Amant Nena Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 er det noen som kan tilby en spotify invitasjon så hadde det vært briliant Tips for hvordan jeg får brukt invitasjonen ken også være en fordel Sier takk nå jeg Lenke til kommentar
dkndude Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) er det noen som kan tilby en spotify invitasjon så hadde det vært briliant Tips for hvordan jeg får brukt invitasjonen ken også være en fordel Sier takk nå jeg Har dessverre ingen invitasjoner tilovers, men kan forklare deg hvordan du bruker invitasjonen. Du går inn her : Spotify FREE Så skriver du inn invitasjonskoden i øverste feltet og trykker confirm. Invitasjonskoden får du i e-posten som du får fra han som har invitert deg. Så skal du fylle inn personlig informasjon osv. Etter det vil du bli guidet på en enkel måte til å laste ned spotify Endret 13. mai 2010 av Didikongen Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 er det noen som kan tilby en spotify invitasjon så hadde det vært briliant Tips for hvordan jeg får brukt invitasjonen ken også være en fordel Sier takk nå jeg Har dessverre ingen invitasjoner tilovers, men kan forklare deg hvordan du bruker invitasjonen. Du går inn her : Spotify FREE Så skriver du inn invitasjonskoden i øverste feltet og trykker confirm. Invitasjonskoden får du i e-posten som du får fra han som har invitert deg. Så skal du fylle inn personlig informasjon osv. Etter det vil du bli guidet på en enkel måte til å laste ned spotify Takk for hjelpen har lastet ned spotify for lenge siden, da jeg skulle få det av en vennine men hun hadde ikke premium Lenke til kommentar
animorten Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Sendte deg en invitasjon nå på PM Endret 13. mai 2010 av animorten Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 eg takkar og bukkar Takk for det (torsdag kveld fra nydalen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå