Amant Nena Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) jeg går for "Make Me love" takk til alle som har stått på for å hjelpe meg.... ombestemte meg. Make Me Love er så utrolig my lettere å huske Endret 13. mai 2010 av Tønsberg_Norges Elste By Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 du kan bytte brukernavn ja Hvordan? Kontrollpanel > Endre visningsnavn Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Kan også nevnes at det faktisk er forskjell på visningsnavn og brukernavn her på forumet. Visningsnavnet er det navnet som vises ved siden av ens innlegg på forumet, mens brukernavnet er det navnet man logger seg inn med. Det er kun moderatorer/administratorer som kan endre ens brukernavn, men man kan selv bytte visningsnavn hver sjette mnd. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Woooh Takk xD! haha bytta visningsnavn, men om jeg ber en mod bytte brukernavnet mitt til visningsnavn, tror du de kommer til å gjøre det? Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 oi, shitt hadde ikke flere sånne bytteting igjen noen som vet hvordan jeg sletter brukeren og kan lage ny med samme navn og email og epost? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 oi, shitt hadde ikke flere sånne bytteting igjen noen som vet hvordan jeg sletter brukeren og kan lage ny med samme navn og email og epost? bare send en pm til en moderator eller noe å spør pent om å få de til å bytte for deg Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Av tekniske grunner slettes ikke brukere fra forumet, men du kan sende en PM til Dotten med en begrunnelse for hvorfor du ønsker å kvitte deg med brukeren din (da vil han sannsynligvis endre brukernavnet og annen informasjon (e-postadresse, etc), og du kan opprette en ny bruker. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 oi, shitt hadde ikke flere sånne bytteting igjen noen som vet hvordan jeg sletter brukeren og kan lage ny med samme navn og email og epost? Det skal mye til før en brukerkonto blir slettet, så det skjer nok ikke i denne situasjonen. Du har egentlig heller ikke lov til å opprette en ny konto, så det du kan gjøre er å sende en personlig melding til en moderator og håpe på det beste. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Woooh Takk xD! haha bytta visningsnavn, men om jeg ber en mod bytte brukernavnet mitt til visningsnavn, tror du de kommer til å gjøre det? Jeg fikk byttet mitt brukernavn og visningsnavn for en stund tilbake, da en inaktiv bruker hadde mitt ønskede visningsnavn. Så det finnes vel håp for deg også, skulle en tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå