Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!

Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Vanlige folk blir vanligvis ikke tiltrukket av barna sine. Når de når den alderen har de fleste kjærester.

Man læres jo til å tro at pedofile ikke har noen grenser, at de er rovdyr.

Synes rovdyr passer. Men mange vil nok i lang tid klare å styre seg. Men de bruker internett. For meg er det et alvorlig overgrep å se andre utfører overgrep. Mange pedofile mener det er greit å se andre utfører overgrep. Så heldigvis straffes slikt i Norge. Bare så synd straffen er så lav.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

For all del: overgrep/voldtekt skjer blant voksne men jeg synes det er langt verre at en voksen har sex/voldtar/forgriper seg på et barn enn at en voksen sex/voldtar/forgriper seg på en voksen. Begge delene er jævlige men det ene er verre enn det andre da det er en uskyldig part inne i bilde.

Vel... ok. Jeg ser ikke helt forskjellen, jag synes begge deler er like forj*vlig.

Vel, døtre blir jo 18, 19 , 20 .... da må det jo være farlig at de i det hele tatt har en far.

Pedofile tenner ikke på så "gamle" personer.

Tror ikke du tok poenget helt. Altså;

Argumentasjonen var at en pedofil far utgjør en fare for sine barn.

Døtre blir jo voksne og kommer dermed i faresonen for alle fedre som ikke er pedofile... eller ?

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Sine eller andres? Vanlige fedre er vanligvis ikke tiltrukket av egne døtre.

Voksne er mer i stand til å takle mye, selv om voldtekt er for j uansett. Har lest bøker som er intervju med gjerningsmenn og voldtektsoffer, sterke saker.

Barn er uerfarne, små, uskyldige, oppriktige, godtroende etc.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er du også var på personens kontakt med likekjønna i familien om vedkomande hadde stått fram som homofil?

Hvorfor skulle jeg det? Homofile voldtar ikke barn.

Skulle du her fram til at pedofile regelrett valdtek born?

Faren for overgrep er der. Alle former for seksuell tilnærming til barn er overgrep og bør straffes med livstid.

Gjeld dette også "born" som har seksuell tilnærming til eit anna "born"?
Lenke til kommentar

Vanlige folk blir vanligvis ikke tiltrukket av barna sine. Når de når den alderen har de fleste kjærester.

Ja, og du er tidleg ute med å repetera denne lærdomen slik at absolutt alle får det med seg. Takk for det.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er du også var på personens kontakt med likekjønna i familien om vedkomande hadde stått fram som homofil?

Faren for overgrep er der. Alle former for seksuell tilnærming til barn er overgrep og bør straffes med livstid.

Nå diskuteres pedofili. Ikke barn som utforsker hverandre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes rovdyr passer. Men mange vil nok i lang tid klare å styre seg. Men de bruker internett. For meg er det et alvorlig overgrep å se andre utfører overgrep. Mange pedofile mener det er greit å se andre utfører overgrep. Så heldigvis straffes slikt i Norge. Bare så synd straffen er så lav.

Det er ein stor skilnad på å vera i nærleiken av overgreps som skjer her og no, og å vera i nærleiken av dokumentasjon på overgrep som allereie har skjedd. I sistnemne tilfelle har ein på ingen måte vore delaktig i overgrepet.

Lenke til kommentar

Dessuten er det rettspraksis på at barn/ungdom som cirka er like langt utviklet (mentalt) er greit. Dermed kan en på 18 ha seg med noen på 15 uten nødvendigvis å bli straffet for det.

Lenke til kommentar

Det er du som nektar for at born også kan ha ein seksualitet.

Kom gjerne med dokumentasjon på det du her påstår jeg har skrevet. Ingen påstår at barn ikke har former for seksualitet i sin adferd. Men det vil aldri være en unnskyldning for voksne svært forstyrra mennesker til og forgripe seg på dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan mer forstå at sex mellom to voksne som begge vil er greit. Jeg bruker ikke mye tid på å se det for meg, men så lenge begge parter er enig og alle er gammel nok så skades ingen.

Gamal nok etter lova, meiner du?

Eg sjølv ser ikkje skilnaden på at to på 12 har samleie, og at den same tolvåringen har det med ein i tjugeåra. Tolvåringen har uansett ein seksualitet og vilje, noko som lovverket fullt og heilt nektar for.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vanlige folk blir vanligvis ikke tiltrukket av barna sine. Når de når den alderen har de fleste kjærester.Man læres jo til å tro at pedofile ikke har noen grenser, at de er rovdyr.

Ja, og du er tidleg ute med å repetera denne lærdomen slik at absolutt alle får det med seg. Takk for det.
Det er jeg sikker på at folk har fått med seg andre plasser, men bare hyggelig det. Man må da få dele tanker og frykter.

Jeg limte inn noe jeg ikke visste og som gikk mot det jeg sier, men DET sier du ingenting til.

Ikke kan du forstå at folk kan være redd heller... Du prøver stadig vekk å være spydig instedet for å gjøre det.

Og ja, mener etter loven.

Selv om jeg selv hadde seksuelle følelser i ung alder, så hadde jeg ikke vært klar for noe. Det er ikke noe en voksen person kan bedømme for et barn heller.

Kan du som pedofil ikke klare å forstå samfunnets reaksjon og frykt i det hele tatt?

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Dessuten er det rettspraksis på at barn/ungdom som cirka er like langt utviklet (mentalt) er greit. Dermed kan en på 18 ha seg med noen på 15 uten nødvendigvis å bli straffet for det.

Det er kun et fåtall som har blitt staffet i et kjæresteforhold der aldersforskjellen er som du skriver.

Lenke til kommentar

Kom gjerne med dokumentasjon på det du her påstår jeg har skrevet. Ingen påstår at barn ikke har former for seksualitet i sin adferd. Men det vil aldri være en unnskyldning for voksne svært forstyrra mennesker til og forgripe seg på dem.

Verbet "å forgripe" kan du gjerne halda for deg sjølv. Eg kjenner meg ikkje att i denne skildringa.

## unødvendig lang quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Kan mer forstå at sex mellom to voksne som begge vil er greit. Jeg bruker ikke mye tid på å se det for meg, men så lenge begge parter er enig og alle er gammel nok så skades ingen.

Gamal nok etter lova, meiner du?

Eg sjølv ser ikkje skilnaden på at to på 12 har samleie, og at den same tolvåringen har det med ein i tjugeåra. Tolvåringen har uansett ein seksualitet og vilje, noko som lovverket fullt og heilt nektar for.

At du ikke ser og forstår forskjellen mellom det du skriver. Det forteller mye om ditt avvik. Derfor bør du oppsøke hjelp straks.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Verbet "å forgripe" kan du gjerne halda for deg sjølv. Eg kjenner meg ikkje att i denne skildringa.

Alle former for seksuell tilnærming til barn er et alvorlig overgrep. Det er også et overgrep å se andre utføre slike overgrep. Mennesker som ikke forstår dette bør oppsøke hjelp eller veiledning.

## lang quote fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...