Kamikazesmurf Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Sikkert ikke teknisk perfekt, men måtte bare ha noe å teste nyobjektivet på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Greit dokumentert, men det blir litt for snapshot-aktig dette. Fine duse farger og et flott uttryk på bikkja som kanskje virker litt vel sliten av å bli fotografert. Fokusen sitter riktig virker det som. =) Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Takk for kommentaren (selv om jeg ikke la merke til det før nå...)! Hvis jeg forstår hva du mener med "snapshot-aktig" er jeg nok enig. Dette bildet er veldig lite "oppstilt" og jeg kikket meg bare rundt i stua etter noe å ta bilde av. Komposisjon o.l ble tatt null hensyn til, og bildet er overhode ikke etterbehandlet heller. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 ...og da forventer du nøyaktig hva fra å legge det ut i Bildekritikken??? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Det er ikke lett og gi konstruktiv tilbakemeldinger når bildet i utgangspunktet ikke er et veloverveid bilde som fotografen gjerne vil har noe kritikk/tips angående komposisjon og balanse. BK er for å la bildene gå igjennom et "nåløye",så fotografene får litt bedre innsikt over sine bildestiler. Det som mange gjør for å dele "snapshot" er og bruke den eminente månedstråden for bilder,der har man en litt mer jovial stemning Endret 25. september 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå