Gjest Danielle Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ser du på Disney Channel? Hehe, nei, det er ikke helt meg. Lenke til kommentar
Gjest leicaa Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Disney channel har jo ikke bare barn da, jeg bruke iværtfall noen gang og se på teens der. Lenke til kommentar
Bas04 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Denne tråden lærer jeg mye av :-) Er du som har startet facebookgruppen? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Denne tråden lærer jeg mye av :-) Er du som har startet facebookgruppen? Hvor gammel er du? Kan ta meg friheten til å svare her. Ja, det er TS som har startet gruppen med anonym bruker (hvis jeg forstår det rett) og han er i 20-årene. Av opplagte grunner utdyper han ikke dette mer. Lenke til kommentar
Bas04 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Denne tråden lærer jeg mye av :-) Er du som har startet facebookgruppen? Hvor gammel er du? Kan ta meg friheten til å svare her. Ja, det er TS som har startet gruppen med anonym bruker (hvis jeg forstår det rett) og han er i 20-årene. Av opplagte grunner utdyper han ikke dette mer. Jeg skjønner, takk for svar. Synes det ble en del off topic innlegg her, synd. 1 Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Håper dere alle blir med i gruppen "Gi pedofile et hjelpeapparat" på facebook, og inviter venner:) Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Håper dere alle blir med i gruppen "Gi pedofile et hjelpeapparat" på facebook, og inviter venner:) Jepp, jeg har meldt meg inn, og invitert venner. Ser ikke ut som dem støtter denne saken dessverre. Hvor mange er målet ditt ? Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Håper dere alle blir med i gruppen "Gi pedofile et hjelpeapparat" på facebook, og inviter venner:) Jepp, jeg har meldt meg inn, og invitert venner. Ser ikke ut som dem støtter denne saken dessverre. Hvor mange er målet ditt ? 50.000! hehe;) det vil ta en stund men:P Vet dere om andre nettsider/forum hvor det går an å skrive om dette sånne at flere lærer om det? 1 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Håper dere alle blir med i gruppen "Gi pedofile et hjelpeapparat" på facebook, og inviter venner:) Jepp, jeg har meldt meg inn, og invitert venner. Ser ikke ut som dem støtter denne saken dessverre. Hvor mange er målet ditt ? 50.000! hehe;) det vil ta en stund men:P Vet dere om andre nettsider/forum hvor det går an å skrive om dette sånne at flere lærer om det? Du kan jo kansje prøve deg på http://www.treningsforum.no/forum/ Eller http://www.iform.no/forum/ Gigantisk nettverk med brukere, så det burde være en del folk der. Er selv medlem begge steder. Så kan du kansje prøve deg på: http://forum.kvinneguiden.no/ ? Hehe Sider som sol debatt og catch-gamer kan du bare glemme. Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Håper dere alle blir med i gruppen "Gi pedofile et hjelpeapparat" på facebook, og inviter venner:) Jepp, jeg har meldt meg inn, og invitert venner. Ser ikke ut som dem støtter denne saken dessverre. Hvor mange er målet ditt ? 50.000! hehe;) det vil ta en stund men:P Vet dere om andre nettsider/forum hvor det går an å skrive om dette sånne at flere lærer om det? Du kan jo kansje prøve deg på http://www.treningsforum.no/forum/ Eller http://www.iform.no/forum/ Gigantisk nettverk med brukere, så det burde være en del folk der. Er selv medlem begge steder. Så kan du kansje prøve deg på: http://forum.kvinneguiden.no/ ? Takk for tipsene! Jeg prøvde kvinneguiden, men ble utestengt fordi de ikke ville ha pedofile der. Veldig diskriminerende og krenkende! Hehe Sider som sol debatt og catch-gamer kan du bare glemme. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 På kvinneguiden må man vel forvente å bli truet på livet om man bare nevner pedofili, så vet ikke om det er beste stedet. De har en tendens til å være litt... fordomsfulle på den kanten. Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 På kvinneguiden må man vel forvente å bli truet på livet om man bare nevner pedofili, så vet ikke om det er beste stedet. De har en tendens til å være litt... fordomsfulle på den kanten. Skjønner, hvorfor er sol utelukket? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Skulle jo trodd moderatorene på KG var litt mer oppegåendes. Lenke til kommentar
Gjest gjestie Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Debatter som omhandler pedofili blir metodisk sletter fra Kvinneguiden. Detter har blitt diskutert oppeter og nedetter der i det siste. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Vil anbefale freak.no - mange oppegående og smarte folk der! Endret 27. mai 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 På kvinneguiden må man vel forvente å bli truet på livet om man bare nevner pedofili, så vet ikke om det er beste stedet. De har en tendens til å være litt... fordomsfulle på den kanten. Skjønner, hvorfor er sol utelukket? Veldig populær side, men jeg har sett på debattene de har hatt før, og jeg ville ikke startet der i allefall Lenke til kommentar
Gjest Spørrende Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hei du. Jeg har lest bloggen din fra tid til annen og registerer igjen i dag at den nok en gang er passordbeskyttet. Er det noe du kommer til å opprettholde, og er det noen som får tilgang? Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hei du. Jeg har lest bloggen din fra tid til annen og registerer igjen i dag at den nok en gang er passordbeskyttet. Er det noe du kommer til å opprettholde, og er det noen som får tilgang? Trengte bare en liten pause fra det, så derfor den er lukket. Var det noe spesielt du var interessert i? Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg prøvde og starte en tråd nå på freakforum, men den ble slettet etter et par minutter! Lenke til kommentar
Gjest Spørrende Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg synes du har gode og reflekterte innlegg på bloggen din, derfor liker jeg å kikke innom fra tid til annen. Jeg kommer til å fortsette med det, og håper at den er åpen igjen snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg