Altobelli Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Det jeg trodde - takker Får håpe eksamenen blir relativt lett da det er den første T-eksamenen noensinne, men jeg tviler. Endret 16. mai 2010 av mentalitet Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 No problem! Bare si ifra hvis du trenger flere Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Vi fikk faktisk den eksempeloppgaven som heldagsprøve tidligere i år, bortsett fra sannsynlighetsoppgavene that is. Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Takker for .pdf-fila som blei vedlagt tidligare! Går i 10ende klasse, men skal ta T1 på onsdag som privatist. Har til no øvd litt med eksamen frå andre året, da det er fyrste gong det er eksamen i T1. (trur det var R1 eg øva med..) Uansett, på denne var det vektor-oppgåver o.l., altså ikkje heilt relevant. Igjen, takk! Gruer meg noko utruleg, men satsar på toppkarakter! Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Takker for .pdf-fila som blei vedlagt tidligare! Igjen, takk! Gruer meg noko utruleg Du er ikke alene om dét Forresten, får den eksamenen noen som helst følger for deg da du går i 10ende? Endret 16. mai 2010 av mentalitet Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Her er fullt løsningforslag til eksempeloppgaven som jeg la ut på forrige side. Eksempeloppgave 1T løsning.pdf Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Takker for .pdf-fila som blei vedlagt tidligare! Igjen, takk! Gruer meg noko utruleg Du er ikke alene om dét Forresten, får den eksamenen noen som helst følger for deg da du går i 10ende? Den vil ikkje få noko som helst utslag på ungdomskola sitt karakterkort, men den vil vel stå som eit bevis på at eg er ferdig med T1-kurset, og kan derfor fortsette på vidare pensum. Veit eigentleg ikkje, da det eigentleg berre blei slik at "denne eksamen skal du ta!" Skal høyre litt meir med læraren min, så kan eg utdjupe litt meir! Red.: Takk for løysningsforslag! Eg berre lurar; er det slik at ein i teorien skal klare den reelle eksamen dersom ein klarer eksempeloppgåvane? Endret 16. mai 2010 av JarlG Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) feil tråd. Endret 16. mai 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Ligger ganske godt an, tror jeg. Har gått igjennom alt nå og regnet gjennom en gammel tentamensoppgavene fra 2007. Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Skal selv ta opp 1T, R1 og kom opp i R2 i eksamen så får en fin uke med matte kan man si. Det jeg lurer på er om noen har noen fine oppgaver til 1T utenom den ene eksempelsoppgaven som har blitt gitt tidligere i tråden? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Vi hadde ikke 1T eksamen på vår skole. Jeg tror det var fordi skolen vår ikke tilbyr 2T, bare R, S og P, og man måtte ta eksamen i hele T-kurset Lenke til kommentar
operg Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Vi hadde ikke 1T eksamen på vår skole. Jeg tror det var fordi skolen vår ikke tilbyr 2T, bare R, S og P, og man måtte ta eksamen i hele T-kurset Grunnen til at dere ikke hadde 1T-eksamen var høyst sannsynlig at 1T-eksamen er blitt innført fra og med denne våren. Lenke til kommentar
Garney Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Glem det, så ikke at det var lagt ut fasit ovenfor. Endret 18. mai 2010 av Garney Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Noen som kan forklare meg hvordan de løste oppgave 1K, 2C, 2D, 5ID og 5IID? Red.: Ser at du fekk tak i fasit nå, men lar svaret stå dersom det kan vere til vidare hjelp. også slik at det ikkje blir heilt forgjeves.. Antar det er eksempeloppgåva du snakkar om. 1K) Du veit at vinkel B er 90°, samt at tangens til vinkel A er 1. Trekanten består av tre sider, ABC, der hypotenusen (vi vet den er rettvinkla pga. vinkel B) er motsett av B. Dersom vi kallar motståande sider til vinklane for det same, berre lita bokstav, er hypotenusen b, og dei to katetane a og c. Siden A = C, er trekanten ein likesida, rettvinkla trekant. 2C) Her er det snakk om å finne funksjonsutrykket til ein lineær funksjon som går gjennom punkta [-2,0] og [3,5]. Her er det berre å teikne opp grafen, og leite etter stigningstall og skjæring med y-aksen. Skjæringspunktet kan vi forsåvidt sjå i det fyste punktet, og dette er -2. Vi veit da at y-leddet i er -2. Stigningstallet kan ein enten sjå grafisk eller ved å ta høgde delt på lengde i koordinatsystemet. Utifrå koordinatane kan vi sjå at punkta ligg 5 x-verdiar frå kvarandre, og over denne avstanden har y-verdien steget 5. Stigningstallet er altså 1, og ender opp med den lineære funksjonen . 2D) Når vi set set vi to funksjonsutrykk lik kvarandre. I grafisk forstand spør vi om "Når kryssar grafane?" Fordi når grafane kryssar, har dei lik verdi, og da er . Ein måte er altså å leite etter punktet disse grafane kryssar i koordinatsystemet, og notere ned x-verdien til dette punktet. Ein anna måte er å rekne seg fram til det. Dersom du har gjort det riktig, vil du få likt svar på begge framgangsmåtane. 5ID) Denne har eg ikkje gjort, skal sjå på den og kome tilbake seinare om ønskeleg. 5IID) Her er det snakk om å finne ein a-verdi slik at likninga kun har ei løysning. Dersom vi tenkjer grafisk, ser vi for oss a(x) som ein parabel, og l(x) som ei rett linje med stigningstall 1. For at disse berre skal vere lik kvarandre éin gong, altså krysse kvarandre berre éin gong, må a ha ein viss verdi, og det er den vi er ute etter. Eg valte å løyse denne oppgåva via rekning. Det fyste ein må vite er at i andregradsformelen så bestemmer leddet om likninga som er satt inn har inga nullpunkt (dersom det er ein negativ verdi under dette rot-teiknet), eitt nullpunkt (dersom b²-4ac blir 0), eller to nullpunkt (dersom vi får ein positiv verdi som påvirkes av forran.) Vi er altså ute etter å få 0 under dette rot-teiknet, for da har vi berre eitt nullpunkt. "Men kvifor har nullpunkt noko å seie, det er jo snakk om når to funksjonar tangerer, ikkje nullpunkt?!" Du har sikkert arbeida litt med funksjonar i samanheng med bedriftsøkonomi o.l. Her er det slik at , der I er inntekt, O er overskudd og K er kostnader. Det som skjer er at O er ein funskjon - ein graf - som er positiv når I er større enn K, og nullpunkta til O er når I og K møtes. Altså, når inntekten blir større enn kostnader; eller omvendt. Dersom vi bruker denne logikken på vårt opprinnelige problem, kan vi lage ein ny funskjon av dei tidligare. Vi har Nullpunktet til denne nye funksjonen f(x) vil vere punktet dei to funksjonane tangerer i. Der a i f(x) må vere ein verdi som gjer at leddet b²-4ac blir 0. MYE mogleg det blei vanskeleg å forstå, og sleit ein del sjølv med å løyse oppgåva, men dette er i kvartfall slik eg gjorde og forstod det. Håpar det var til hjelp, og berre spør dersom det er noko! Endret 18. mai 2010 av JarlG Lenke til kommentar
atxo Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 forskjellen på nPr og nCr ?!((( Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Vet ikke, men det er nCr du skal bruke til binomisk sannsynlighet. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 De mer avanserte kalkulatorene har også et eget program for binomisk sannsynlighet Lenke til kommentar
operg Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) nPr får du ikke bruk for før i R1. Er det noen som vet om det er nødvendig å kunne bevise Pythagoras' teorem? Jeg trodde ikke dette, men boken min inneholder et bevis for det. Endret 18. mai 2010 av operg Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Tror ikke man må bevise det før i R1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå