snartenkt Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ja, i følge denne tråden finnes det slike mennesker Snartenkt.Edit : Eksempel > Mann som er gift med kone, har sex med stedatter på 6 år og normal sex med sin egen kone. Han blir kalt Overgriper. Ja, men han er ikke nødvendigvis pedofil. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hehe, dere motsier hverandre der For å vri det litt, kan man både være pedofil og heterofil på en gang? La oss si man er tiltrukket av jenter som ikke er kommet i puberten, samt eldre damer på din egen alder(og du selv er 20+). Hvis man er tiltrukket av voksne kvinner er man ikke pedofil. Pedofili er når tiltrekningen kun retter seg mot barn. Finnes det i det hele tatt noen som er tiltrukket av både prepubertale barn og ferdig utviklede voksne? Ja, man antar at de fleste pedofile også tiltrekkes voksne. Det blir vel som å si at de fleste homofile også tiltrekkes av det motsatte kjønn. Det tror jeg ikke er tilfelle (selv om det finnes grader av homofili). Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Grader av homofili, den var ny trodde det ble kalt bifile eller biseksuelle jeg ;p Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Men da lurer jeg. Hvis du er eldre enn 20, og liker jenter(seksuelt) fra under 16 og til f.eks. 30, hva kan kaller man en slik person da? Jeg er av og til fascinert over hva man skal kalle en eldre person(og da gjerne mann) som har forhold til sin kone på lik alder, men som har begått en seksuell handling mot barn under 16 år. Blir det heterofil og pedofil på samme tid da eller?? Hvis en person har en dragning mot unge i puberteten ca. 12-16 er man hebefil. Man blir ikke pedofil av å ha sex med et barn mellom 0-12. Man blir heller ikke hebefil av å ha sex med noen mellom 12-16. Man kan ikke kalle seg pedofil hvis det var bare et enkelt-tilfelle, og man ikke har en dragning mot barn ellers. Men hvis man tenner på både voksne og barn under 12, så er man heterofil/homofil med en pedoseksualitet. Tja, ville du ikke sagt at noen er pedofil om de er følelsesmessig tiltrukket av barn, selv om de også liker voksne? En bifil som er i lag med en av samme kjønn er vel ikke mindre glad i/tiltrukket av partneren sin en en som er fullblods homofil, vel? Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Men da lurer jeg. Hvis du er eldre enn 20, og liker jenter(seksuelt) fra under 16 og til f.eks. 30, hva kan kaller man en slik person da? Jeg er av og til fascinert over hva man skal kalle en eldre person(og da gjerne mann) som har forhold til sin kone på lik alder, men som har begått en seksuell handling mot barn under 16 år. Blir det heterofil og pedofil på samme tid da eller?? Hvis en person har en dragning mot unge i puberteten ca. 12-16 er man hebefil. Man blir ikke pedofil av å ha sex med et barn mellom 0-12. Man blir heller ikke hebefil av å ha sex med noen mellom 12-16. Man kan ikke kalle seg pedofil hvis det var bare et enkelt-tilfelle, og man ikke har en dragning mot barn ellers. Men hvis man tenner på både voksne og barn under 12, så er man heterofil/homofil med en pedoseksualitet. Tja, ville du ikke sagt at noen er pedofil om de er følelsesmessig tiltrukket av barn, selv om de også liker voksne? En bifil som er i lag med en av samme kjønn er vel ikke mindre glad i/tiltrukket av partneren sin en en som er fullblods homofil, vel? Det er opptil hver enkelt hva de vil kalle seg. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Grader av homofili, den var ny trodde det ble kalt bifile eller biseksuelle jeg ;p Det er ikke noe nytt ved dette. Man er ikke enten homofil eller heterofil. Det er en glidende overgang. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 ja, og det blir jo ofte kalt diverse former for bi-ting. Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 ja, og det blir jo ofte kalt diverse former for bi-ting. Ingen er 100% hetero eller 100% homo. Man har alltid grader. Og de som opplever seg selv som bifile, har mye av både hetero og homo. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Men da heter det jo bifil, og ikke "hetero, med en tvist av homofil!". Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Ingen er 100% hetero eller 100% homo. Man har alltid grader. Og de som opplever seg selv som bifile, har mye av både hetero og homo. Her roter du... Om jeg er hetero så vil jeg ikke være tiltrukket av sex med samme kjønn. Er jeg homo så ønsker jeg sex med samme kjønn men ikke motsatt. Bifil Da er man tiltrukket og har sex med begge kjønn. Blir tull å kalle en mann for 75% hetero fordi han har David Beckham som idol , eller kanskje du kan forklare litt mer hvordan du mener man skal gradere dette... Endret 26. juli 2010 av Malvado Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ingen er 100% hetero eller 100% homo. Man har alltid grader. Og de som opplever seg selv som bifile, har mye av både hetero og homo. Her roter du... Om jeg er hetero så vil jeg ikke være tiltrukket av sex med samme kjønn. Er jeg homo så ønsker jeg sex med samme kjønn men ikke motsatt. Bifil Da er man tiltrukket og har sex med begge kjønn. Blir tull å kalle en mann for 75% hetero fordi han har David Beckham som idol , eller kanskje du kan forklare litt mer hvordan du mener man skal gradere dette... Rett og slett fordi det finnes ikke 100% heterofili eller 100% homofili. Det er biologisk umulig. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Kva brukar ein pedofil å ha som pålegg på brødskiva si? 1 Lenke til kommentar
Gjest danielle Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Kva brukar ein pedofil å ha som pålegg på brødskiva si? hmm...seigmenn? Lenke til kommentar
Gjest danielle Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ingen er 100% hetero eller 100% homo. Man har alltid grader. Og de som opplever seg selv som bifile, har mye av både hetero og homo.Her roter du...Om jeg er hetero så vil jeg ikke være tiltrukket av sex med samme kjønn.Er jeg homo så ønsker jeg sex med samme kjønn men ikke motsatt.Bifil Da er man tiltrukket og har sex med begge kjønn.Blir tull å kalle en mann for 75% hetero fordi han har David Beckham som idol , eller kanskje du kan forklare litt mer hvordan du mener man skal gradere dette...Rett og slett fordi det finnes ikke 100% heterofili eller 100% homofili. Det er biologisk umulig. Hvorfor? "...alle har noe av begge legningene i seg, men med ulik styrke. Biseksuelle vil da være personer som har mye av begge legningene" (Langfeldt, 1997). Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Kva brukar ein pedofil å ha som pålegg på brødskiva si? hmm...seigmenn? Så du har altså ikke Barnos på brødskiva? Endret 26. juli 2010 av -Gudfaren- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Alle vet jo at pedofile spiser Leverpostei. Bare se på den søte jenta på coveret! Leverpostei Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Alle vet jo at pedofile spiser Leverpostei. Bare se på den søte jenta på coveret! Leverpostei Man skulle tro at de begynte å gå tom for små barn å lage leverposteien av snart 1 Lenke til kommentar
Gjest danielle Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Alle vet jo at pedofile spiser Leverpostei. Bare se på den søte jenta på coveret! Leverpostei Man skulle tro at de begynte å gå tom for små barn å lage leverposteien av snart Lenke til kommentar
Gjest danielle Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Alle vet jo at pedofile spiser Leverpostei. Bare se på den søte jenta på coveret! Leverpostei Man skulle tro at de begynte å gå tom for små barn å lage leverposteien av snart Apropos pedo-humor. Sjekk ut denne: http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Pedophilia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg