Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!

Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Alle vet jo at pedofile spiser Leverpostei. Bare se på den søte jenta på coveret!

Leverpostei :tease:

Man skulle tro at de begynte å gå tom for små barn å lage leverposteien av snart :ph34r:

Apropos pedo-humor. Sjekk ut denne: http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Pedophilia

Adobe Systems Incorporated would like to clear up the confusion surrounding paedophiles and our file format ".pdf files". pdf files do not abuse children in any way, unless of course said child is sensitive to pointless document formats.

Genialt

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nå er sommerferien snart over, og jeg har pløyd meg igjennom de siste 10 sidene, så nå er jeg à jour igjen.. :p hehe..

Uansett, har et par spørsmål:

1) Mulig å få vite sånn "ca antall" andre pedofile som du har kontakt med? Og

2) Er dere alle stort sett enige om "saker og ting"? Eller er det noen uenigheter på noen punkt, i så fall hvilke?

Takk igjen, og fortsatt lykke til! :)

Lenke til kommentar
Gjest tankefull_gutt_20

Hej. :whistle:

Jeg har blitt kjempebetatt av en yngre jente :love:, men hun er jo bare 9 år gammel - altfor ungt. Har da et spørsmål i forbindelse med dette: Hvis en pedofil blir forelsket i en jente på 9, vil da disse følelsene forsvinne ettersom hun blir eldre og eldre? Ta meg som et eksempel, la oss si jeg holder på en måte kontakten, men ikke så mye, i løpet av noen år og når hun er moden nok (men helst 16 år da) så "slår jeg til"? :tease: Jeg mener, vil følelsene fortsatt være der om hun har samme personlighet og ganske likt utseende. Så utrolig vakker :blush:

-hilsen ukjent gutt

Lenke til kommentar
Gjest tankefull_gutt_20

Bare en måte å finne ut det på vel?

Du kjenner deg vel så godt?

Ja, å bare vente? Hva skal jeg gjøre i mellomtiden liksom da? :blush: Men jeg vet ikke hvor godt jeg kjenner meg selv på dette området. men je er hvertfall ganske så forelska, såpass veit jeg da :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest tankefull_gutt_20

Gjør det vi andre gjør til daglig. Gå på skole\jobb og sånn som andre mennesker gjør.

Eller du kan stikke innom foreldrene og fortelle sannheten, og hoppe frem til mål(eller hva det kan kalles) :p

Joa, mulig jeg gjør det. Life goes on :tease: Det siste du sier virker jo fristende men jeg tørr nok ikke gå rett til foreldrene nei. Hoppe frem til mål er liksom å få avslag på saken da for det vil jeg liksom få uansett eller hva mener u?

Lenke til kommentar

Å sitte å tenke på slike ting alene kan lett få en til å få et smalt syn på slike ting.

Får du reaksjoner litt mer enn diverse brukere på dette forumet, så kan det få deg til å tenke og finne ut at kanskje en burde sikte på noen i samme alder heller.

Lenke til kommentar

Hei Danielle (og alle som har vært delaktige i tråden),

har ingen spørsmål, ville bare si veldig kort: jeg har aldri noensinne lest en tråd på et internettforum før som jeg har funnet så ekstremt opplysende, tankevekkende, rørende, forstyrrende, provoserende, klok og gjennomtenkt. Alt på en gang. Du har fått meg til å måtte møte meg selv, og mine og samfunnets fordommer, kraftig "i døra". Du har gjennom disse 61 (!!!) sidene opparbeidet deg en kraftig respekt og beundring fra meg - og mange andre også virker det som.

Det virker som om denne tråden har begynt å dø ut, så jeg vet ikke om du leser den lenger. Finner heller ikke støttegruppen du opprettet på Facebook. Men jeg håper det går bra med deg, og du fortjener virkelig et så lykkelig liv som mulig - både nå og i fremtiden. Jeg beundrer den enorme styrken som trengs for å stikke huet frem (enn så anonym man nå måtte være) i en samfunnsdiskusjon som så i de grader skaper debatt og provokasjoner, og jeg beundrer den enorme styrken som trengs for å bearbeide tankene og følelsene rundt den legningen du er født med, men aldri kan utøve eller sette pris på på samme måte som mange andre er heldige nok til. Jeg håper du oppnår det du ønsker - men jeg håper også at du klarer å ta vare på deg selv oppi alt dette - som det sammensatte enkeltindividet du er.

TAKK!

Mvh Imsdal

• Liker 2
Lenke til kommentar

Finner heller ikke støttegruppen du opprettet på Facebook.

Virkelig så vanskelig å trykke på linken i innlegget over?

Nei, akkurat det var faktisk forunderlig lett, takk som spør. Men blir redirigert rett til home-siden, noe som, etter hva jeg har forstått, vanligvis betyr at gruppen/fanpagen/eventet/whatever ikke finnes lenger eller har blitt lukket for allmennheten. Har også forsøkt å søke den opp uten hell. Slapp av nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest kåre kolrabi

I og med at homofili sannsynligvis er 100% medfødt, gjelder muligens det samme for pedofili.

Dette er jo bare vås, fins null bevis for at homofili, eller andre filier er medfødt, faktisk er man ikke nærheten en gang av den konklusjonen. Pedoer burde som sagt vært hengt.

Lenke til kommentar

Samme burde heterofile gutter og lesbiske, usj, også like jenter da gitt... usj.

Du vet, det finnes pedofile som ikke begår overgrep. De pedofile hører du ikke om, eller vet ikke hvor er i samfunnet. Så å si at "pedoer" skal bli hengt er jo en litt drøy påstand.

Nå er det vel vesentlig forskjell på pedofili og homofili er det ikke? Jo. Har ingenting imot homofile, folk må få gjøre som de vil. Men personer som fantaserer, har lyster og dermed ønsker å pule barn har jeg ingen respekt for, heller ingen jeg kjenner forøvrig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...