kjakan_mm Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 jeg vil gi en hilsen.. .. til min 500`de post.. vi er samler her i dag.. du lever nok ikke lenge. du dør ide jeg kankje skal hjelpe noen andre nå er jeg evig dømt til å tie i stillhet.. hvis jeg virkelig elsker deg, min 500`de post. mamma sa til meg en gang "du må leve opp mot solen, og ikke dale ned", jeg har ikke peiling på hva hu mente.. men den passa lissom så godt inn her. så jeg vil nå si unskyld, mens du enda er her,.. min 500`de post. så vet du jeg brydde meg om deg.. ha det fint. så lenge du lever. Takk tihiihihihihiihi (Edit: mamma sa aldri det) Lenke til kommentar
zed Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Drar vel en del damer du nå? "Heisann, jeg har 500 poster på hw forumet jeg ;)" Lenke til kommentar
qeZth Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Dette var virkeli en pen tale... ble nesten rørt Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hvis jeg ikke ville ha hatt ISDN kunne jeg enkelt ha hatt over 10K poster ,men så er det nå slik at jeg ikke kan være på nettet så mye Men det er Ferie (Er bare ikke helt gått opp for meg enda) Lenke til kommentar
adawen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Creds for talen, det skal du ha. Effort n stuff. Men uansett, du var jo klar over at dette bare var en tellepost. Og som vi snakka om i sta, den kom til å bli stengt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg