Henriette.. Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei! jeg vurderer å gå på Lillehammer videregående, men er veldig usikker, er det som som går der, eller som har gått der som kan fortelle litt om hvordan det er der? : ) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Hei! Hvilken linje/linjer har du i tankene? Flere av mine venner og søsken har gått der, og etter det de har fortalt meg virker det absolutt som en grei skole. Endret 13. mai 2010 av Runar Lenke til kommentar
Henriette.. Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg har ikke tenkt på noen spesiell linje enda, tror det enten blir realfag eller musikk,dans,drama med studiespesialisering.. : ) Så, jeg er ikke sikker på hvilken linje, men nå vi var der på sånn.. Hva heter det? Iallefall var vi på visning der, og det virket som en veeldig fin skole! men jeg bare lurer, for det kan jo hende at de som går der synes noe annet.. ; ) Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Super skole, spesielt mange flinke realfagslærere. Hører også mye positivt om de andre linjene du ramser opp, og slik jeg ser det er Lillehammer VGS best i området Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 gikk på Vargstad jeg da, men ikke hørt noe negativt om Lillehammer vgs Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Kommer i hvert fall til å like deg om du er soss : ) Men vil du ha noe ut av utdanningen din, ta Lillehammer, ikke Vargstad eller Mesna. På de to sistnevnte vil latskapen ta overhånd. Uansett. Endret 19. mai 2010 av xWeeNx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå