tore_v1 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg skulle gjerne ha funnet produktnøkkelen min for Vista, men jeg får ikke benyttet meg av den etter å ha byttet hele maskinvaren min, og installert Win7. Kan jeg da gjøre én av følgende: 1. Boote opp Vista selv om alt av maskinvare er ukjent for Vista? Bytttet fra nVidia/Intel til ATI/AMD.. 2. Finne produktnøkkelen ved å browse filene fra Vista-partisjonen? Virker som del to blir vanskelig. Innspill? Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg vil anta du får problemer med begge to, og jeg kan aldri tenke meg at du finner produktnøkkelen i klartekst noe sted... Men lykke til, uansett! Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Prøv Produkey, den skal hvis scanne alle hdd tilkoblet hk! Du finner Download, lenger ned på siden! Ikke trenger du å installere noe heller, bare pakk ut, og dobbelklikk på programmet. Det kan være at antivirus programmet ditt protesterer, så kanskje du bør skru det av, eller starte opp i sikkermodus. Edit: Glemte å si at du må "Select source", men det fant du vel ut av! Endret 13. mai 2010 av ask99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå