Nebuchadnezzar Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Denne var da skitlett... Brukte 15min på del 1 og 30 min på del 2. Går selv R1 men dette var jo... Enkelt. Kanskje litt mange litt lette oppgaver. Brukte jo 10min på den geometrioppgaven på del 2. Arealsetningen kommer godt med ^^ Lenke til kommentar
operg Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det hjelper ikke å kunne arealsetningen når man taster galt på kalkulatoren! Lenke til kommentar
lolbits Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Noen som gidder å scanne eksamen? Den forrige var litt lav kvalitet Edit: Regnet på oppgaven om Ove og Tommy, får at arealet er 22.06 m^2 på begge. Endret 20. mai 2010 av lolbits Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hva skjer hvis man ikke er på eksamen i høst? Hvis man var syk nå 19. mai, og blir det nmeste gang og? Hva skal jeg gjøre da? Var dette da min siste sjanse? Kan jeg få lov til å gå opp som privatist, og da velge hvilket fag jeg vil gå opp som (engelsk eller matte)? Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hva fikk dere på oppgave 3? :-) Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Øverste innlegg på denne siden står svaret på A og B. På C1 og C2 fikk jeg 22,1. Lenke til kommentar
ramboros Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvor strenge er egentlig sensorene med at man skal "vise ressonement/fremgangsmåte/mellomregning"? Vil ikke disse tre faktorene kunne skille vurderingene til sensorene så mye, at de faktorene i mindre grad bør taes til vurdering enn det man får inntrykk av i forhåndssensuren? Svarene er uansett det man er ute etter, og de vil alltid være objektive å sette poeng på. Samtidig stiller jeg meg spørsmål om hva man mener med:"Ved grafisk løsning må løsningen være tydelig markert i koordinatsystemet." Enhver person med godt syn og IQ over 90, skal klare å se om krysningspunktene(om eleven faktisk har noen krysningspunkt i grafen) og svarene har sammenheng, og deretter finne ut om eleven har korrekt svar. Generelt synes jeg eksamenen var lett. Min forhistorie med uoversiktlig innføring, lettere utydelige grafer, dropping av benevninger og mellomregninger og korrekte svar, gjorde meg dog nervøs da jeg leste forhåndssensurrapporten. Lenke til kommentar
atxo Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 nå føler jeg meg skikkelig usikker, svarene mine er for det meste riktige, men jeg har nesten ikke kommentert det jeg gjør=/// også har stryket en del over noen av mellom regningene mine, og gjort det på nytt(riktig).. blir jeg trukket for det da? Lenke til kommentar
atxo Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 ramboros, ser NÅ at vi har tatt opp omtrent det samme=)) Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg er litt overrasket over at det bare er 180 besvarelser (ikke medregnet privatist, tror jeg). Er det for hele landet, eller er det bare en liten krets? I så fall er det foreløpig åtte(8!) seksere i hele Norge. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Gratulerer! Vi i Hordaland får ikke eksamensresultatet før i morgen. Jeg regner med 5, men håper på 6. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Takker! Jeg var helt innstilt på en firer. Spesielt siden mattelæreren sa at han håpte at jeg fikk en firer, og ikke en treer. Fornøyd med å gå fra 3+ på tentamen til 5 på eksamen! Vi skulle egentlig også få beskjed om karakteren i morgen, men siden jeg kjenner damen i resepsjonen på skolen fikk jeg vite den i dag. Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Takker! Jeg var helt innstilt på en firer. Spesielt siden mattelæreren sa at han håpte at jeg fikk en firer, og ikke en treer. Fornøyd med å gå fra 3+ på tentamen til 5 på eksamen! Vi skulle egentlig også få beskjed om karakteren i morgen, men siden jeg kjenner damen i resepsjonen på skolen fikk jeg vite den i dag. Oi, gratulerer!! Det er kjempebra! Jeg gikk inn å så min standpunktkarakter i dag i matte, fikk 4 Fikk 2 til jul (Fikk 4/5 på tent.) Skulle egentlig ha eksamen, men ble syk, og skal bli omtrekt til høsten/jul. :/ Endret 22. juni 2010 av 24erBest Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Takker! Gikk du fra 2 til 4? Jøss, ikke verst. Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Takker! Gikk du fra 2 til 4? Jøss, ikke verst. Ja Var litt usikker på om jeg ikke skulle få en 3er. På kapitellprøvene har jeg fått 2/1, 3/4, 1/2, 2, og på heldagsprøven fikk jeg 4/5. Jeg slet med kapitellprøvene, selvom jeg øvde så godt, og gjorde alle oppgavene i hvert kapitell. Fikk vist hva jeg kan på tentamen heldigvis. :-D Lenke til kommentar
operg Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Gratulerer! Vi i Hordaland får ikke eksamensresultatet før i morgen. Jeg regner med 5, men håper på 6. Jo, vi har også fått eksamensresultatet. Sjekk Skolearena -> Skolegang -> 2009/2010 Eksamenskontoret. Jeg fikk for øvrig 6. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Gratulerer! Vi i Hordaland får ikke eksamensresultatet før i morgen. Jeg regner med 5, men håper på 6. Jo, vi har også fått eksamensresultatet. Sjekk Skolearena -> Skolegang -> 2009/2010 Eksamenskontoret. Jeg fikk for øvrig 6. Det ligger ikke inne hos meg, men vi har fått beskjed at klokken 10.00 vil SkoleArena bli oppdatert. Gratulerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå