Fløffy Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei! Driv å sett opp ein server med PHP Weathermap. Har installert wamp og mrtg som fungerar fint. Har følgt innstalasjonsveiledningen på network-weathermap.com. Har kjøyrt check.php og der ser alt bra ut. Eg får ikkje kjørt kommandoen "php weathermap" i kommandovindauge. "php gjenkjennes ikke som en intern eller ekstern kommando osv. Er ikkje php riktig innstallert? eller kva kan være feil? Takkar for svar Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 står du i riktig mappe når du prøver å kjøre binærfilen? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Det er eg litt usikker på. Har prøvd å kjørt i wheatermap folderen som ligg på webservern. Er det andre plassar eg kan prøve kommandoen? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Du har ikke lagt php til som miljøvariabel. Du kan fikse det med å gjøre det, eller bare skrive hele stien til php.exe http://windows.fyicenter.com/view.php?ID=60 Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Takkar for svar. Fekk kjørt php kommandoen no. Fekk nokre feilmeldingar med ei fil som ikkje finnest. Skal fikse dette i løp av morgendagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå