Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var det squirting?

Gjest Lurer

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer

Hei.

Lå med kjæresten min for en liten time siden, og da vi hadde holdt på en liten stund i misjonær så ser eg ned mellom beina hennes mens eg tar henne, hun begynner å lage høyere lyder og så plutselig kommer det MYE blank væske fra henne, var nesten som å pule under vann.

Hva skjedde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var akkurat det det var ja. Noen kvinner har denne egenskapen men det er sjeldent man får oppleve noe slikt. Jeg var selv sammen med ei slik jente for mange år siden.

Hehe, jeg elsker at det blir sett på som så "mystisk". For min del er det veldig naturlig, men mange som egentlig kan det får aldri oppleve det fordi de er redde for/ikke liker å eksperimentere med seg selv.

Men ja, dette var nok squirting

Lenke til kommentar
Gjest Lurer

Okay :)

Hva er det for noe? Og hva er det som gjør det? Er det godt for henne, skjer fordi hun nyter det mer enn vanlig eller?

Lenke til kommentar

Det skjer ihvertfall ikke fordi hun kjeder seg for å si det sånn. :thumbup:

Det er en væske som dannes av kjertler inni skjeden, den er etter det jeg veit normalt blank, hvitaktig i farge og kommer pga stimulering av g-punkt. Arrester meg hvis jeg har helt feil.

Personlig så synes jeg det er en veldig sjarmerende egenskap, og ett tydelig tegn på at hun setter pris på ett og annet du foretar deg.

Lenke til kommentar

Hva med å snakke med henne om det? Finne ut hva som trigger henne. Er det første gang du har lagt merke til det? Kanskje det var hennes første squirt?

Å skape tilfredstillelse nok til å skape en squirt er jo som regel et lite kunststykke, ihvertfall via vanlig misjonærstilling.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Hørest veldig ut som squirting ja!

Og for de som lurer på hvordan man "oppnår" det, så kan jeg fortelle at det ikke nødvendigvis har noe med stimulering av g-punktet å gjøre. Jeg har squirtet to ganger, og begge gangene var det bare ved stimulering av klitoris. Begge gangene har orgasmene vært veldig sterke, og har onanert begge gangene det har skjedd.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...