Gjest Danielle Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Det er samfunnet som har bestemt at man ikke skal ha sex med barn, ikke naturen. Så teoretisk sett om samfunnet hadde godtatt sex med barn så hadde du kanskje hatt samleie med en? I et slikt samfunn så hadde barna også blitt opplørt til at dette er normalt, og noen mener til og med at mye av skaden et barn får i nåtidens samfunn kommer etterpå pågrunn av at de får høre av alt og alle at de er ofre. Det er nok ikke så sikkert, fordi det ligger også en viss umoral ved å gjøre det. Selv om barnet ikke skulle ta skade av det: hvor lyst har barnet EGENTLIG på sex med en voksen? Jeg tror det alltid vil være den voksne som har lyst, og det å ha sex med noen som ikke egentlig har lyst, er umoralsk. Men at skadene ofte kommer pga reaksjonene etterpå er sant, det viser også forskningen. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Danielle : Danielle : Når det gjelder personlighet så er det litt hvordan de ser på verden med sine store, nysgjerrige øyne, og deres omsorg[/Quote] Er du enig i at dette er et personalitetstrekk du liker og kan sannsynligvis også finnes i andre mennesker? Eller er det noe som kun Barn kan ha? Men også behovet for å bli verdsatt og sett[/Quote] Denne settningen har jeg litt vanskelig for å svelge , men jeg antar at du forstår at barnet har dette behovet dekket gjennom sine foreldre som verdsetter det og tar vare på det. Mener du at du kan bidra på en positiv måte her? Gjerne forklar akkurat hva du tenker du kan bidra med. Og jeg føler at de utstråler godhet[/Quote] Nja, kan love deg at barn kan være det helt motsatte også, noe som går igjen og sårer veldig hos jenter "Du får ikke komme i bursdagen min" , og kan faktisk ha krangler som foregår i flere måneder litt i det skjulte mens gutter ofter er mer spontane og fysiske når det kommer til sitt. Og liker at de er lekne men kan også være alvorlige og ha spennende tanker og filosofier. Kan du gi noen eksempler på Filosofiene som fascinerer deg? Oj, det var gode og litt vanskelige spørsmål:) Det er klart at voksne kan ha de samme egenskapene jeg liker med barn, bare at de er på en annen måte. Voksne tenker 10 ganger før de sier noe, mens barn er mer spontane, sier ting rett ut, og er ærlige. Nå er ikke alle barn like, men jeg nevner de trekkene som gjør at jeg kan få følelser. Voksne er rett og slett litt lite sjarmerende eller hva jeg skal si. Jeg trives jo blant voksne også, og kan ha ordentlig dype voksne samtaler. Men barns verden er spennende og friere, og jeg liker deres fantasievne f.eks. Det er klart barn har (forhåpentligvis) foreldre som gir de den omsorgen de trenger, men barn har også venner, og kan ha andre voksenkontakter enn sine foreldre også. Men husk at det egentlig ikke er noe poeng å rasjonalisere dette for mye. For jeg sier bare hvordan jeg føler det. Hvordan det fungerer i verden, er på en måte noe annet. Det klart barn kan være egoistiske og slemme også, og selv om jeg er pedofil så betyr ikke det at jeg ikke kan bli dritsur på barn,hehe. Og i slike tilfeller så ville jeg vært den voksenpersonen jeg er, og lære barnet om moral, og være med på å modne barnet som menneske. Filsofier og tanker om livet, hvordan ting ble skapt, døden, om urettferdighet og deres enkle syn og fine syn på hvordan samfunnet burde ha vært. Det er elskverdig. Og egentlig er ikke tankene deres så mye mindre kloke enn oss voksne, men bare 10 ganger mer sjarmerende! hehe. Det er ikke lett å svare helt på HVA det er som gjør det. Det er det kanskje ikke for noen legninger? Man kan kanskje si at ting som en heterofil bare vil finne søtt eller "bedårende" ved barn, er ting du faktisk faller for. Slik en heterofil voksen vil falle for enkelte trekk ved andre voksne, faller du for enkelte trekk ved barn. Det betyr ikke at alle voksne eller barn har disse trekkene. Derfor forelsker ikke en voksen heterofil seg i alle andre voksne av det motsatte kjønn, og en pedofil forelsker seg ikke i alle barn. Barn er også individer, tross alt. Føler at enkelte her kanskje glemmer det. 1 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Det er vanskeligere enn man tror og følge med på barns nettbruk. En gutt på 12 år kan sitte å chatte med en annen "gutt på 12 år" uten at moren eller faren hever øynebrynene sine av den grunn. Bak spakene på den andre gutten på 12 år sitter en 40 åring og mottar bilder, mens kjærlighetsfølelsen sikkert vokser og vokser. Det må vel være slik mange "overgrep" hender, 2 personer som kommer godt overens på en chatside og avtaler å møtes i et hus, og der åpner en 40 år gammel mann døren og lokker 12 åringen med is og godteri, og plutselig kommer Chris Hansen med et TV-Team og spør den eldre mannen: "Hva gjør du her........Hvorfor er du her egentlig...?" Så prøver den eldre mannen å løpe, og utenfor står det et helt swat-team klar til å overmanne han. Daniela, ser du på "How to catch a predator", og evt hvis du gjør det, tenker du noe over hvor feil det faktisk er å ha den legningen du besitter? Pedofili er en ufrivillig egenskap ved en person. Du kunne like gjerne sagt at det er feil å ha en annen hudfarge enn deg selv. Det kalles rasisme. Du har ingen legning, du har en sykdom; som kan kureres hvis du går hardt nok inn for det! og ikke begynn å sammenlign med kreft, hiv/aids etc. Sykdommen din er menneskeskapt, og medier, psykologer og annet legepersonell får overbevist en hel befolkning om at det er en legning, som ikke kan kureres. Har ingenting imot homofili, DET er en legning men pedifile som tenner på unge gutter og jenter er en sykdom, langt utenfor naturens forstander, og tvert imot åssen vi mennesker er skapt Argumentene du bruker mot pedofili bruker andre mot homofili. "Mot naturen" er kanskje det dårligste av dem. Sykdommer og døde er en del av naturen, men betyr det at det er ønskelig av den grunn? Prevensjon er også "mot naturen". Du er kanskje motstander av det også? Hverken homofili, pedofili eller andre legninger kan kureres. Liker ikke å copy-paste fra wikipedia, men her står det svart på hvitt: "Pedofili er en parafili der personen er seksuelt tiltrukket primært eller utelukkende til prepubertale eller peripubertale barn. Pedofili er klassifisert som en psykisk lidelse av standard diagnosehåndbøker som DSM IV og ICD-10. En person med denne tiltrekningen kalles pedofil.[1]" En psykisk lidelse, som ligger under begrepet sykdom. Står også et emne i wikipedia-artikkelen med overskriften "DIAGNOSE". Hadde det vært en legning, hadde det ikke vært noen diagnose. Spør en homofil om han kan finne en "Diagnose for legningen sin" og hør hva han svarer Homofili var også definert som en sykdom tidligere. Heldigvis går verden fremover, men det er ikke takket være slike som absolutt skal demonisere og sykeliggjøre alt og alle som er annerledes. 2 Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det er samfunnet som har bestemt at man ikke skal ha sex med barn, ikke naturen. Så teoretisk sett om samfunnet hadde godtatt sex med barn så hadde du kanskje hatt samleie med en? I et slikt samfunn så hadde barna også blitt opplørt til at dette er normalt, og noen mener til og med at mye av skaden et barn får i nåtidens samfunn kommer etterpå pågrunn av at de får høre av alt og alle at de er ofre. Det er nok ikke så sikkert, fordi det ligger også en viss umoral ved å gjøre det. Selv om barnet ikke skulle ta skade av det: hvor lyst har barnet EGENTLIG på sex med en voksen? Jeg tror det alltid vil være den voksne som har lyst, og det å ha sex med noen som ikke egentlig har lyst, er umoralsk. Men at skadene ofte kommer pga reaksjonene etterpå er sant, det viser også forskningen. Jeg tror ikke det da. Selv om loven hadde sagt at det er greit å ha sex med et barn, står fortsatt jeg fast på den at sex med barn er feil. Selv om loven hadde sagt at det er helt greit å skam slå kona si, så betyr ikke det at kona ikke får psykiske problemer fordi det står i en alt for tjukk bok at det er lov, tror dere ? Jeg tror fortsatt barn hadde fått psykiske problemer hvis en voksen person hadde forgrepet seg på dem (Lov eller ikke), og uansett hva de hadde blitt fortalt. Fordi et barn er ikke psykisk ELLER fysisk klar for sexuelt samleie med en voksen mann. Eneste grunnen til at barn må bli fortalt at de er offre i sånne saker, er for at retten skal kunne gå sin gang, og fordi pedofile overgrepere normalt sett forteller barna at det er deres feil. Danielle : Danielle : Når det gjelder personlighet så er det litt hvordan de ser på verden med sine store, nysgjerrige øyne, og deres omsorg[/Quote] Er du enig i at dette er et personalitetstrekk du liker og kan sannsynligvis også finnes i andre mennesker? Eller er det noe som kun Barn kan ha? Men også behovet for å bli verdsatt og sett[/Quote] Denne settningen har jeg litt vanskelig for å svelge , men jeg antar at du forstår at barnet har dette behovet dekket gjennom sine foreldre som verdsetter det og tar vare på det. Mener du at du kan bidra på en positiv måte her? Gjerne forklar akkurat hva du tenker du kan bidra med. Og jeg føler at de utstråler godhet[/Quote] Nja, kan love deg at barn kan være det helt motsatte også, noe som går igjen og sårer veldig hos jenter "Du får ikke komme i bursdagen min" , og kan faktisk ha krangler som foregår i flere måneder litt i det skjulte mens gutter ofter er mer spontane og fysiske når det kommer til sitt. Og liker at de er lekne men kan også være alvorlige og ha spennende tanker og filosofier. Kan du gi noen eksempler på Filosofiene som fascinerer deg? Oj, det var gode og litt vanskelige spørsmål:) Det er klart at voksne kan ha de samme egenskapene jeg liker med barn, bare at de er på en annen måte. Voksne tenker 10 ganger før de sier noe, mens barn er mer spontane, sier ting rett ut, og er ærlige. Nå er ikke alle barn like, men jeg nevner de trekkene som gjør at jeg kan få følelser. Voksne er rett og slett litt lite sjarmerende eller hva jeg skal si. Jeg trives jo blant voksne også, og kan ha ordentlig dype voksne samtaler. Men barns verden er spennende og friere, og jeg liker deres fantasievne f.eks. Det er klart barn har (forhåpentligvis) foreldre som gir de den omsorgen de trenger, men barn har også venner, og kan ha andre voksenkontakter enn sine foreldre også. Men husk at det egentlig ikke er noe poeng å rasjonalisere dette for mye. For jeg sier bare hvordan jeg føler det. Hvordan det fungerer i verden, er på en måte noe annet. Det klart barn kan være egoistiske og slemme også, og selv om jeg er pedofil så betyr ikke det at jeg ikke kan bli dritsur på barn,hehe. Og i slike tilfeller så ville jeg vært den voksenpersonen jeg er, og lære barnet om moral, og være med på å modne barnet som menneske. Filsofier og tanker om livet, hvordan ting ble skapt, døden, om urettferdighet og deres enkle syn og fine syn på hvordan samfunnet burde ha vært. Det er elskverdig. Og egentlig er ikke tankene deres så mye mindre kloke enn oss voksne, men bare 10 ganger mer sjarmerende! hehe. Det er ikke lett å svare helt på HVA det er som gjør det. Det er det kanskje ikke for noen legninger? Man kan kanskje si at ting som en heterofil bare vil finne søtt eller "bedårende" ved barn, er ting du faktisk faller for. Slik en heterofil voksen vil falle for enkelte trekk ved andre voksne, faller du for enkelte trekk ved barn. Det betyr ikke at alle voksne eller barn har disse trekkene. Derfor forelsker ikke en voksen heterofil seg i alle andre voksne av det motsatte kjønn, og en pedofil forelsker seg ikke i alle barn. Barn er også individer, tross alt. Føler at enkelte her kanskje glemmer det. Det er vanskeligere enn man tror og følge med på barns nettbruk. En gutt på 12 år kan sitte å chatte med en annen "gutt på 12 år" uten at moren eller faren hever øynebrynene sine av den grunn. Bak spakene på den andre gutten på 12 år sitter en 40 åring og mottar bilder, mens kjærlighetsfølelsen sikkert vokser og vokser. Det må vel være slik mange "overgrep" hender, 2 personer som kommer godt overens på en chatside og avtaler å møtes i et hus, og der åpner en 40 år gammel mann døren og lokker 12 åringen med is og godteri, og plutselig kommer Chris Hansen med et TV-Team og spør den eldre mannen: "Hva gjør du her........Hvorfor er du her egentlig...?" Så prøver den eldre mannen å løpe, og utenfor står det et helt swat-team klar til å overmanne han. Daniela, ser du på "How to catch a predator", og evt hvis du gjør det, tenker du noe over hvor feil det faktisk er å ha den legningen du besitter? Pedofili er en ufrivillig egenskap ved en person. Du kunne like gjerne sagt at det er feil å ha en annen hudfarge enn deg selv. Det kalles rasisme. Du har ingen legning, du har en sykdom; som kan kureres hvis du går hardt nok inn for det! og ikke begynn å sammenlign med kreft, hiv/aids etc. Sykdommen din er menneskeskapt, og medier, psykologer og annet legepersonell får overbevist en hel befolkning om at det er en legning, som ikke kan kureres. Har ingenting imot homofili, DET er en legning men pedifile som tenner på unge gutter og jenter er en sykdom, langt utenfor naturens forstander, og tvert imot åssen vi mennesker er skapt Argumentene du bruker mot pedofili bruker andre mot homofili. "Mot naturen" er kanskje det dårligste av dem. Sykdommer og døde er en del av naturen, men betyr det at det er ønskelig av den grunn? Prevensjon er også "mot naturen". Du er kanskje motstander av det også? Hverken homofili, pedofili eller andre legninger kan kureres. Liker ikke å copy-paste fra wikipedia, men her står det svart på hvitt: "Pedofili er en parafili der personen er seksuelt tiltrukket primært eller utelukkende til prepubertale eller peripubertale barn. Pedofili er klassifisert som en psykisk lidelse av standard diagnosehåndbøker som DSM IV og ICD-10. En person med denne tiltrekningen kalles pedofil.[1]" En psykisk lidelse, som ligger under begrepet sykdom. Står også et emne i wikipedia-artikkelen med overskriften "DIAGNOSE". Hadde det vært en legning, hadde det ikke vært noen diagnose. Spør en homofil om han kan finne en "Diagnose for legningen sin" og hør hva han svarer Homofili var også definert som en sykdom tidligere. Heldigvis går verden fremover, men det er ikke takket være slike som absolutt skal demonisere og sykeliggjøre alt og alle som er annerledes. Homofili, pedofili, nekrofili, zoolofili, objectofili. Vet ikke flere jeg og ikke sikkert de 2 siste er riktig. Men folk tenner på ALT. Gutter på gutter, voksne på barn, mennesker tenner på døde mennesker og kadavre. noen har sex med dyr, andre gifter seg med nabo gjerdet, hva skal du kalle dem da salvatore ? Ingen kan noe for hva som gjør deg tennt, og det er ingenting man kan kurere.. Jeg tror ikke en psykolog i verden hadde fått meg homofil, samme tror jeg nok ikke en eneste psykolog hadde klart å gjøre en pedofil mann til en ikke-pedofil. Eller en zoofil til en ikke-zoofil. Du skjønner poenget her håper jeg, hvis ikke er du ikke ved dine fulle fem. Snartenkt har en av de beste argumentene jeg har lest her på lenge ! 1 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Er dyr slik og, at de kan tenne på mye rart? Endret 13. juli 2010 av tom waits for alice Fjernet unødvendige quotes Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Er dyr slik og, at de kan tenne på mye rart? Tror nok det. Jeg har sett nok av hunder som gjerner jukker på nærmeste menneskeben. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg hadde en hund som var svært kåt på soffaen min og en stakkars pusekatt jeg hadde daffanes rundt. Så ja, tror nok dyr, spesielt hunder, tenner på det meste. Det som fasinerer meg, er at det ikke er noe pedofili innenfor dyr, der blir de klare når de er sirka 10 hunde år, og da er det gjort, er det en hann hund i nærheten da, så blir det nok et par valper på vei hehe.. Blir jo ikke samme greia som med mennesker da. Men som Snartenkt sa, folk her glemmer at barn også er individer, og ikke bare et ord for stakkars og uskyldig som alltid blir til et offer. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Smelt smøret og rør det med sukker og egg. Rør inn mel og bakepulver. Smør en rund springform. Rens eplene og skjær dem i skiver. Fordel dem i bunnen av formen. Dryss kanel over eplene. Fordel kakerøren over eplene. Dryss over hakkede nøtter og evt. litt sukker. Stek eplekaken ved 175 grader i 30 minutter. Den skal være gyllen på toppen. Server kaken lun med vaniljekesam, rømme eller iskrem til. Endret 25. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg hadde en hund som var svært kåt på soffaen min og en stakkars pusekatt jeg hadde daffanes rundt. Så ja, tror nok dyr, spesielt hunder, tenner på det meste. Det som fasinerer meg, er at det ikke er noe pedofili innenfor dyr, der blir de klare når de er sirka 10 hunde år, og da er det gjort, er det en hann hund i nærheten da, så blir det nok et par valper på vei hehe.. Blir jo ikke samme greia som med mennesker da. Men som Snartenkt sa, folk her glemmer at barn også er individer, og ikke bare et ord for stakkars og uskyldig som alltid blir til et offer. Det finnes pedofili også innen enkelte dyr. Og det finnes også tilfeller av dyr som parrer på andre dyr, men det er ingen mulighet for graviditet. Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Har ikke fått lest gjennom hele tråden men her er noen spørsmål til Danielle som kanskje har blitt stilt før: Som pedofil hva er dine planer for livet? Finne en kjæreste gifte seg, etc? På lik alder eller yngre. Når begge er over tjue så slutter jo aldersforskjell å være viktig. Så tror du at når du er blitt en del eldre at du da kan bli tiltrukket av jenter på litt over tjue? Det er mange homofile som er i heterofile forhold hvor sex ikke er sentralt. Men ender ofte med at de sniker seg på homsebarer og er utro med menn. Eller er planen å leve uten noe sexliv og helle fokusere på alt det andre som livet har å by på? Har du seksuelle erfaringer eller har du holdt deg unna alt? Kunne du ha ligget med noen som ikke er mindreårige og nytt det? Jeg er veldig imponert over at du er åpen med det. Det hjelper alle andre å forstå bedre. Husk vær sterk, selv om du blir forelsket i en mindreårig. Sier jeg. Jeg vet jo ikke hvor vanskelig det er. Men jeg har alltid hatt stor respekt for pedofile som er snille. Husk at livet har masse å by på. Sex er bare en liten ting. Det går jo an å bli glad i noen selv om man ikke blir veldig seksuelt tent av dem like lett. Og man kan få dem til å kle seg i skolejente kostyme sikkert Mine planer for livet? Jeg ønsker absolutt kone og barn. Får jeg det, er mitt største ønske oppfylt:) Tiltrekningen min vil nok alltid bli kun mot barn, men jeg håper og finne ei på rundt min alder som godtar det. Og hvem vet, kanskje vi finner måter å tilfredsstille hverandre på? Bortsett fra det er jeg forberedt på å leve et liv uten sex. Det gjør jeg allerede, og det går helt fint! Men nærhet og intimitet trenger man. Nest etter det blir å lykkes i jobbkarrieren og andre ting jeg holder på med. Også hadde jeg blitt stolt om dette arbeidet endte med at pedofile fikk et hjelpetilbud. Kanskje vi får tidenes første gate oppkalt etter en pedofil? hehe:P Jeg har hatt sex med lovlige jenter ja, og av og til har det gått bra, men det har vært vanskelig. Takk for din støtte, det er det eneste som skal til for at pedofile skal kunne leve og gjøre de rette valgene! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Smelt smøret og rør det med sukker og egg. Rør inn mel og bakepulver. Smør en rund springform. Rens eplene og skjær dem i skiver. Fordel dem i bunnen av formen. Dryss kanel over eplene. Fordel kakerøren over eplene. Dryss over hakkede nøtter og evt. litt sukker. Stek eplekaken ved 175 grader i 30 minutter. Den skal være gyllen på toppen. Server kaken lun med vaniljekesam, rømme eller iskrem til. Endret 25. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg har alltid hatt en liten teori om at man tenner på og blir forelsket i noe man er rundt over lengere tid, eller hatt stor mangel av som liten. Det vil si jeg tror at homofile har hatt en mangel av mannelig kontakt som liten (IKKE ALLE MEN NOEN) Og pedofile (Noen igjen ikke alle ikke ta meg feil her) har hatt mangel på kontakt fra andre barn, eller blitt missbrukt sterkt av andre barn i samme alder over lengere tid (Slått og banket, mobbet og utestengt) Og sånn fortsetter lista. Kan det kansje stemme Daniell eller er jeg helt på bærtur nå ? Sier ikke at det er sånn i ditt tilfelle altså, men kansje du vet ? Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg har alltid hatt en liten teori om at man tenner på og blir forelsket i noe man er rundt over lengere tid, eller hatt stor mangel av som liten. Det vil si jeg tror at homofile har hatt en mangel av mannelig kontakt som liten (IKKE ALLE MEN NOEN) Og pedofile (Noen igjen ikke alle ikke ta meg feil her) har hatt mangel på kontakt fra andre barn, eller blitt missbrukt sterkt av andre barn i samme alder over lengere tid (Slått og banket, mobbet og utestengt) Og sånn fortsetter lista. Kan det kansje stemme Daniell eller er jeg helt på bærtur nå ? Sier ikke at det er sånn i ditt tilfelle altså, men kansje du vet ? Det stemmer nok ikke. Homofili er f.eks. bestemt allerede før fødselen. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det vet man jo strengt tatt ikke. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jo, man vet faktisk ganske mye om det. Man vet f.eks. at hormonbalansen i livmoren har mye å si, og at jo flere guttebarn som har vært der, desto større er sjansen for at neste barn blir homofilt. Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jo, man vet faktisk ganske mye om det. Man vet f.eks. at hormonbalansen i livmoren har mye å si, og at jo flere guttebarn som har vært der, desto større er sjansen for at neste barn blir homofilt. Man kan ikke si at noen legning er bestemt før fødselen. Det stemmer ikke med hvordan mennesket utvikler seg seksuelt. Legningen er ferdig utviklet når man er ca 10 år, før den tid, kan man gå alle veier. Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har alltid hatt en liten teori om at man tenner på og blir forelsket i noe man er rundt over lengere tid, eller hatt stor mangel av som liten. Det vil si jeg tror at homofile har hatt en mangel av mannelig kontakt som liten (IKKE ALLE MEN NOEN) Og pedofile (Noen igjen ikke alle ikke ta meg feil her) har hatt mangel på kontakt fra andre barn, eller blitt missbrukt sterkt av andre barn i samme alder over lengere tid (Slått og banket, mobbet og utestengt) Og sånn fortsetter lista. Kan det kansje stemme Daniell eller er jeg helt på bærtur nå ? Sier ikke at det er sånn i ditt tilfelle altså, men kansje du vet ? Dette vil man aldri få vite svaret på fordi man ikke kan studere miljøpåvirkninger til barn fra de blir født og til de blir 10 år, og deretter se hva slags legning de får. Fra naturens side, er heterofili den eneste legningen, deretter blir homofili og pedofili varianter hos personer som av helt ukjente grunner ikke tiltrekkes det motsatte kjønn på sin egen alder. Men om disse årsakene skyldes arv eller miljø er umulig å si. Og nå sammenligner jeg ikke homofili med pedofili, men ser begge som varianter fra naturens perspektiv: reproduksjon. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Legning er allerede bestemt med fødsel. Den som fulgte med på hjernevask ville visst at slike ting blir bestemt ved fødsel. Men la oss nå ikke rote oss bort i andre tema igjen. Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Legning er allerede bestemt med fødsel. Den som fulgte med på hjernevask ville visst at slike ting blir bestemt ved fødsel. Men la oss nå ikke rote oss bort i andre tema igjen. Det er faktisk ikke bioligisk mulig det. Du må ikke stole på Eias korstog mot sosiologene, eller underholdningsprogram om vitenskap in first place. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Man kan krangle om så mangt, men jeg mener dette fast og bestemt. Kom med en annerkjent forsker innenfor dette temaet som bekrefter dette, men inntil videre velger jeg å tro dette. Men igjen, feil tema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg