Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!

Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Samme burde heterofile gutter og lesbiske, usj, også like jenter da gitt... usj.

Du vet, det finnes pedofile som ikke begår overgrep. De pedofile hører du ikke om, eller vet ikke hvor er i samfunnet. Så å si at "pedoer" skal bli hengt er jo en litt drøy påstand.

Nå er det vel vesentlig forskjell på pedofili og homofili er det ikke? Jo. Har ingenting imot homofile, folk må få gjøre som de vil. Men personer som fantaserer, har lyster og dermed ønsker å pule barn har jeg ingen respekt for, heller ingen jeg kjenner forøvrig.

De ville sikkert fortalt deg det om de fantaserer om det? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det vel vesentlig forskjell på pedofili og homofili er det ikke? Jo. Har ingenting imot homofile, folk må få gjøre som de vil. Men personer som fantaserer, har lyster og dermed ønsker å pule barn har jeg ingen respekt for, heller ingen jeg kjenner forøvrig.

Og hva om de er bare er sånn, at de blir tiltrukket av mindreårige, så burde de blitt hengt?

Hvorfor skal slike som deg ha en så voldsom makt over andre mennesker som aldri har, eller kanskje(siden alle kan ha ondt i seg) gjør andre vondt?

Lenke til kommentar
I og med at homofili sannsynligvis er 100% medfødt, gjelder muligens det samme for pedofili.

Dette er jo bare vås, fins null bevis for at homofili, eller andre filier er medfødt, faktisk er man ikke nærheten en gang av den konklusjonen. Pedoer burde som sagt vært hengt.

Homofili er medfødt.

Er du rasist?

Lenke til kommentar

Kjempeflott initiativ, TS Danielle! Her har du svart på mye jeg lurer på, og jeg vil ha denne i mine innlegg for videre lesing senere! Utrolig bra tråd, og faktisk en av de beste jeg har sett her!

Edit: Skriv forresten den boka di, og post her når den er klar!

Endret av Haageen
Lenke til kommentar

Det er koselig noen har lyst å innføre straffer på hva slags tanker du har. Har ikke det blitt laget bok/film om en slik tankegang?

Synes det er rart at så mange syne det er greit at enkelte voksne menn har seksuelle tanker om noens barn.

Lenke til kommentar
I og med at homofili sannsynligvis er 100% medfødt, gjelder muligens det samme for pedofili.

Dette er jo bare vås, fins null bevis for at homofili, eller andre filier er medfødt, faktisk er man ikke nærheten en gang av den konklusjonen. Pedoer burde som sagt vært hengt.

Homofili er medfødt.

Er du rasist?

Hehehe. Problemet er at dette er det eneste argumentet du har kommet med i denne debatten, "homofili er medfødt hvis du er homofob eller rasist", faktum er at det aldri er skrevet så mange innlegg med så lite innhold som du har her. Det finnes ingen verdens ting som viser at homofili er medfødt, uannsett om jeg er rasist eller ei.

Lenke til kommentar

Det er koselig noen har lyst å innføre straffer på hva slags tanker du har. Har ikke det blitt laget bok/film om en slik tankegang?

Synes det er rart at så mange syne det er greit at enkelte voksne menn har seksuelle tanker om noens barn.

I det private så har ikke du en døtt med det og gjøre, er en grunn til at det heter tanker\fantasier...og det er samme faen om man er nekrofil, homofil, heterofil, pedofil...samme hva man er.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I det private så har ikke du en døtt med det og gjøre, er en grunn til at det heter tanker\fantasier...og det er samme faen om man er nekrofil, homofil, heterofil, pedofil...samme hva man er.

Men jeg har da for faen lov å mene det jeg vil. Hadde jeg funnet ut at en voksen person fantaserte om barnet mitt, på samme måte som jeg fantaserer og har lyster om kvinner hadde det vært synd i denne personen. Dessuten vet man aldri om personen kan krysse grensen, det vil det alltid være en stor risiko for.

Lenke til kommentar

Men jeg har da for faen lov å mene det jeg vil.

Er det ikke akkurat dette du er imot? Man har ikke lov til å tenke det man vil...

Hadde jeg funnet ut at en voksen person fantaserte om barnet mitt, på samme måte som jeg fantaserer og har lyster om kvinner hadde det vært synd i denne personen.
Det er synd på de. De har ikke valgt det selv.
Dessuten vet man aldri om personen kan krysse grensen, det vil det alltid være en stor risiko for.
Man er en like stor fare som andre heterofile og homofile. Vel, kanskje litt mer, siden de blir så psykisk trakasert av alle.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Imponert at TS fortsatt svarer i denne tråden! Jeg synes at pedofili er en veldig missforstått situasjon. Mange er ikke klar over at dette er en psykotisk tilstand som vedkomne ikke kan gjøre noe særlig med, så dem som gir drapstrusler eller ønsker fysisk kastrering har jeg ingen respekt for.

Derimot pedofile som utøver sin fetisjisme burde straffes hardt!

Lenke til kommentar

Men jeg har da for faen lov å mene det jeg vil.

Er det ikke akkurat dette du er imot? Man har ikke lov til å tenke det man vil...

Hadde jeg funnet ut at en voksen person fantaserte om barnet mitt, på samme måte som jeg fantaserer og har lyster om kvinner hadde det vært synd i denne personen.
Det er synd på de. De har ikke valgt det selv.
Dessuten vet man aldri om personen kan krysse grensen, det vil det alltid være en stor risiko for.
Man er en like stor fare som andre heterofile og homofile. Vel, kanskje litt mer, siden de blir så psykisk trakasert av alle.

Når du ikke ser forskjellen på voksne og barn kan jeg nok ikke hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Tror han mener at det er verre med overgrep imot barn enn voksne, som forøvrig begge delene er forkastelige.

Har jeg aldri sagt. Men barn er jo mer forsvarsløse og sårbare enn voksne forøvrig..

Lenke til kommentar

Når du ikke ser forskjellen på voksne og barn kan jeg nok ikke hjelpe deg.

Når du ikke klarer å se ditt eget hykleri kan vi desverre ikke hjelpe deg.

Når du ikke har noen argumenter kan ingen forstå hva du og din familie sier.

Lenke til kommentar

Pedofili er ødeleggende, svært ødeleggende. Jeg snakker ikke da om å være pedofil, men måten samfunnet misbruker skammen assosiert med å være pedofil til å argumentere varmt for mye større overgrep som overvåkning av innbyggere og kontroller som er gufs fra kommunisttiden. En person kan være så pedofil han bare vil for min del, så lenge han ikke skader andre mennesker er han et fullferdig menneske på samme linje som deg og meg. Dem som mener noe annet, og ønsker å forby pedofili er de samme som stod ved Hitlers høyrehånd og iverige slaktet jøder og andre "undermennesker". Svært onde mennesker med andre ord.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...