Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!

Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Gjest Danielle

Danielle :

Så du er en ung frisk mann uten problemer? Du er 100% sikker på at Pedofili er en legning og at denne er helt naturlig og har ingen årsaker , men er en medfødt tiltrekkning?

Du ønsker ingen behandlingstilbud som kan være til for å hjelpe deg til å leve et normalt liv og leve med den "tiltrekkningen du har" ?

Jeg har jo problemer, fordi det er vanskelig å ha det sånn. Jeg er ikke lykkelig for å si det sånn. Men syk er jeg absolutt ikke. Og heldigvis så er det personer i fagmiljøet (de som har bestemt diagnosen), som mener at den er feil og ugyldig.

Om det er medfødt vet ingen for sikkert, men ingen vet heller ikke om heterofili/homofili er medfødt. Dog finnes det forskning som viser at pedofili kan være medfødt pga visse genetiske og bioligiske fellestrekk hos pedofile.

Jo, jeg ønsker et hjelpetilbud for å få et bedre liv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Danielle

Utrolig tøft av deg og stå fram som pedofil så må bare spørre et lite spm. (kommer sikkert fler)

1. Når du er på stranden og ser andre små barn som kanskje ikke bruker BH, føler du at du blir tiltrukket/kåt da?

Ja det kan jeg nok bli. Men jeg er ikke sånn som går på stranden "for å se etter barn". Jeg har ikke noe sånt kikke-behov.

Lenke til kommentar

Utrolig tøft av deg og stå fram som pedofil så må bare spørre et lite spm. (kommer sikkert fler)

1. Når du er på stranden og ser andre små barn som kanskje ikke bruker BH, føler du at du blir tiltrukket/kåt da?

Det blir vel likt som for "vanlige" personer. Når vi gutter ser ei dame uten topp... Selv om jeg aldri har gått på stranden for å finne dem, så blir jeg ikke trist når jeg snubler over dem ;)

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

En ting jeg tenkte litt på, er primater. Spesielt noen aper har jo sex med unge ape jenter ganske tidlig. Og det ser ut som de også har seg med mammaene deres. Så vil det si at denne apen har et gen som tilsier "Hetrofil pedofil?"

Ja det stemmer. Også er det noen få land i verden hvor det er vanlig at både mødre og fedre har oralsex med barna før de kommer i puberteten.

Lenke til kommentar

Ja det kan jeg nok bli. Men jeg er ikke sånn som går på stranden "for å se etter barn". Jeg har ikke noe sånt kikke-behov.

Skjønner :)

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Men da er du enig i at det finnes hetrofile pedofiler da? :)

Hvilket land er det :O?

I noen land i Oceania blant annet. Og noen inuittmødre onarerer småbarna til de sovner om kvelden f.eks.

Det spørs hva du mener med at det finnes heterofile pedofile? Jeg er mann, og like unge jenter, så jeg er på en måte hetro-pedofil.

Lenke til kommentar

I noen land i Oceania blant annet. Og noen inuittmødre onarerer småbarna til de sovner om kvelden f.eks.

Det spørs hva du mener med at det finnes heterofile pedofile? Jeg er mann, og like unge jenter, så jeg er på en måte hetro-pedofil.

Selv om det er ganske syk og merkelig, så forstår jeg tanken bak det. Selve onanien er godt, samt jeg blir selv veldig søvnig etter en orgasme. (Bare for å ha det klart, noe som er VELDIG viktig på internett :ermm: så synes jeg det blir helt feil når foreldre gjør dette!)

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Selv om det er ganske syk og merkelig, så forstår jeg tanken bak det. Selve onanien er godt, samt jeg blir selv veldig søvnig etter en orgasme. (Bare for å ha det klart, noe som er VELDIG viktig på internett :ermm: så synes jeg det blir helt feil når foreldre gjør dette!)

Ja her i den vestlige verden så blir det galt å gjøre det. Men i landene hvor dette er vanlig, blir det hverken galt eller skadelig. Det er bare en del av kulturen.

I deler av Oceania handler det om at guttene skal bli menn som skal produsere sæd når de kommer i puberteten. Så gutter gir oralsex på voksne menn, slik at de får sæd i seg, og på den måten bli i stand til å produsere sæd selv. Mens i andre land er det mødrene som gir oralsex på guttene slik at sæden skal komme. Der tenker de at det må til for at guttene skal komme i puberteten. Og når puberteten og sæden en dag kommer, så slutter de med det, for da har guttene blitt menn.

Men det er også steder hvor de har offentlig sex med mindreårige jenter.

Lenke til kommentar

Du har kanskje et poeng i at dem blir mindre/ikke skadet av dette pga kulturen som sier at dette er normalt. Tror du dette til en vis grad kan overføres på samleie mellom voksne og barn. Vil skaden (tar utgangspunkt i at ingen fysisk skade blir gjort) ikke vil være tilstede hvis samfunnet/kulturen hadde tilsagt at dette var normalt?

Lenke til kommentar

Men likevel er det vel slik at de har pedofile tendenser?

Jeg kan finne en 15 åring attraktiv, men også en 60 åring. er jeg da hetrofil eller hebefil ;)? Hetro er svaret. Men likevel er det vel en hebefil tendens i hetrofile legningen min.

Pedofile tendenser er at du har tendenser til å tiltrekkes av barn. Det har ikke noe med overgrep å gjøre.

Lenke til kommentar

Tror desverre det skal mye til for at Danielle og Snartenkt skal gi fingeren opp for det, personlig ser det ut som at det er en veldig stor "denial" / fornektelse for mye av det grusomme noen personer med Pedofile tendenser utfører.

Målet er jo å ufarligjøre Pedofile så det er ikke rart at man prøver å bortforklare slike stygge overgrep hele tiden, noe Danielle og venner i denne tråden konsekvent har gjort , spesielt når man påpeker at personer som feks har overgrepet seg på et barn i flere år ikke er pedofile (noe som faktisk ytterlig står i dommen til vedkommende jeg nevnet som eksempel, at han er pedofil og utgjør en trussel for samfunnet, derfor forvaring).

Mener du altså at det er helt greit at noen begår overgrep mot barn, bare de ikke er pedofile?

At en person som forgriper seg på et barn i flere år er pedofil betyr ikke at alle som gjør det er pedofile.

Endret av snartenkt
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Du har kanskje et poeng i at dem blir mindre/ikke skadet av dette pga kulturen som sier at dette er normalt. Tror du dette til en vis grad kan overføres på samleie mellom voksne og barn. Vil skaden (tar utgangspunkt i at ingen fysisk skade blir gjort) ikke vil være tilstede hvis samfunnet/kulturen hadde tilsagt at dette var normalt?

Ja, det tror jeg. Hvis man blir født og oppvokst inn i et samfunn hvor sånt er normalt, ingen reagerer på det, ingen tenker at det er rart, galt eller farlig, og ikke straffbart, så ville man ikke tatt skade av det. Det viser jo historien også, hvor det på enkelte steder var ganske normalt. Men dette betyr ikke at jeg ønsker at det skal bli sånn. For selv om det ikke hadde skadet, eller vært ulovlig, så er det en viss umoral i det. Tenker nå jeg. Vet ikke hva dere andre synes.

Lenke til kommentar

Forøvrig ser jeg store likheter mellom demonisering av mennesker med en annen hudfarge, demonisering av homofile, og demonisering av pedofile. Alt dette er like ondskapsfullt. Rasister og andre onde mennesker har gjennom tidene demonisert ulike grupper mennesker og brukt dem som syndebukker.

Pedofile er bare den siste gruppen i en lang serie av menneskegrupper som er demonisert i samfunnet generelt. Den dag i dag er vi ikke kommet så langt at det er "politisk korrekt" å la være å demonisere pedofile, akkurat som det tidligere ikke var "politisk korrekt" å la være å demonisere fargede eller homofile. Men akkurat som med alle disse andre gruppene, tror jeg også pedofile vil godtas.

Men man trenger en katalysator for å starte det hele.

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Tror jeg har lest for mye i denne tråden. Hadde mareritt om overgrep av barn i natt. :no:

Huff da:P var du offer eller overgriper?;)

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Forøvrig ser jeg store likheter mellom demonisering av mennesker med en annen hudfarge, demonisering av homofile, og demonisering av pedofile. Alt dette er like ondskapsfullt. Rasister og andre onde mennesker har gjennom tidene demonisert ulike grupper mennesker og brukt dem som syndebukker.

Pedofile er bare den siste gruppen i en lang serie av menneskegrupper som er demonisert i samfunnet generelt. Den dag i dag er vi ikke kommet så langt at det er "politisk korrekt" å la være å demonisere pedofile, akkurat som det tidligere ikke var "politisk korrekt" å la være å demonisere fargede eller homofile. Men akkurat som med alle disse andre gruppene, tror jeg også pedofile vil godtas.

Men man trenger en katalysator for å starte det hele.

Og en av de katalysatorene kom i dag da jeg var intervjuet av nrk p1. Så det blir! Men det er ekstremt vanskelig og tungt. Hva jeg rekker mens jeg lever, får vi se!

Lenke til kommentar

Ja, man trenger faktisk flere katalysatorer. Og en viktig katalysator er noen som tør å snakke åpent om det. Dessverre må de første som gjør dette regne med ekstremt mye hat og motgang. Det vil nok knekke de fleste.

Men på den annen side havner de i lærebøkene til fremtidens elever som "den pedofile frigjøringens pionerer" :)

Lenke til kommentar

Men likevel er det vel slik at de har pedofile tendenser?

Jeg kan finne en 15 åring attraktiv, men også en 60 åring. er jeg da hetrofil eller hebefil ;)? Hetro er svaret. Men likevel er det vel en hebefil tendens i hetrofile legningen min.

Pedofile tendenser er at du har tendenser til å tiltrekkes av barn. Det har ikke noe med overgrep å gjøre.

Dette synes jeg er litt rart men også interessant at du sier. Nå skriver jeg noe som et eksempel, dette understreker jeg. Om jeg skulle begått overgrep, så ville det ikke vært noen under 16, fordi jeg ikke finner så unge jenter attraktiv, det ville da vært på en fra 16 - X

Derfor spiller min hetrofile rolle inn i det jeg skriver nå. Slik som mange overgripere bare gjør det mot kvinner istedet for barn, mens noen gjør det mot barn. Så da må det jo stemme at de har en pedofil tendens (tiltrekkning mot barnet) likevel?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...