randombob Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei Jeg lurte på en ting. Noen som vet hvordan jeg kan få flere mapper inn på en linje på iPhonen ? For dere som har iPhone, vet dere sikkert at det går bare ann å ha 4 mapper generelt på en linje, men da jeg sjekket broren min sin jailbreaket iPhone, så hadde han 5 mapper på en linje! Hva heter programmet for dette ? PS jeg har jailbreaket iPhonen min Takker for svar! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei! Med "mapper", mener du programmer? Dette er kun mulig hvis du har jailbreaket telefonen din, noe du har gjort. Se om du finner Five Column i Cydia! Lenke til kommentar
randombob Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 jepp, vi mener det samme Runar! Men fant ikke Five Column in Cydia Lenke til kommentar
randombob Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 nvm, prøvde five-coloumn med "-" , da funket det Takk runar!<3 Lenke til kommentar
randombob Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Runar, en ting til. Fikk til å lage fem mapper på rad bortover nå, men veit du hvordan jeg får det til helt nederst? Du vet der det pleier å stå Telefon, iPod osv "de viktige tingene" takk! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Bare hyggelig! Husk å ta backup Fikk til å lage fem mapper på rad bortover nå, men veit du hvordan jeg får det til helt nederst? Du vet der det pleier å stå Telefon, iPod osv "de viktige tingene" Jepp! Søk på "Five icon dock" eller lignende, så burde du finne noe. Endret 13. mai 2010 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå