JVM91 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei folkens! 9. mai i år kjøpte eg meg en 1998 VW Passat 3B. Da var alt helt fint, men det var en parkpære som var gåen, så eg åpnet opp panseret, og fikk byttet denne pæra. MEN, når eg skulle lukke igjen panseret, så låser den seg ikke på plass liksom, den ligger bare der, og kan løftes opp til det pungtet der en må dra i den tingen som kommer ut ved grillen, for å få panseret helt opp. Noen som kan hjelpe meg? Syns det er skummelt og kjøre med et panser som ikke er i lås. Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei folkens! 9. mai i år kjøpte eg meg en 1998 VW Passat 3B. Da var alt helt fint, men det var en parkpære som var gåen, så eg åpnet opp panseret, og fikk byttet denne pæra. MEN, når eg skulle lukke igjen panseret, så låser den seg ikke på plass liksom, den ligger bare der, og kan løftes opp til det pungtet der en må dra i den tingen som kommer ut ved grillen, for å få panseret helt opp. Noen som kan hjelpe meg? Syns det er skummelt og kjøre med et panser som ikke er i lås. På noen biler så må du neste dytte panseret hardt ned før den sitte på plass igjen, har opplevd noe sånt på bilen min før og da måtte jeg "dunke" panseret på plass igjen, hvis du skjønner hva jeg mener . Men han hende den som holder panseret på plass er ødelagt? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 På noen biler så må du neste dytte panseret hardt ned før den sitte på plass igjen, har opplevd noe sånt på bilen min før og da måtte jeg "dunke" panseret på plass igjen, hvis du skjønner hva jeg mener . Men han hende den som holder panseret på plass er ødelagt? Ja skjønner hva du mener, men har lite tru på det er dette som er problemet, har prøvd å dytte den så langt ned og så hardt som eg tørr, men hjelpte ikke. Er mulig at selve låsemekanismen er ødelagt ja, finnes det noen måte eg kan finne ut av dette på? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Fikk dårlig med andre forslag her, så smelte igjen panseret mye hardere enn eg kanskje ville gjort til vanlig, men sinne mitt tok over, og da gjekk den igjen Men husker bra at den gikk lett igjen dagen eg kjøpte bilen, når eg kikket på motorrom, så det var litt underlig, men men, LØST! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå