Henriette.. Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Hei, jeg har hatt konfirmasjon nå, og jeg ønsker å kjøpe et speilreflekskamera, så jeg lurer på om det er noen som vil gi noen tips til noen bra, men ikke så altfor avanserte speilreflekser? Helst ikke over 7000,- Endret 13. mai 2010 av Simon Aldra Flyttet fra Fotografering av moderator. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei Henriette. Du kan se litt i denne tråden her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1055505 Det har nok vært tatt opp før, men finn deg et kamera som ligger bra i hendene dine. De fleste kameraene i de forskjellige prissegmentene er "like bra" så du må neste finne ut om du liker grep og menyer i kameraene. Lenke til kommentar
Henriette.. Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Okei, tusen takk : ) Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Guide: Ting å tenke på... Les denne så litt hjelp på veien (både del 1 og 2) Lenke til kommentar
Henriette.. Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Den var til stor hjelp! Tusen takk! : ))))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå