betyr ditten og datten. Linken slår ikke fast noe som helst som er særlig relevant egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Henke Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Tror det er noe av det verste som kan skje, denne tråden er viktig. Hva tittelen er på tråden er bryr jeg meg fint lite om..HVA den har gjort er meget viktig. Og forsvinner denne...så er jeg veldig sikker på at det ikke kommer flere. Men det jeg blir mest glad for er at det finnes enkelt mennesker som kan forandre "mye". Edit: Må egentlig tilegge at det at han var her og svarte så bra..slik han følte og hadde det var veldig viktig. Så jeg håper han plutselig dukker opp igjen, ellers blir den nok stengt..... Tråden har definitivt livets rett og burde ligge ute på diskusjon.no, mitt fokus er på muligheten til kommentering. Det har jo ikke vært en relevant post her siden august. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fred: Om man hadde slått fast det ene eller det andre så forandrer ikke det faktumet at vi har mennesker som har denne legningen, hvordan de får det er ikke så veldig viktig egentlig i denne sammenhengen. Det viktige var faktisk at man kunne spørre en som var pedofil om akkuratt det du ville så lenge man ikke oppførte seg som en neandertaler:) Henke: Er helt enig med deg, at han ikke er her er faktisk ganske big deal for saken her. For jeg tror nok mange popper innom med spørsmål til TS i hodet. Lenke til kommentar
FredrikFred Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Forøvrig jeg driter egentlig i dyrediskusjonen. Påstanden var "Vi er alle skapt like(med vårt kjønns instinkter som baserer seg på å tiltrekke seg den andre arten bl.a), det skal knulles for å videreføre arten. Er det fysisk umulig at du og kroppen din er totalt ute av stand til å kunne like damer har du heller ikke/aldri hatt kuk." Kan ikke se at dette er endret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg