ThePerry Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei jeg spiller i et band som heter Los(t) Stupidos. Vi er tre gutter på 13 år. vi søker en som kan spille trommer og som helst er i alderen 11-15. vi spiller for det meste rock. Vi spiller sanger som smells like teen spirit Nirvana, high way to hell AC-DC, knocling on heavens door Bob Dylan og Guns'n'Roses og mange andre. vi lager sanger selv og spiller covere. trommisen bør helst ha synth-trommer. vi holder til i en kjempefin hybel i høvik, Bærum. vi øver minst en gang i uka. vi har en instruktør som har spilt musikk i 40 år. Gitaristen vår er kjempegod han kommer med masse gode ideer og låter. Bassisten vår er også god. Er du trommisen vår? Kontakt oss! : Telefon: 99 29 06 90 E-post: [email protected] Lenke til kommentar
TheOscana Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg er gitaristen Sjekk ut youtube kanalen min: http://www.youtube.com/user/TheOscana Lenke til kommentar
ThePerry Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Ja gjør det. men oscana ikke reklamer alt for mye da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå