_ducktales_ Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Heisan jeg har fått en ny P-2602HWT-F3 router. SKal åpne et par porter for å spille multiplayer på settlers 7=) Må jeg firewall være off på routeren for at portene skal være åpne? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Nei, du behøver bare åpne portene. Hvis det ikke fungerer, så kan du prøve å slå av SPI i router-brannmuren. Noen ganger kan SPI (sjekk av data) stoppe pakker som skal gjennom. Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Nei, du behøver bare åpne portene. Hvis det ikke fungerer, så kan du prøve å slå av SPI i router-brannmuren. Noen ganger kan SPI (sjekk av data) stoppe pakker som skal gjennom. takker=) skal se om jeg finner den Nei, du behøver bare åpne portene. Hvis det ikke fungerer, så kan du prøve å slå av SPI i router-brannmuren. Noen ganger kan SPI (sjekk av data) stoppe pakker som skal gjennom. takker=) skal se om jeg finner den Er det samme som Bypass triangle route? Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Hmmm Klarer ikke finne SPI på denne routeren jeg .. Noen ide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå