Victorawrr Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Kan koble til TVen (med HDMI)og en BenQ skjerm (med DVI-I), men når jeg prøver å koble til enda en skjerm med (med DVI-I) blir den siste skjermen svart. Tingen er at når jeg kobler fra TVen (HDMI), funker begge DVI-I skjermene. På forhånd takk, og takk hvis du i det hele tatt skjønner forklaringen min. Mvh EDIT: 5770 støtter 3 skjermer samtidig. Endret 13. mai 2010 av Victorawrr Lenke til kommentar
tingo Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Fra fotnotene på denne siden: # Driver version 8.66 (Catalyst 9.10) or above is required to support ATI Eyefinity technology and to enable a third display you require one panel with a DisplayPort connector Har du ny nok driver? Kanskje du må bruke DisplayPort? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Ja, du må ha en skjerm koblet med Display port. Du får kjøpt DP til HDMI adaptere på komplett osv. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Dette skjer fordi kortet kun har to dvi utganger, den ene dvi og hdmi utgangen deler således interne kretser. Lenke til kommentar
Victorawrr Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Hva må jeg gjøre for å få alle 3 skjermene til virke? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Bruke displayport utgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå