Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!

Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*snip*

Tusen takk for dagens beste innlegg, og takk også til Flimzes for støtten. Du er inne på noe vesentlig her. Folk tror de gjør en god gjernig ved å hate pedofile, for de er lært opp til at det er sosialt akseptert. Det er utrolig hvor sårbare vi mennesker er for psykologiske hindrer.

Håper du har meldt deg inn i facebook-gruppa "Gi pedofile et hjelpeapparat" :)

Takker for det =)

jeg har dessverre ikke facebook, sånn sett er vel jeg også et avvik fra samfunnet ;) Men har vurdert å bli med kun for å kunne støtte gruppen, jeg prøver også å få venner til å bli med (litt vanskelig ..)

Det å slå alle under en kam er svaret på alle verdens problemer (mer eller mindre). USA skyter først og spør etterpå, irakere/afganere/osv er terrorister, negre har stor tiss. Listen er lang. Dessverre er det ofte de som er avvikene som blir fremstilt i media. Du finner normenn som er både terrorister og har stor tiss.

Det som hadde vært det absolutt beste for pedofile og deres "rykte" er en statistikk over hvor mange pedofile det faktisk finnes i Norge/verden, delt på hvor mange overgrep som blir utført av PEDOFILE! Kanskje også sammenlignet med hvilken legning overgripere faktisk har..

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Vel det er slikt som vekker et hat:

http://www.stavangeravisen.com/art.asp?art=11417

Godt eksempel, og et av de aller verste eksemplene. Feilen her er at de gir deg et inntrykk av at pedofile ikke bare forgriper seg, men at de også er så kyniske at de kjøper et barn og dreper det.

Personene defineres som pedofile, ikke overgripere og mordere. Dette gir et bilde av at

dersom pedofile får tak i et barn, vil de misbruke det seksuelt og drepe det. Ordet pedofil

vil da gi et inntrykk av at pedofile har et svært kynisk forhold til barn, noe som overhode

ikke stemmer med den riktige beskrivelsen av pedofile innen fagfeltet.

Og et slikt type overgrep, stemmer ikke med hvordan pedofile begår overgrep, basert på undersøkelser av pedofile.

KUN fordi det var seksuelt misbruk med, har journalisten bestemt seg for at de var pedofile, og at det var derfor de kidnappet, forgrep seg og drepte.

Denne saken har INGENTING med pedofili å gjøre, og er bare et eksempel på hvor sykt vanskelig media gjør det for oss.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Takker for det =)

jeg har dessverre ikke facebook, sånn sett er vel jeg også et avvik fra samfunnet ;) Men har vurdert å bli med kun for å kunne støtte gruppen, jeg prøver også å få venner til å bli med (litt vanskelig ..)

Det å slå alle under en kam er svaret på alle verdens problemer (mer eller mindre). USA skyter først og spør etterpå, irakere/afganere/osv er terrorister, negre har stor tiss. Listen er lang. Dessverre er det ofte de som er avvikene som blir fremstilt i media. Du finner normenn som er både terrorister og har stor tiss.

Det som hadde vært det absolutt beste for pedofile og deres "rykte" er en statistikk over hvor mange pedofile det faktisk finnes i Norge/verden, delt på hvor mange overgrep som blir utført av PEDOFILE! Kanskje også sammenlignet med hvilken legning overgripere faktisk har..

Det hadde vært fint om man kunne få en slik statistikk, og i USA er det gjort slike undersøkeøser. De viser at 40% av overgrep begås av pedofile, 60% av hetrofile.

De viser også at mellom 2-5% av befolkningen er pedofil. Dvs i Norge kanskje opp til 150.000.

Lenke til kommentar
Gjest Mernysgjerrig

Skal få lest igjennom hele tråden, den var bare litt lengre enn jeg trodde og før jeg har glemt det.. jeg lurer bare på om du arbeider med barn i hverdagen og om du føler noen spesiell kjærlighet for dem? :) Og er det slik at du tenner på "hvem som helst", eller finnes det trekk du ser etter? Utrolig bra gjort av deg å spre litt informasjon rundt emnet, ser for meg at der er mange pedofile der ute som sliter med seg selv fordi det er et ikke-tema.

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Skal få lest igjennom hele tråden, den var bare litt lengre enn jeg trodde og før jeg har glemt det.. jeg lurer bare på om du arbeider med barn i hverdagen og om du føler noen spesiell kjærlighet for dem? :) Og er det slik at du tenner på "hvem som helst", eller finnes det trekk du ser etter? Utrolig bra gjort av deg å spre litt informasjon rundt emnet, ser for meg at der er mange pedofile der ute som sliter med seg selv fordi det er et ikke-tema.

Hei!

Nei, jeg jobber ikke med barn i hverdagen, men ser det ikke som problematisk at priske pedofile gjør det. Pedofile føler en voldsom omsorg for barn, noe som gjør de godt egnet som ressurspersoner for barn. Jeg føler en spesiell kjærlighet for dem, ikke bare forelsker jeg meg i enkelte jenter, men jeg bryr meg veldig om barn! Jeg tenner ikke på hvem som helst, men jeg tror ikke jeg har noe fast "mønster" på hva jeg liker.

Ja, statistisk sett melom 50.000-150.000 pedofile i Norge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest gjest

Hei! Kjempefin tråd. Jeg har et par spørsmål. Om de blir litt for personlige, kan du velge å ikke svare. :)

Hvordan kan du vite, helt 100% sikkert, at du aldri noensinne kommer til å begå et overgrep? (Selv er jeg hetrofil kvinne, og kunne aldri i mine villeste fantasier begå et ovegrep mot hverken et barn eller en mann, men jeg har lært av livet at man vet aldri hva man er i stand til før situasjonen er der.)

Får du tilfredsstillende utløsning gjennom fantasering/onani? Eller går du rundt og er frustret?

Får du til å ha sex med voksne mennesker?

Kan du forstå at folk føler et hat mot overgripere? At folk har fordommer og motvilje mot pedofile? At det kan være lett å blande disse to tingene sammen, om man ikke har satt seg noe særlig inn i det?

Små barn kan ofte være spesielt kjærlig og kontaktsøkende i forhold til voksne, og da trenger de ofte en klem osv. Hvordan takler du det, om et barn du liker kommer til deg for klemmer, blåse på kneet, legge under dyna om kvelden mm?

Om det fantes en eller annen behandling som kunne endre din legning, ville du benyttet deg av den?

Lenke til kommentar

Hei, fin tråd!

- Lurer familien din på hvorfor du ikke har kjæreste og synes det er 'på tide' at du fikk deg det?

- Har du møtt andre pedofile? Hva er i såfall deres forhold til sin egen legning?

- Føler du noen gang skam/stolthet over din egen legning?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Tror du at hvis du hadde jobbet med barn (eks. barnehage) hadde det gjort saken værre eller bedre?

Mener du værre eller bedre for meg? Eller for hvordan dere hadde sett på meg?

For min egen del vet jeg ikke, jeg er jo kjempeglad i barn, og sikkert vært givende og jobbet i barnehage eller noe, men kanskje jeg hver dag hadde blitt påmint at jeg er barnløs selv, når foreldrene henter de når dagen er over, og at det hadde vært vondt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Hei! Kjempefin tråd. Jeg har et par spørsmål. Om de blir litt for personlige, kan du velge å ikke svare. :)

Hvordan kan du vite, helt 100% sikkert, at du aldri noensinne kommer til å begå et overgrep? (Selv er jeg hetrofil kvinne, og kunne aldri i mine villeste fantasier begå et ovegrep mot hverken et barn eller en mann, men jeg har lært av livet at man vet aldri hva man er i stand til før situasjonen er der.)

Får du tilfredsstillende utløsning gjennom fantasering/onani? Eller går du rundt og er frustret?

Får du til å ha sex med voksne mennesker?

Kan du forstå at folk føler et hat mot overgripere? At folk har fordommer og motvilje mot pedofile? At det kan være lett å blande disse to tingene sammen, om man ikke har satt seg noe særlig inn i det?

Små barn kan ofte være spesielt kjærlig og kontaktsøkende i forhold til voksne, og da trenger de ofte en klem osv. Hvordan takler du det, om et barn du liker kommer til deg for klemmer, blåse på kneet, legge under dyna om kvelden mm?

Om det fantes en eller annen behandling som kunne endre din legning, ville du benyttet deg av den?

Hei, glad du likte tråden!

Skal prøve og svare deg så godt jeg kan:)

I utgangspunktet kan intet menneske si 100% at det ikke vil begå overgrep mot barn. Vet du hvorfor? Fordi overgrep mot barn ofte skjer under psykiske forstyrrelser eller psykoser som kan oppstå i en livskrisesituasjon. Man trenger ikke være pedofil for at det skal skje. Så ingen kan si 100% at de ikke vil bli syke, og begå et overgrep. Men jeg kan si med 100% sikkerhet at jeg aldri vil miste kontrollen over min seksualitet, og "sprekke" slik som noen tror pedofile til slutt vil gjøre. Så holder jeg meg mentalt frisk, så vet jeg det 100%.

Jeg får utløsning gjennom onani ja, og opplever etterpå at jeg ikke er kåt lengre. Så jeg føler ikke at jeg går rundt og er kjempekåt og har så stort behov for sex. Jeg har innsett at jeg må tilfredsstille meg selv for å få utløp for min legning, mens jeg da fantaserer om unge.

Jeg kan få til å ha sex med modne/voksne jenter, men da må jeg enten tenke på barn, eller at hun opphisser meg med å spille barn eller noe sånt. Noen ganger kan dette være slitsomt, da jeg innerst inne vet at det ikke er et barn som er der, og da forsvinner ofte tenningen.

Jeg kan forstå at folk hater overgripere, men jeg hater de ikke selv. Grunnen til det er at det er et menneske bak den grusomme handlingen, og jeg mener at i stedet for å hate, bør vi lære mer om overgripere slik at vi kanskje kan vite mer om hvordan vi kan forebygge overgrep. Det ligger en tragisk skjebne bak overgriperen også. Dette er ingen unnskyldning, og de skal straffes og behandles, men jeg er såpass humanistisk av meg, at jeg også synes de skal bli tatt hånd om. Unntaket er sadistiske personer som ikke har mulighet til å endre atferd, de må lukkes inne for alltid så lenge de er en fare for barn.

Jeg kan også forstå at det er vanskelig for folk og se forskjellen på en pedofil og en overgriper. Folk har lært at overgripere er pedofile. De sier "han gjorde en pedofil handling, derfor er han pedofil". Men det er ingenting som heter "en pedofil handling". Et overgrep er et overgrep, uansett hvilken legning overgriperen har. Det er det jeg prøver å få folk til å forstå. Men det vil ta tid, men jeg gir ikke opp. Og heldigvis er det mange tusen som har skjønt det allerede bare på kort tid!

Hvis et barn kommer til meg på den måten, så takler jeg det. Jeg blir ikke helt satt ut, og må gå på badet for å roe meg ned. Men jeg setter pris på det, men det gjør kanskje alle?

Ja, hvis jeg kunne blitt vanlig hetro f.eks. så hadde jeg tatt 1 million eller mer i lån for lenge siden.

Tusen takk for spørsmålene dine, du får bare spørre hvis jeg må utdype noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Hei, fin tråd!

- Lurer familien din på hvorfor du ikke har kjæreste og synes det er 'på tide' at du fikk deg det?

- Har du møtt andre pedofile? Hva er i såfall deres forhold til sin egen legning?

- Føler du noen gang skam/stolthet over din egen legning?

Hei!

- Vel, jeg hadde en kjæreste for et par år siden, så de har ikke begynt og mase enda. Men mamma hinter jo om at hun vil ha barnebarn, og det føles ganske vanskelig

- Har ikke møtt noen andre, men har snakket med noen. De har samme syn og verdier som meg, men akkurat som hetrofile er heller ingen pedofile like. Noen er stolte over sin legning, noen hater det. Men jeg er glad for å ha pratet med flere som har samme syn som meg på ting.

- Jeg har følt og føler forstatt en del skam, men kanskje ikke like mye som da jeg var yngre (tenårene f.eks.). jeg har aldri vært stolt av det. Jeg er mest konstant lei meg. Uten at det betyr at jeg gjør dette for sympatiens skyld, jeg gjør det fordi jeg ikke greier og se på alt hatet rundt omkring. Vi er mennesker vi også med de samme følelsene som alle andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du er så jævla latterlig...

"Jeg kan forstå at folk hater overgripere, men jeg hater de ikke selv. Grunnen til det er at det er et menneske bak den grusomme handlingen"

Så nå skal man kunne lemleste, drepe, stjele og begå alle mulige slags handlinger og så kan man unnskylde seg med at "det er jo et menneske bak handlingen" slik at man kan gjøre hva man vil og komme unna med det?

Du unnskylder deg bare mer og mer bort fra det faktum som er hva du er!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...