Rock`n Roll Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Skal bytte min samsung s8000 da detta touch greiene ikke var min stil. Noen som har vært borti denna nokia modellen? Åssen er f. eks vekkeklokka på de nyere utgavene. Går det ann og programere for hele uka, eller må den aktiveres hver kveld som det var på de litt eldre typene? Ligger minnekortet lett tilgjengelig, eller må en ta av deksel og lignende for og få tilgang til det? Har vært på Noka.no, men fant ingen opplysninger om dette. Endret 13. mai 2010 av duttebassen Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Først og fremst er 6700 Slide en veldig basic telefon. Men er det det du vil ha, så er 6700 et meget bra valg. 1: Vekkerklokka er nok oppdatert sånn at du kan programmere hele uka ja. Jeg har ikke vært borti akkurat denne telefonen, men alle de nye Nokia telefonene jeg har vært bort har hatt denne funksjonen, så jeg ser ingen grunn til at denne ikke skulle hatt det. 2: Minnekort"holderen" er nok bak bak-dekslet. Om den er under selve batteriet vet jeg ikke, men du må i alle fall åpne bakparten av din telefon. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Er klar over att dette er en mer strippa tlf enn de siste jeg har hatt. Men gps og wifi har jeg aldri brukt. Ett brukbart kamera, radio/mp3 holder for meg. Fant ut att minnekortet var bak dekselet. Er noen år siden jeg hadde Nokia og denne ser flott ut til mitt bruk. tenke tenke Endret 13. mai 2010 av duttebassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå