Spenis Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) LØST Hei, på telenor.no står det at: Prisgaranti på mobilsurfing Uansett hvor lenge du er på nett med mobilen i løpet av en dag, betaler du aldri mer enn 10 kroner per døgn for å surfe i Norge. Bruker du ikke nettet i det hele tatt, så betaler du heller ingenting. vil det og si at, vis jeg går på internet så betaler jeg 10. kr. så går jeg av igjen, så går jeg på, da må jeg vel ikke betale 10 kr til? Endret 13. mai 2010 av Spenis Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 i følge det du skriver/kopierer fra telenor så har det ingenting med hvor mange ganger du går av å på nettet, du betaler opp til og med 10Kr per dag du surfer internett. hvordan er det uklart? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Du betaler maks 10 kr/døgn. Du kan gå av/på så mange ganger du vil. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei! Du betaler ikke nødvendigvis 10 kroner for å være koblet opp mot nettet via telefonen. Det som menes er at uansett hvor lenge du måtte være pålogget iløpet av et døgn, uansett hvor mye du måtte laste ned via telefonen, så betaler du aldri mer enn 10 kroner. Du kan fint lese nyheter og sjekke epost uten at det koster deg 10 kroner. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Det betyr at du betaler maks 10 kr pr dag Det betyr altså hverken at du betaler 10 kr for å gå på internet, eller at du betaler 10 kr til om du går på internet en gang til i løpet av samme dag :!: Altså: Om du på onsdag laster ned 13 MB data i tre omganger, og dette koster f.eks. 3 kr pr MB, så betaler du ikke 13 * 3 = 33 kr, men du betaler 10 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå