Gjest Imas Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ja jeg ser på kroppen til jenta, alderen betyr ingenting, men modenheten på kroppen. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg meldte meg inn nå, gjetter på at det kommer til å komme like mye tullball (morsom tullball dog) som når jeg ble med i gruppen: Gay Marrige! Flott! Håper beskrivelsen til gruppen gjør at folk ser at dette faktisk er alvor, og ikke tullball;) Her forresten direkte link til gruppen: http://www.facebook.com/group.php?gid=129253173752186&ref=ts Fantastisk, da har jeg også meldt meg inn i gruppen! Håper det gir en positiv effekt. Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Innmeldt Flott:) Inviter alle venner! Bør jeg skrive der at jeg er pedofil? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Innmeldt Flott:) Inviter alle venner! Bør jeg skrive der at jeg er pedofil? Tror du burde vente litt for å unngå at gruppen blir bombandert med hat-meldinger.. Lenke til kommentar
Gjest Imas Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Har på følelse at jeg som liker jenter med Store kropper, altså ikke en kropp som en 4-5-6-7-8-9-10 og de fleste 11 åringer har, men akkurat den magiske forandringa fra Barn (4-10) til voksen/ungdoms kropp (11-15) år, at jeg går under pedofil, noe som er feil. Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Innmeldt Flott:) Inviter alle venner! Bør jeg skrive der at jeg er pedofil? Tror du burde vente litt for å unngå at gruppen blir bombandert med hat-meldinger.. Enig! Dessuten er det viktigere at folk støtter saken, enn hvilken legning administrator har;) 1 Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Har på følelse at jeg som liker jenter med Store kropper, altså ikke en kropp som en 4-5-6-7-8-9-10 og de fleste 11 åringer har, men akkurat den magiske forandringa fra Barn (4-10) til voksen/ungdoms kropp (11-15) år, at jeg går under pedofil, noe som er feil. Så lenge du ikke tiltrekkes av jenter uten pubertale tegn, så er du ikke pedofil. Det blir nok riktig å kalle deg hebefil. Tenner du på jevnaldrene også? Er situasjonen vanskelig for deg? Synes det er fint at du skriver her. Lenke til kommentar
Gjest Imas Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Tenner ikke på jenter uten pubertale tegn nei, det er det jeg trur mange ikke forstår, den forskjellen der, dem trur bare alt har med alder og gjøre, ja tenner på jevnaldrene også, (men det blir veldig vanskelig for meg og si hva jeg tenner mest på) situasjonen er ikke vanskelig for meg nei, kjæresten min vet om det her hun også, og hun klarer og leve med det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Tenner ikke på jenter uten pubertale tegn nei, det er det jeg trur mange ikke forstår, den forskjellen der, dem trur bare alt har med alder og gjøre, ja tenner på jevnaldrene også, (men det blir veldig vanskelig for meg og si hva jeg tenner mest på) situasjonen er ikke vanskelig for meg nei, kjæresten min vet om det her hun også, og hun klarer og leve med det. Det er imponerende av kjæresten din da! Greier hun og skille begrepene da? Hvor gammel er du forresten? Lenke til kommentar
Gjest Imas Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ja hun klarer det, pga av at jeg har forklart alt det der i punkt og prikke, jeg er 23. 1 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Når det gjelder facebook-grupper som har pedofile for hat, så viser en liten scroll på min "news feed" at disse gruppenavnene inneholder "Pedofile i fengsel" feks "hvorfor teste ting(?) på dyr når vi har pedofile i fengsel". Disse, likestillt med voldtektsmenn generelt, har gjort en ekstrem handling ovenfor et annet menneske og har mindre nytteverdi for samfunnet enn mygg. Etter å ha lest denne tråden kan jeg fortsatt være enige med de som lager og blir medlem i sånne grupper, men da bare når det gjelder straffedømte eller de som utøver sin legning illegalt. Må ærlig innrømme at jeg ikke synes folk som tar til orde for tortur og dødsstraff er det spor bedre enn de som ønsker å forgripe seg på barn. Det er forkastelig alt sammen. Men av en eller annen grunn er det en utrolig dobbeltmoral der det er greit å torturere og lemleste enkelte mennesker. 1 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 1. Man er ikke barn når man er 17, og det støtter sitatet ditt. Man er ungdom. Men man omtales i mange sammenhenger som voksen. For eksempel vil en lovbryter på 17 omtales som "mann på 17" i media. 2. Du sier fortsatt at man velger det selv (om enn ubevisst). Dette er det nok ikke noe belegg for å anta. 1. Nettavisene har søkemotor, så da man man jo se hvor ofte det er tilfelle. "17år gammel mann"-------> VG "17år gammel gutt"-------> VG "18år gammel mann"-------> VG "Mann 17år"-------> Aftenposten "Gutt 17år"-------> Aftenposten Rart VG og Aftenposten ikke skriver "mann på 17" eller "17år gammel mann" de er jo de største avisene i Norge Juridisk regnes man som barn frem til fyllte 18år, men med unntak. Den kriminelle lavalder er 15 år (straffeloven § 46). Den seksuelle lavalder er 16 år (straffeloven § 196). Aldersgrense oppad for barnetrygd og rett til barnepensjon er etter folketrygdloven 18 år. Skjønner ikke hvorfor ungdom skal ha barntrygd ?? De er jo ikke barn, eller? 2. Jeg skrev ikke "velger" i løpet av hele innlegget mitt, det er det du som gjør. Trådstarter forstod tydeligvis hva jeg mente, og responderte på det som tvangstanker. Man velger ikke å ha tvangstanker hverken bevisst eller ubevisst, på samme måte som man heller ikke velger å bli pedofil. Og det har jeg heller aldri påstått. Jeg holder fast ved at en 17-åring ikke er et barn. Du påpeker jo også at lovene viser dette med den kriminelle og seksuelle lavalder. Hvis man har sex med en 16-åring har man ikke sex med et barn. 16-åringer er ungdommer, ikke barn. Diskusjonen om valg eller ikke blir litt kjedelig synes jeg, men jeg mener fortsatt at du er på villspor. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Denne tråden her bekrefter tanker jeg har hatt lenge; pedofile er ikke alle slemme, gale mennesker slik det ser ut til at de fleste tror. Jeg har lenge syntes mye mer synd på de som er pedofile enn jeg har følt et hat. Jeg kan ikke tenke meg hvordan det må føles å være pedofil. Jeg synes også, til en viss grad, synd på overgripere, på samme måte som jeg synes synd på alle som det må være noe så alvorlig galt med. Jeg håper i likhet med deg at du og andre pedofile kan begynne å få hjelp, ikke fortsette å motta hat. 1 Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Denne tråden her bekrefter tanker jeg har hatt lenge; pedofile er ikke alle slemme, gale mennesker slik det ser ut til at de fleste tror. Jeg har lenge syntes mye mer synd på de som er pedofile enn jeg har følt et hat. Jeg kan ikke tenke meg hvordan det må føles å være pedofil. Jeg synes også, til en viss grad, synd på overgripere, på samme måte som jeg synes synd på alle som det må være noe så alvorlig galt med. Jeg håper i likhet med deg at du og andre pedofile kan begynne å få hjelp, ikke fortsette å motta hat. Er glad du ser det på den måten! Og er enig med deg, selv om jeg tar avstand fra overgrepshandlingen, så er det et menneske og en skjebne bak overgriperen også, og de trenger hjelp, ikke hat. Les boka Forbrytelse og selvforståelse, som handler om ekte historier av 6 overgripere, skrevet av Knut Hermstad. Lenke til kommentar
Gjest Imas Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Så jeg trenger hjelp fordi jeg hadde sex med en på 14 for ett par år siden, er jeg en overgriper nu ? Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Så jeg trenger hjelp fordi jeg hadde sex med en på 14 for ett par år siden, er jeg en overgriper nu ? Nå husker ikke jeg om du har sagt hvor gammel du var? Men i følge norsk lov er du da en overgriper hvis du var omtrent 18 år eller eldre. Loven med seksuell lavalder gjelder ikke dersom partene er omtrent jevngamle, men det ikke sagt hvor jevngamle så det blir opp til retten og bedømme om de var jevnt utviklet og modne. Lenke til kommentar
Gjest Danielle Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Så jeg trenger hjelp fordi jeg hadde sex med en på 14 for ett par år siden, er jeg en overgriper nu ? Nå husker ikke jeg om du har sagt hvor gammel du var? Men i følge norsk lov er du da en overgriper hvis du var omtrent 18 år eller eldre. Loven med seksuell lavalder gjelder ikke dersom partene er omtrent jevngamle, men det ikke sagt hvor jevngamle så det blir opp til retten og bedømme om de var jevnt utviklet og modne. Ser jo nå at du er 23, så du var 21 da det skjedde? Da var det ikke lov, og det regnes som overgrep. Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har i lengre tid ergret med på holdningen til folk vedrørende pedofili. Folk tillater seg å komme med utsagn som at det skulle ha vært dødstraff for pedofili og lignende, noe jeg synes er helt forkastelig og jeg synes er helt likestillt med et utsagn som at det skulle ha vært dødstraff for å være mørkhudet. Er du redd for at din identitet skal bli kjent og har du motatt drapstrusler? Hva bør gjøres for å hjelpe samfundet med å forstå at pedofil ikke er synonymt med rein ondskap? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har i lengre tid ergret med på holdningen til folk vedrørende pedofili. Folk tillater seg å komme med utsagn som at det skulle ha vært dødstraff for pedofili og lignende, noe jeg synes er helt forkastelig og jeg synes er helt likestillt med et utsagn som at det skulle ha vært dødstraff for å være mørkhudet. Er du redd for at din identitet skal bli kjent og har du motatt drapstrusler? Hva bør gjøres for å hjelpe samfundet med å forstå at pedofil ikke er synonymt med rein ondskap? Er det greit at en pedofil prøve på din søster eller kusine som er 4 år gamle ? I dagens samfunn så tenker ikke på om akkurat dette hadde skjedd meg deg eller noen i deres familie. Om en hadde drept din mor eller far, fortjener denne ikke personene hardere straff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg