Heyhooo Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Hey! Jeg og noen kompiser skal ha et lan og vi har lyst på et strategi spill å spille sammen. Helst et med sverd, pil og bue og slike ting. Og om Orker er med er det et stort bonus Vi har Battle of middle earth 2, Warcraft 3 Strategi spill, med Sverd og buer, orker osv.. ? Give it to me Endret 13. mai 2010 av AD_ Lenke til kommentar
Orplias Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Virker som dere spiller mest RTS så har noen flere tips i den sjangeren. Age of Empires og Age of Mythology Empire Earth Total War serien Stronghold Håper noe av dette faller i smak Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Diskusjoner rundt pirat virksomhet er ikke populært på dette forumet. Hvis dere har lite penger så kan jeg anbefale Good Old Games, masse gamle klassikere til en ekstremt billig penge. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Age of Empires II: The Conquerors <33 BESTE spillet jeg har spilt NOENSINNE! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Age of Empires II: The Conquerors <33 BESTE spillet jeg har spilt NOENSINNE! Seconded. Om dere er villige til å se på noe mer "moderne" med gevær og tanks så er company of heroes noe av det morsomste jeg har vært borti siden AOE var stort. En del irritasjonspunkter, men en veldig god rts. Eventuellt starcraft er futuristiskt og gammelt, men du finner ikke et spill som er bedre balansert mellom de forskjellige lagene. Lenke til kommentar
langlo94 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 ...siden AOE var stort... Heresy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå