danandre Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Noen her som har en konfigurasjon som fungerer på T610 med Chess Abb. Eller noen som har en idé til hvordan jeg skal få dette til å fungere ? Jeg har vært på Chess.as , der står det ikke så godt forklart... :/[/i] Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Skal bare være å sende "gprs ericsson" til 2000 og så "mms ericsson" til 1999. Gjorde det senest i stad på T610 og det funker fint. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg gjorde det du skrev. Men jeg får fortsatt feilmld. Feilmld er : Kommunikasjonsfeil :-? Lenke til kommentar
audunbk Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg har t610 med Chess King, og jeg skrev: mms ericsson til 1999 også skrev jeg gprs ericsson til 1999 Alt fungerer strålende hos meg! /Audun Lenke til kommentar
Corn Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Er vel forsåvidt chess.no som er den riktige siden å besøke? Her står det forklart hvordan du skal gjøre det manuelt.. Om det funker på T610 vet jeg ikke. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg ringte til Chess kundesupport, og de fixa det. De gjorde no med nr mitt ellrno Jaja, nå funker det! Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 gjelder dette netcom og eller? Fått mobilen jeg nå! Suveren mobil, men tror jeg fikk med skurring =( Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Zelkin: Hvor har du bestillt i fra? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Kjøpt lokalt i moss, han sa han var tidlig ute med å bestille , jeg lurte på om han hadde hørt om lydfeilen SEt610 hadde før , det hadde han ikke, burde ringt en bjelle hos meg da :/ , men skurringa er så liten at jeg vet ikke om gidder å vente 2 uker for å få den perfekt. Var vel ikke noe annet som var galt med SEt610? Vurdere å be han gi meg en ny når han får ett nytt parti inn, orker ikke vente 2uker Han burde vite mer enn meg, mener jeg. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Du skal garantert ha ny mobil, ihvertfall når han ikke opplyste om at det var med høyttalerproblem, og det gjorde han jo ikke. Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Nå har jeg prøvd det aller meste for å få MMS til å fungere med Chess og T610! Fatter ikke hva som kan være galt. Har sendt gprs ericsson (2000) og mms ericsson (1999) og installert begge instillingene. Men jeg får fortsatt bare "kommunikasjonsfeil". Noen som har noen råd? Har prøvd å sette opp mms manuelt også, men ikke så mye lykke der heller. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 prøv setupen på sonyericsson.com den fungerte for emailen min hos telenor iallefall! Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hos noen operatører må man ringe til kunde service og få de til å aktivere MMS på ditt nummer, sjekk med din leverandør om det er aktivert for ditt nummer Lenke til kommentar
trago Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Langtind og danandre: Har dere fått til å sende MMS med t610 og Chessconnect-abonnement? Har det samme problemet som dere og har prøvd alle forslag som har kommet frem her, men får "kommunikasjonsfeil" hver gang jeg prøver å sende. Håper problemet kan løses.... Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Langtind og danandre: Har dere fått til å sende MMS med t610 og Chessconnect-abonnement? Har det samme problemet som dere og har prøvd alle forslag som har kommet frem her, men får "kommunikasjonsfeil" hver gang jeg prøver å sende. Håper problemet kan løses.... Måtte ringe Chess' support (06060) og aktivere MMS... Tok en time så fungerte alt!! (husk å sende etter mms instillingene da...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå