Jaze Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Har lett rundt en del og ikke funnet noe spesifikt som kan gi meg et svar. Jeg lurer på om noen har hatt problemer med lagg når de har importert spill fra USA / Canada? Selv så har jeg Demons Souls og har ikke opplevd noe problem sånn sett, men så har jeg heller ikke fått opplevd multiplayer delen så mye enda. Men med tanke på billspill, skyte spill o.l. føler man laggen veldig? Selv så har jeg utrolig god internett forbindelse så det er ikke noe problem sånn sett. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Antar at det du egentlig mener er lagg mot US servere. Guildwars kjører US og EU servere og forskjellen er ganske formidabel i det spillet. Det er ofte neste umulig å spille på US servers hvis du sitter i Norge. GW bruker dog en spesiell teknologi så det er ikke sikkert at andre spill vil ha samme problem. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Det er noe sånt som 100ms ekstra ping for å komme deg over atlanteren samme hvordan du vrir og vender på det. Lys bruker litt tid på å reise 10.000+ km (30ms) og det er nok endel switcher/routere du må igjennom. Lenke til kommentar
Jaze Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Joda tenkte meg noe sånt forsåvidt .. Men lurer egentlig om noen har noen erfaringer? Er det noen her som har importert og prøvd online delen? Er keen på noen multiplayer spill til PS3 når folk er over / å spille fra sofaen. Er noe som er avslappende i å spille fra sofaen iforhold til datastolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå