DaisyDeeds Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei Lurte på om det var noen som visste om en mariner 25 hk 1997 modell kan lade et båtbatteri. Kunne ikke finne noen dynamo eller noe strøminntak. Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Skulle tro den kan lade batteri.. Du må lete etter en likeretter/regulator på motoren din (under lokket) Ser somregel ut som en firkantet metallkloss med kjøleribber på. Der bør det komme ledninger ned til den fra oppunder svinghjulet, og ledningen du er ute etter er sikkert rød og ikke ibruk (kobles til + på batteri) . Minus til batteri tar du fra ett av jordingspunktene på motorblokka. Greit å sjekke med et måleapparat mens du har motoren igang, så du ikke kobler feil.. Endret 13. mai 2010 av Kasper22 Lenke til kommentar
DaisyDeeds Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Finner ikke ledningen du snakker om Fant heller ikke noe info om dette på nett... Noen andre som vet mer om dette? Endret 14. mai 2010 av DaisyDeeds Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hvis ikke du finner noe som ligner på denne ,så blir ikke motoren levert med det som standard. Ville tatt en telefon til nermeste Mercury/Mariner forhandler og forhørt meg.. Lenke til kommentar
DaisyDeeds Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Hvis ikke du finner noe som ligner på denne ,så blir ikke motoren levert med det som standard. Ville tatt en telefon til nermeste Mercury/Mariner forhandler og forhørt meg.. Skal høre hva de sier. Takk for hjelp Lenke til kommentar
DaisyDeeds Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Noen som vet hvor jeg kan finne manual til denne? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det regner jeg med forhandler kan skaffe til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå