jepser Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Er det noen som vil anbefale meg å kjøpe SE T310?? Jeg er interresert i erfaringer folk har hatt med mobilen. Lenke til kommentar
jolly_ Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Kan godt anbefale t310. Du får veldig mye for pengene. Har du ikke bruk for blåtann og kalender, er det en kjempetelefon! Eneste minus er størrelsen. Den kunne godt ha vært litt mindre. Men har du råd så kjøp t610. :smile: Lenke til kommentar
Trio Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Bra telefon Absoulutt! Har den selv og har ikke vert misfornøyd med den! Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hvis du oppgraderer softwaren til T310 får man kalender (og en notatfunksjon som gjør det mulig å henge en "post-it"-lapp over bakgrunnsbildet). Kalenderen virker veldig bra; dags-, ukes-, månedsbasert visning. Påminnelse av avtaler, osv... Mophun går mye glattere og har bedre respons også. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har en T300. Er det noe software som jeg kan få oppgradert, eller no firmware eller lignende ? Lenke til kommentar
Trio Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hvis du oppgraderer softwaren til T310 får man kalender (og en notatfunksjon som gjør det mulig å henge en "post-it"-lapp over bakgrunnsbildet). Kalenderen virker veldig bra; dags-, ukes-, månedsbasert visning. Påminnelse av avtaler, osv... Mophun går mye glattere og har bedre respons også. Kan EG gjøre det eller må en fagmann Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hvis du oppgraderer softwaren til T310 får man kalender (og en notatfunksjon som gjør det mulig å henge en "post-it"-lapp over bakgrunnsbildet). Kalenderen virker veldig bra; dags-, ukes-, månedsbasert visning. Påminnelse av avtaler, osv... Mophun går mye glattere og har bedre respons også. Kan EG gjøre det eller må en fagmann Tror du du må få butikken til å gjøre det. Grunnen til at jeg fikk min T310 oppgradert var at den hadde en tendens til å slå seg av når man brukte gprs/mophun. Fin bonus å få kalender med på oppgraderinga. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 så eg kan bare gå på f eks:elkjøp og spørre om de kunne oppgradere softwaren på T310en min? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Det gjør T310 mye mer attraktiv. Fatter egentlig ikke hvorfor de ikke hadde kalender med i førstningen. Tilogmed T100 har jo fått kalender.... Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Noen som vet om det går ann å oppgradere T300 eller gjelder det bare T310 ? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hvis du oppgraderer softwaren til T310 får man kalender (og en notatfunksjon som gjør det mulig å henge en "post-it"-lapp over bakgrunnsbildet). Hvilken versjon av softwaren har du? Jeg fikk en bekjent på et mobilverksted til å teste, med siste "firmvare". Da kom det ikke noen kalender eller annet tilbehør på mobilen. Så nå er vi begge nysgjerrig på hva slags versjon du har på din mobil. Lenke til kommentar
T310 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Trio skrev: diskvask skrev: Hvis du oppgraderer softwaren til T310 får man kalender (og en notatfunksjon som gjør det mulig å henge en "post-it"-lapp over bakgrunnsbildet). Kalenderen virker veldig bra; dags-, ukes-, månedsbasert visning. Påminnelse av avtaler, osv... Mophun går mye glattere og har bedre respons også. Kan EG gjøre det eller må en fagmann Tror du du må få butikken til å gjøre det. Grunnen til at jeg fikk min T310 oppgradert var at den hadde en tendens til å slå seg av når man brukte gprs/mophun. Fin bonus å få kalender med på oppgraderinga. Kor mye koster det og få den oppgradert? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Skulle oppgradere til siste firmware på min gamle siemens S25 eller hva den het, og da kosta det 200,-. edit: har t68i nå asso, bare så dere ikke tror jg har en murstein mob:p Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hvilken versjon av softwaren har du? Jeg fikk en bekjent på et mobilverksted til å teste, med siste "firmvare". Da kom det ikke noen kalender eller annet tilbehør på mobilen. Så nå er vi begge nysgjerrig på hva slags versjon du har på din mobil. Siste versjon er R3B, og kalenderen ligger i "verktøy". (Bilde fra http://clubsonyericsson.com/en/) Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Sorry, men jeg spør igjen Kan jeg oppgradere til R3B på min T300 ? Har R1D nå. Har leita på mange forum men finner ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå